GAMIVO poszerza ofertę o akcesoria gamingowe i gry w wersji fizycznej
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla gier i towarów cyfrowych, poszerza asortyment oferowanych produktów. Od 1 października br. na platformie pojawiły się akcesoria gamingowe i gry w wersji fizycznej. Poszerzenie oferty produktowej ma na celu uatrakcyjnienie oferty, aby gracze mogli znaleźć na platformie wszystko, czego potrzebują. Spółka od kwietnia jest notowana na rynku NewConnect i planuje przejście na Rynek Główny GPW.
Firma nie przestaje się rozwijać i sukcesywnie osiąga kolejne przełomowe cele, takie jak odnotowany w kwietniu tego roku giełdowy debiut na rynku NewConnect. Teraz GAMIVO wykonało kolejny istotny ruch, poszerzając swoją ofertę o produkty fizyczne. Oznacza to, że prócz dystrybuowanych cyfrowo gier czy programów, platforma oferuje m.in. myszki, słuchawki, klawiatury, gry pudełkowe, figurki oraz inne przedmioty kolekcjonerskie dla graczy. Oferta ta będzie się stale poszerzać w miarę dołączania do GAMIVO kolejnych sprzedawców, dystrybutorów i wydawców.
– Wprowadzenie produktów fizycznych to zwieńczenie miesięcy naszej ciężkiej pracy. Jesteśmy niezmiernie szczęśliwi, że GAMIVO wreszcie może połączyć użytkowników ze sprzedawcami oferującymi nie tylko gry, ale także sprzęt oraz akcesoria, o których gracze mogą zamarzyć. Teraz w naszym serwisie znajdą wszystko, czego potrzebują – zapewnia Mateusz Śmieżewski, prezes GAMIVO.
Na początku lipca liczba użytkowników serwisu przekroczyła 3 mln. Oznacza to, że od początku 2021 roku liczba użytkowników platformy GAMIVO.com wzrosła aż o ponad 26 procent (na początku roku z platformy korzystało prawie 2,4 mln użytkowników). W porównaniu rok do roku liczba ta wzrosła o ponad 67%. Próg pierwszego miliona użytkowników został przekroczony na początku września 2019 roku, rok później platforma liczyła już 2 miliony użytkowników.
– W ostatnich miesiącach nasza platforma istotnie zwiększyła zasięgi oraz liczbę użytkowników. Jesteśmy przekonani, że poszerzenie oferty o produkty fizyczne jeszcze bardziej przyspieszy nasz rozwój oraz istotnie wpłynie na nasze wyniki finansowe – dodaje Mateusz Śmieżewski.
16 sierpnia br. Spółka podsumowała wyniki finansowe za II br. W tym okresie przychody Grupy wyniosły ponad 9 mln zł. Przychody związane z działalnością platformy GAMIVO.com wzrosły r/r o 55 proc. Zysk brutto związany z działalnością platformy wyniósł 1,55 mln zł i był o 315 proc. wyższy niż rok wcześniej. Skonsolidowany zysk brutto GAMIVO wyniósł 1,46 mln zł, a zysk netto 1,92 mln zł.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna do gier i towarów cyfrowych. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.