Gas Station Simulator z wynikiem 71 tys. sprzedanych sztuk po 72 godz. od premie

71 tys. sprzedanych egz. w zaledwie 72 godz. od premiery zanotował Gas Station Simulator – najnowszy tytuł od notowanego na NewConnect DRAGO entertainment. To wynik o 29% wyższy względem sprzedażowego hitu z portfolio studia Movie Games, znaczącego udziałowca spółki i wydawcy Gas Station Simulator. Mowa o Drug Dealer Simulator, który w analogicznym czasie osiągnął poziom 55 tys. sprzedanych sztuk. Sprzedaż Gas Station Simulator cały czas rośnie, obecnie osiągając wynik ponad 100 tys. egz. Tytuł zwrócił jego autorom wszystkie koszty produkcyjne w 1,5 godz. od premiery. Opinie graczy są pozytywne, wynoszą 83% i są w trendzie wzrostowym. Rosnący z dnia na dzień peak użytkowników, liczy ponad 12 tys., tym samym wyprzedzając m.in. House Flippera oraz Ghostrunnera. W pierwszej dobie od premiery projekt uplasował się na 1. miejscu na Global Top Bestsellers. Największy udział w sprzedaży tytułu mają Stany Zjednoczone.
- Z wielką satysfakcją podaliśmy pierwsze wyniki sprzedaży Gas Station Simulator. Gra wydana zaledwie kilka dni temu została wspaniale przyjęta przez graczy. Aktualna sprzedaż naszego samodzielnie stworzonego projektu wynosi ponad 100 tys. szt. i z godziny na godzinę rośnie. Dużym wyróżnieniem jest fakt, że zaledwie po 72 godz. od premiery nakład tytułu liczył 71 tys. sprzedanych egz. Był to moment, w którym udało nam się pobić wyniki sprzedaży niekwestionowanych hitów tj. Drug Dealer Simulator od naszego głównego akcjonariusza i wydawcy gry - studia Movie Games, a także kilku popularnych tytułów z grupy PlayWay, The Tenants oraz Mr. Prepper. Obecnie GSS plasuje się w pierwszej 100 najpopularniejszych gier na Steam oraz na 4. pozycji w kategorii Global Bestsellers po 4 dniach od premiery. To dla nas motywator do jeszcze cięższej pracy nad kolejnymi projektami, a osiągnięty wynik i odbiór graczy utwierdzają nas w tym, że przyjęta w 2018 roku nowa strategia DRAGO przynosi zamierzone efekty – mówi Lucjan Mikociak, współzałożyciel DRAGO entertainment.
Prace produkcyjne nad Gas Station Simulator studio DRAGO entertainment rozpoczęło w Q4 2019 roku. W niecałe dwa miesiące od pokazania pierwszych materiałów projektu, gra zgromadziła ponad 10 tys. zapisów użytkowników na platformie Steam. Jednocześnie, już w pierwszym miesiącu obecności na platformie, produkcja znalazła się na Global Top Wishlist. – Mimo tak imponującej sprzedaży i konwersji części wishlisty na sprzedaż, lista życzeń Gas Station Simulator nadal rośnie. Aktualnie dzienny przyrost wishlisty wynosi ok. 10 tys. zapisów – dodaje Lucjan Mikociak.
- Ze względu na dużą popularność Gas Station Simulator, postanowiliśmy rozbudować uniwersum gry, tworząc w ten sposób małe Las Vegas. Realizując ten cel niedawno zapowiedzieliśmy tytuł Road Diner Simulator. Projekt od samego początku przyciąga uwagę graczy. W niespełna siedem dni od zapowiedzi, czyli tuż przed udostępnieniem GSS, nowo zapowiedziany tytuł znalazł się na Global Top Wishlist. Niewątpliwie fani Gas Station Simulator potwierdzili zainteresowanie nowym projektem, którego wishlista buduje się na poziomie 2000 zapisów dziennie. Poza uniwersum, niezmiennie skupiamy się również na rozwoju naszych pozostałych tytułów, między innymi równie mocno wyczekiwanego przez graczy tytułu Winter Survival Symulator, którego demo zostało bardzo dobrze zrecenzowane ze strony odbiorców – komentuje Joanna Tynor, CEO DRAGO entertainment
Mechanika Gas Station Simulator obejmuje rozbudowę i odnawianie zniszczonej stacji benzynowej, którą twórcy gry zlokalizowali wzdłuż autostrady Route 66 w USA. W tytuł gracze mogli zagrać już w kwietniu br., lecz globalna premiera tytułu odbyła się 15 września. W pierwszej dobie od premiery projekt uplasował się na 1. pozycji na Global Top Sellers, a także na 1. miejscu w zestawieniu New and Trending i Top Sellers. Tytuł dodany został również na główną stronę Steam w kategorii Featured & Recommended oraz spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem graczy skutkującym oceną na poziomie 83%. Największy udział w sprzedaży tytułu mają Stany Zjednoczone. Obecnie gra zmierza na konsole.
Budżet produkcyjny Gas Station Simulator wyniósł około 0,45 mln zł i został w pełni zwrócony w ciągu pierwszej 1,5 godz. od premiery. Wydawcą tytułu jest studio Movie Games.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.