Gas Station Simulator z wynikiem 71 tys. sprzedanych sztuk po 72 godz. od premie

71 tys. sprzedanych egz. w zaledwie 72 godz. od premiery zanotował Gas Station Simulator – najnowszy tytuł od notowanego na NewConnect DRAGO entertainment. To wynik o 29% wyższy względem sprzedażowego hitu z portfolio studia Movie Games, znaczącego udziałowca spółki i wydawcy Gas Station Simulator. Mowa o Drug Dealer Simulator, który w analogicznym czasie osiągnął poziom 55 tys. sprzedanych sztuk. Sprzedaż Gas Station Simulator cały czas rośnie, obecnie osiągając wynik ponad 100 tys. egz. Tytuł zwrócił jego autorom wszystkie koszty produkcyjne w 1,5 godz. od premiery. Opinie graczy są pozytywne, wynoszą 83% i są w trendzie wzrostowym. Rosnący z dnia na dzień peak użytkowników, liczy ponad 12 tys., tym samym wyprzedzając m.in. House Flippera oraz Ghostrunnera. W pierwszej dobie od premiery projekt uplasował się na 1. miejscu na Global Top Bestsellers. Największy udział w sprzedaży tytułu mają Stany Zjednoczone.
- Z wielką satysfakcją podaliśmy pierwsze wyniki sprzedaży Gas Station Simulator. Gra wydana zaledwie kilka dni temu została wspaniale przyjęta przez graczy. Aktualna sprzedaż naszego samodzielnie stworzonego projektu wynosi ponad 100 tys. szt. i z godziny na godzinę rośnie. Dużym wyróżnieniem jest fakt, że zaledwie po 72 godz. od premiery nakład tytułu liczył 71 tys. sprzedanych egz. Był to moment, w którym udało nam się pobić wyniki sprzedaży niekwestionowanych hitów tj. Drug Dealer Simulator od naszego głównego akcjonariusza i wydawcy gry - studia Movie Games, a także kilku popularnych tytułów z grupy PlayWay, The Tenants oraz Mr. Prepper. Obecnie GSS plasuje się w pierwszej 100 najpopularniejszych gier na Steam oraz na 4. pozycji w kategorii Global Bestsellers po 4 dniach od premiery. To dla nas motywator do jeszcze cięższej pracy nad kolejnymi projektami, a osiągnięty wynik i odbiór graczy utwierdzają nas w tym, że przyjęta w 2018 roku nowa strategia DRAGO przynosi zamierzone efekty – mówi Lucjan Mikociak, współzałożyciel DRAGO entertainment.
Prace produkcyjne nad Gas Station Simulator studio DRAGO entertainment rozpoczęło w Q4 2019 roku. W niecałe dwa miesiące od pokazania pierwszych materiałów projektu, gra zgromadziła ponad 10 tys. zapisów użytkowników na platformie Steam. Jednocześnie, już w pierwszym miesiącu obecności na platformie, produkcja znalazła się na Global Top Wishlist. – Mimo tak imponującej sprzedaży i konwersji części wishlisty na sprzedaż, lista życzeń Gas Station Simulator nadal rośnie. Aktualnie dzienny przyrost wishlisty wynosi ok. 10 tys. zapisów – dodaje Lucjan Mikociak.
- Ze względu na dużą popularność Gas Station Simulator, postanowiliśmy rozbudować uniwersum gry, tworząc w ten sposób małe Las Vegas. Realizując ten cel niedawno zapowiedzieliśmy tytuł Road Diner Simulator. Projekt od samego początku przyciąga uwagę graczy. W niespełna siedem dni od zapowiedzi, czyli tuż przed udostępnieniem GSS, nowo zapowiedziany tytuł znalazł się na Global Top Wishlist. Niewątpliwie fani Gas Station Simulator potwierdzili zainteresowanie nowym projektem, którego wishlista buduje się na poziomie 2000 zapisów dziennie. Poza uniwersum, niezmiennie skupiamy się również na rozwoju naszych pozostałych tytułów, między innymi równie mocno wyczekiwanego przez graczy tytułu Winter Survival Symulator, którego demo zostało bardzo dobrze zrecenzowane ze strony odbiorców – komentuje Joanna Tynor, CEO DRAGO entertainment
Mechanika Gas Station Simulator obejmuje rozbudowę i odnawianie zniszczonej stacji benzynowej, którą twórcy gry zlokalizowali wzdłuż autostrady Route 66 w USA. W tytuł gracze mogli zagrać już w kwietniu br., lecz globalna premiera tytułu odbyła się 15 września. W pierwszej dobie od premiery projekt uplasował się na 1. pozycji na Global Top Sellers, a także na 1. miejscu w zestawieniu New and Trending i Top Sellers. Tytuł dodany został również na główną stronę Steam w kategorii Featured & Recommended oraz spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem graczy skutkującym oceną na poziomie 83%. Największy udział w sprzedaży tytułu mają Stany Zjednoczone. Obecnie gra zmierza na konsole.
Budżet produkcyjny Gas Station Simulator wyniósł około 0,45 mln zł i został w pełni zwrócony w ciągu pierwszej 1,5 godz. od premiery. Wydawcą tytułu jest studio Movie Games.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.