Forestlight Games S.A. rozważy przeprowadzenie emisji akcji przed debiutem

Forestlight Games – producent i wydawca gier na PC i konsole z Grupy PlayWay – pozytywnie przeszedł proces przekształcenia w Spółkę Akcyjną. Tym samym Studio spełniło jeden z warunków formalnych przed dołączeniem do grona spółek publicznych. Spółka celuje z debiutem na rynku NewConnect na połowę br. Wcześniej Forestlight Games planuje przeprowadzenie emisji akcji. W 2021 roku na rynek trafią cztery autorskie produkcje Studia w wersji na PC.
- Z powodzeniem zakończyliśmy proces przekształcenia Forestlight Games w Spółkę Akcyjną. Był to jeden z warunków, aby móc ubiegać się o dołączenie do grona spółek publicznych. Debiut na NewConnect planujemy w połowie tego roku. – mówi Tomasz Mazur prezes zarządu Forestlight Games.
W procesie dołączenia Forestlight Games do grona spółek notowanych na NewConnect, firmę wspiera Kancelaria Adwokacka Kramer i Wspólnicy – Przed upublicznieniem spółki planujemy przeprowadzenie emisji akcji. Środki od inwestorów chcielibyśmy przeznaczyć na sfinansowanie i marketing tytułów z naszego portfolio. Wkrótce poinformuje o podjętej decyzji dotyczącej emisji. Aktualnie koncentrujemy prace nad Dokumentem Informacyjnym. W Q2 br. planujemy jego złożenie do GPW w Warszawie – dodaje Tomasz Mazur.
Zespoły Forestlight Games koncentrują się obecnie na pracy nad kilkoma autorskimi produkcjami, między innymi tymi, które pojawią się na rynku jeszcze w 2021 roku, czyli Rollercoaster Mechanic, Wedding Designer, Lost Viking: Kingdom of Women oraz The Pope: Power & Sin.
The Pope: Power & Sin to wyczekiwana przez graczy produkcja fabularna z elementami strategii i RPG. W styczniu do obsady projektu dołączyli znani włoscy aktorzy, którzy podłożą głosy kluczowym postaciom. Głosu głównej postaci użyczy Tomaso Thellung, włoski aktor i producent teatralny. – Papież Aleksander VI będzie barwną, wielowymiarową, kontrowersyjną postacią ,,ubraną’’ w ciekawy i często zaskakujący scenariusz, pozwalający na budowanie fabuły z wątkami pobocznymi. Ufam, że projekt zdobędzie szerokie grono fanów – komentuje prezes zarządu Forestlight Games.
Współwydawcą tytułu jest spółka PlayWay, jednocześnie większościowy udziałowiec Forestlight Games. Premiera gry planowana jest na koniec br. Wcześniej studio udostępni demo podczas jednego z festiwali Steam, a także prolog gry.
Jednocześnie spółka ma w planach przystosowanie swoich autorskich projektów na konsole nowej generacji, platformy VR i urządzenia mobilne. Ostatnie będzie możliwe dzięki powołanej niedawno spółce zależnej Pixel Trapps. Spółka zależna aktualnie pracuje nad kilkoma produkcjami mobilnymi. Pierwsza z nich już trafiła na rynek, kolejne pojawią się w kolejnych miesiącach, także na mobilną platformę e-sportową Skillz.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.