Komunikaty PR

Forestlight Games S.A. rozpoczyna IPO do 3 mln zł

2021-06-17  |  10:00
Biuro prasowe

 

Forestlight Games S.A. – producent i wydawca gier na PC i konsole, rozpoczyna Publiczną Emisję Akcji. W jej ramach spółka zamierza pozyskać do 3 mln zł. Środki od inwestorów zostaną przeznaczone na finalizację produkcji, marketing autorskich gier oraz stworzenie portów tych projektów. Dodatkowo spółka chce przeznaczyć środki na pre-produkcję wersji demo dwóch niezapowiedzianych jeszcze tytułów, a także rozwój technologii, która pozwoli na uruchomienie trybu multiplayer w nowych projektach studia. Zapisy potrwają do 2 lipca. Funkcję wiodącej firmy inwestycyjnej pośredniczącej w IPO pełni Prosper Capital Dom Maklerski S.A. Forestlight Games S.A. planuje debiut na NewConnect w II półroczu br.

- Rozpoczynamy dziś bardzo ważny etap rozwoju naszego studia. Do 2 lipca będą przyjmowane zapisy w ramach Publicznej Emisji Akcji Forestlight Games. Oferta obejmuje do 240 tys. akcji zwykłych serii B o wartości nominalnej 0,10 zł. Cena emisyjna została ustalona na 12,50 zł. Proces ten poprzedza nasze plany związane z debiutem Forestlight Games na rynku NewConnect. Rozpoczęcie procedury dołączenia do grona spółek publicznych planujemy niezwłocznie po zakończeniu Oferty mówi Tomasz Mazur, prezes zarządu Forestlight Games S.A.  

Oferta obejmuje do 240 000 akcji zwykłych serii B na okaziciela, o wartości nominalnej 0,10 zł. Cena emisyjna wynosi 12,50 zł. Proces inwestycyjny Forestlight Games koordynuje Prosper Capital Dom Maklerski we współpracy z NWAI Dom Maklerski oraz Noble Securities. Dokument Ofertowy oraz szczegóły zapisów dostępne są na stronie internetowej www.forestlightgames.com (zakładka Emisja). Dodatkowe informacje można znaleźć także na: https://www.pcdm.pl/emisja-akcji-forestlight-games/

- Emisja Akcji Forestlight Games S.A. idealnie wpisuje się w nową strategię biznesową naszego Domu Maklerskiego, w ramach której nawiązujemy współprace z kolejnymi spółkami z ciekawych sektorów, w tym gamingowego. Wierzymy, że dzięki pozyskanemu finansowaniu spółka będzie miała szansę realizacji swoich ambitnych planów rozwoju – komentuje Piotr Teleon, prezes zarządu Prosper Capital Dom Maklerski S.A.

Celem oferty jest przygotowanie pre-produkcji wersji demo do dwóch niezapowiedzianych jeszcze przez Forestlight Games tytułów, a także wzmocnienie rozwoju technologii pozwalającej na uruchomienie trybu dla wielu graczy w nowych projektach spółki. – Wierzymy, że IPO pozwoli nam także na finalizację produkcji i działań marketingowych do autorskich gier Forestlight Games oraz stworzenie portów do projektów takich jak: The Pope: Power & Sin, Rollercoaster Mechanic, Camper Flipper oraz Lifeguard Simulator. Przy ostatnim tytule współpracujemy z doświadczonymi ratownikami, którzy dostarczają nam cennej wiedzy eksperckiej. Wszystko po to, aby finalnie gra była jak najbardziej realistyczna – mówi Tomasz Mazur.

Aktualnie zespoły Forestlight Games pracują nad kilkoma autorskimi projektami jednocześnie. Do końca tego roku spółka planuje wydać Rollercoaster Mechanic, Lost Viking: Kingdom of Women oraz Wedding Designer, a także mniejsze projekty dla technologii VR. Przy produkcji wybranych projektów Forestlight Games w technologii Virtual Reality spółka współpracuje ze studiem Epic VR. Najbardziej oczekiwanym przez graczy tytułem od Forestlight Games jest The Pope: Power & Sin. Ambitna produkcja inspirowana jest życiem Rodrigo de Borja, który pełnił funkcję papieża na przełomie XV i XVI w., jako Alexander VI. Projekt pozwoli nie tylko wcielić się w rolę Papieża, ale i walczyć o duchową i polityczną niezależność od pogan oraz odnowę administracyjnych struktur kościelnych. Gra inspirowana jest także serialem Rodzina Borgiów.

Pod nazwą Forestlight Games studio działa od 2019 r., natomiast doświadczenie zespołu jest o wiele dłuższe. Tomasz Mazur, pełniący funkcję prezesa zarządu, zaczynał od założenia spółki Mirage Media, która po połączeniu z IPS Computer Group została przekształcona w Cenegę. Po latach Tomasz Mazur powrócił do produkcji gier zakładając Forestlight Games. Studio dotychczas wydało między innymi grę Electro Ride: The Neon Racing, która była nominowana do nagrody Best Indie Game na Digital Dragons. Aktualnie Forestlight Games posiada trzy spółki zależne: Pixel Trapps, Motion Spirit oraz Aurora Studio. Jednym z akcjonariuszy Forestlight Games jest notowana na głównym parkiecie GPW spółka PlayWay.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.