Komunikaty PR

Gas Station Simulator z wynikiem 71 tys. sprzedanych sztuk po 72 godz. od premie

2021-09-20  |  09:00
Biuro prasowe

 

71 tys. sprzedanych egz. w zaledwie 72 godz. od premiery zanotował Gas Station Simulator – najnowszy tytuł od notowanego na NewConnect DRAGO entertainment. To wynik o 29% wyższy względem sprzedażowego hitu z portfolio studia Movie Games, znaczącego udziałowca spółki i wydawcy Gas Station Simulator. Mowa o Drug Dealer Simulator, który w analogicznym czasie osiągnął poziom 55 tys. sprzedanych sztuk. Sprzedaż Gas Station Simulator cały czas rośnie, obecnie osiągając wynik ponad 100 tys. egz. Tytuł zwrócił jego autorom wszystkie koszty produkcyjne w 1,5 godz. od premiery. Opinie graczy są pozytywne, wynoszą 83% i są w trendzie wzrostowym. Rosnący z dnia na dzień peak użytkowników, liczy ponad 12 tys., tym samym wyprzedzając m.in. House Flippera oraz Ghostrunnera. W pierwszej dobie od premiery projekt uplasował się na 1. miejscu na Global Top Bestsellers. Największy udział w sprzedaży tytułu mają Stany Zjednoczone.   

- Z wielką satysfakcją podaliśmy pierwsze wyniki sprzedaży Gas Station Simulator. Gra wydana zaledwie kilka dni temu została wspaniale przyjęta przez graczy. Aktualna sprzedaż naszego samodzielnie stworzonego projektu wynosi ponad 100  tys. szt. i z godziny na godzinę rośnie. Dużym wyróżnieniem jest fakt, że zaledwie po 72 godz. od premiery nakład tytułu liczył 71 tys. sprzedanych egz. Był to moment, w którym udało nam się pobić wyniki sprzedaży niekwestionowanych hitów tj. Drug Dealer Simulator od naszego głównego akcjonariusza i wydawcy gry - studia Movie Games, a także kilku popularnych tytułów z grupy PlayWay, The Tenants oraz Mr. Prepper. Obecnie GSS plasuje się w pierwszej 100 najpopularniejszych gier na Steam oraz na 4. pozycji w kategorii Global Bestsellers po 4 dniach od premiery. To dla nas motywator do jeszcze cięższej pracy nad kolejnymi projektami, a osiągnięty wynik i odbiór graczy utwierdzają nas w tym, że przyjęta w 2018 roku nowa strategia DRAGO przynosi zamierzone efekty – mówi  Lucjan Mikociak, współzałożyciel DRAGO entertainment.

Prace produkcyjne nad Gas Station Simulator studio DRAGO entertainment rozpoczęło w Q4 2019 roku. W niecałe dwa miesiące od pokazania pierwszych materiałów projektu, gra zgromadziła ponad 10 tys. zapisów użytkowników na platformie Steam. Jednocześnie, już w pierwszym miesiącu obecności na platformie, produkcja znalazła się na Global Top Wishlist. – Mimo tak imponującej sprzedaży i konwersji części wishlisty na sprzedaż, lista życzeń Gas Station Simulator nadal rośnie. Aktualnie dzienny przyrost wishlisty wynosi ok. 10 tys. zapisów – dodaje Lucjan Mikociak.

- Ze względu na dużą popularność Gas Station Simulator, postanowiliśmy rozbudować uniwersum gry, tworząc w ten sposób małe Las Vegas. Realizując ten cel niedawno zapowiedzieliśmy tytuł Road Diner Simulator. Projekt od samego początku przyciąga uwagę graczy. W niespełna siedem dni od zapowiedzi, czyli tuż przed udostępnieniem GSS, nowo zapowiedziany tytuł znalazł się na Global Top Wishlist. Niewątpliwie fani Gas Station Simulator potwierdzili zainteresowanie nowym projektem, którego wishlista buduje się na poziomie 2000 zapisów dziennie. Poza uniwersum, niezmiennie skupiamy się również na rozwoju naszych pozostałych tytułów, między innymi równie mocno wyczekiwanego przez graczy tytułu Winter Survival Symulator, którego demo zostało bardzo dobrze zrecenzowane ze strony odbiorców  – komentuje Joanna Tynor, CEO DRAGO entertainment

Mechanika Gas Station Simulator obejmuje rozbudowę i odnawianie zniszczonej stacji benzynowej, którą twórcy gry zlokalizowali wzdłuż autostrady Route 66 w USA. W tytuł gracze mogli zagrać już w kwietniu br., lecz globalna premiera tytułu odbyła się 15 września. W pierwszej dobie od premiery projekt uplasował się na 1. pozycji na Global Top Sellers, a także na 1. miejscu w zestawieniu New and Trending i Top Sellers. Tytuł dodany został również na główną stronę Steam w kategorii  Featured & Recommended oraz spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem graczy skutkującym oceną na poziomie 83%. Największy udział w sprzedaży tytułu mają Stany Zjednoczone. Obecnie gra zmierza na konsole.

Budżet produkcyjny Gas Station Simulator wyniósł około 0,45 mln zł i został w pełni zwrócony w ciągu pierwszej 1,5 godz. od premiery. Wydawcą tytułu jest studio Movie Games.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.