Komunikaty PR

Forestlight Games S.A. rozpoczyna IPO do 3 mln zł

2021-06-17  |  10:00
Biuro prasowe

 

Forestlight Games S.A. – producent i wydawca gier na PC i konsole, rozpoczyna Publiczną Emisję Akcji. W jej ramach spółka zamierza pozyskać do 3 mln zł. Środki od inwestorów zostaną przeznaczone na finalizację produkcji, marketing autorskich gier oraz stworzenie portów tych projektów. Dodatkowo spółka chce przeznaczyć środki na pre-produkcję wersji demo dwóch niezapowiedzianych jeszcze tytułów, a także rozwój technologii, która pozwoli na uruchomienie trybu multiplayer w nowych projektach studia. Zapisy potrwają do 2 lipca. Funkcję wiodącej firmy inwestycyjnej pośredniczącej w IPO pełni Prosper Capital Dom Maklerski S.A. Forestlight Games S.A. planuje debiut na NewConnect w II półroczu br.

- Rozpoczynamy dziś bardzo ważny etap rozwoju naszego studia. Do 2 lipca będą przyjmowane zapisy w ramach Publicznej Emisji Akcji Forestlight Games. Oferta obejmuje do 240 tys. akcji zwykłych serii B o wartości nominalnej 0,10 zł. Cena emisyjna została ustalona na 12,50 zł. Proces ten poprzedza nasze plany związane z debiutem Forestlight Games na rynku NewConnect. Rozpoczęcie procedury dołączenia do grona spółek publicznych planujemy niezwłocznie po zakończeniu Oferty mówi Tomasz Mazur, prezes zarządu Forestlight Games S.A.  

Oferta obejmuje do 240 000 akcji zwykłych serii B na okaziciela, o wartości nominalnej 0,10 zł. Cena emisyjna wynosi 12,50 zł. Proces inwestycyjny Forestlight Games koordynuje Prosper Capital Dom Maklerski we współpracy z NWAI Dom Maklerski oraz Noble Securities. Dokument Ofertowy oraz szczegóły zapisów dostępne są na stronie internetowej www.forestlightgames.com (zakładka Emisja). Dodatkowe informacje można znaleźć także na: https://www.pcdm.pl/emisja-akcji-forestlight-games/

- Emisja Akcji Forestlight Games S.A. idealnie wpisuje się w nową strategię biznesową naszego Domu Maklerskiego, w ramach której nawiązujemy współprace z kolejnymi spółkami z ciekawych sektorów, w tym gamingowego. Wierzymy, że dzięki pozyskanemu finansowaniu spółka będzie miała szansę realizacji swoich ambitnych planów rozwoju – komentuje Piotr Teleon, prezes zarządu Prosper Capital Dom Maklerski S.A.

Celem oferty jest przygotowanie pre-produkcji wersji demo do dwóch niezapowiedzianych jeszcze przez Forestlight Games tytułów, a także wzmocnienie rozwoju technologii pozwalającej na uruchomienie trybu dla wielu graczy w nowych projektach spółki. – Wierzymy, że IPO pozwoli nam także na finalizację produkcji i działań marketingowych do autorskich gier Forestlight Games oraz stworzenie portów do projektów takich jak: The Pope: Power & Sin, Rollercoaster Mechanic, Camper Flipper oraz Lifeguard Simulator. Przy ostatnim tytule współpracujemy z doświadczonymi ratownikami, którzy dostarczają nam cennej wiedzy eksperckiej. Wszystko po to, aby finalnie gra była jak najbardziej realistyczna – mówi Tomasz Mazur.

Aktualnie zespoły Forestlight Games pracują nad kilkoma autorskimi projektami jednocześnie. Do końca tego roku spółka planuje wydać Rollercoaster Mechanic, Lost Viking: Kingdom of Women oraz Wedding Designer, a także mniejsze projekty dla technologii VR. Przy produkcji wybranych projektów Forestlight Games w technologii Virtual Reality spółka współpracuje ze studiem Epic VR. Najbardziej oczekiwanym przez graczy tytułem od Forestlight Games jest The Pope: Power & Sin. Ambitna produkcja inspirowana jest życiem Rodrigo de Borja, który pełnił funkcję papieża na przełomie XV i XVI w., jako Alexander VI. Projekt pozwoli nie tylko wcielić się w rolę Papieża, ale i walczyć o duchową i polityczną niezależność od pogan oraz odnowę administracyjnych struktur kościelnych. Gra inspirowana jest także serialem Rodzina Borgiów.

Pod nazwą Forestlight Games studio działa od 2019 r., natomiast doświadczenie zespołu jest o wiele dłuższe. Tomasz Mazur, pełniący funkcję prezesa zarządu, zaczynał od założenia spółki Mirage Media, która po połączeniu z IPS Computer Group została przekształcona w Cenegę. Po latach Tomasz Mazur powrócił do produkcji gier zakładając Forestlight Games. Studio dotychczas wydało między innymi grę Electro Ride: The Neon Racing, która była nominowana do nagrody Best Indie Game na Digital Dragons. Aktualnie Forestlight Games posiada trzy spółki zależne: Pixel Trapps, Motion Spirit oraz Aurora Studio. Jednym z akcjonariuszy Forestlight Games jest notowana na głównym parkiecie GPW spółka PlayWay.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.