Gas Station Simulator z wynikiem 71 tys. sprzedanych sztuk po 72 godz. od premie
71 tys. sprzedanych egz. w zaledwie 72 godz. od premiery zanotował Gas Station Simulator – najnowszy tytuł od notowanego na NewConnect DRAGO entertainment. To wynik o 29% wyższy względem sprzedażowego hitu z portfolio studia Movie Games, znaczącego udziałowca spółki i wydawcy Gas Station Simulator. Mowa o Drug Dealer Simulator, który w analogicznym czasie osiągnął poziom 55 tys. sprzedanych sztuk. Sprzedaż Gas Station Simulator cały czas rośnie, obecnie osiągając wynik ponad 100 tys. egz. Tytuł zwrócił jego autorom wszystkie koszty produkcyjne w 1,5 godz. od premiery. Opinie graczy są pozytywne, wynoszą 83% i są w trendzie wzrostowym. Rosnący z dnia na dzień peak użytkowników, liczy ponad 12 tys., tym samym wyprzedzając m.in. House Flippera oraz Ghostrunnera. W pierwszej dobie od premiery projekt uplasował się na 1. miejscu na Global Top Bestsellers. Największy udział w sprzedaży tytułu mają Stany Zjednoczone.
- Z wielką satysfakcją podaliśmy pierwsze wyniki sprzedaży Gas Station Simulator. Gra wydana zaledwie kilka dni temu została wspaniale przyjęta przez graczy. Aktualna sprzedaż naszego samodzielnie stworzonego projektu wynosi ponad 100 tys. szt. i z godziny na godzinę rośnie. Dużym wyróżnieniem jest fakt, że zaledwie po 72 godz. od premiery nakład tytułu liczył 71 tys. sprzedanych egz. Był to moment, w którym udało nam się pobić wyniki sprzedaży niekwestionowanych hitów tj. Drug Dealer Simulator od naszego głównego akcjonariusza i wydawcy gry - studia Movie Games, a także kilku popularnych tytułów z grupy PlayWay, The Tenants oraz Mr. Prepper. Obecnie GSS plasuje się w pierwszej 100 najpopularniejszych gier na Steam oraz na 4. pozycji w kategorii Global Bestsellers po 4 dniach od premiery. To dla nas motywator do jeszcze cięższej pracy nad kolejnymi projektami, a osiągnięty wynik i odbiór graczy utwierdzają nas w tym, że przyjęta w 2018 roku nowa strategia DRAGO przynosi zamierzone efekty – mówi Lucjan Mikociak, współzałożyciel DRAGO entertainment.
Prace produkcyjne nad Gas Station Simulator studio DRAGO entertainment rozpoczęło w Q4 2019 roku. W niecałe dwa miesiące od pokazania pierwszych materiałów projektu, gra zgromadziła ponad 10 tys. zapisów użytkowników na platformie Steam. Jednocześnie, już w pierwszym miesiącu obecności na platformie, produkcja znalazła się na Global Top Wishlist. – Mimo tak imponującej sprzedaży i konwersji części wishlisty na sprzedaż, lista życzeń Gas Station Simulator nadal rośnie. Aktualnie dzienny przyrost wishlisty wynosi ok. 10 tys. zapisów – dodaje Lucjan Mikociak.
- Ze względu na dużą popularność Gas Station Simulator, postanowiliśmy rozbudować uniwersum gry, tworząc w ten sposób małe Las Vegas. Realizując ten cel niedawno zapowiedzieliśmy tytuł Road Diner Simulator. Projekt od samego początku przyciąga uwagę graczy. W niespełna siedem dni od zapowiedzi, czyli tuż przed udostępnieniem GSS, nowo zapowiedziany tytuł znalazł się na Global Top Wishlist. Niewątpliwie fani Gas Station Simulator potwierdzili zainteresowanie nowym projektem, którego wishlista buduje się na poziomie 2000 zapisów dziennie. Poza uniwersum, niezmiennie skupiamy się również na rozwoju naszych pozostałych tytułów, między innymi równie mocno wyczekiwanego przez graczy tytułu Winter Survival Symulator, którego demo zostało bardzo dobrze zrecenzowane ze strony odbiorców – komentuje Joanna Tynor, CEO DRAGO entertainment
Mechanika Gas Station Simulator obejmuje rozbudowę i odnawianie zniszczonej stacji benzynowej, którą twórcy gry zlokalizowali wzdłuż autostrady Route 66 w USA. W tytuł gracze mogli zagrać już w kwietniu br., lecz globalna premiera tytułu odbyła się 15 września. W pierwszej dobie od premiery projekt uplasował się na 1. pozycji na Global Top Sellers, a także na 1. miejscu w zestawieniu New and Trending i Top Sellers. Tytuł dodany został również na główną stronę Steam w kategorii Featured & Recommended oraz spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem graczy skutkującym oceną na poziomie 83%. Największy udział w sprzedaży tytułu mają Stany Zjednoczone. Obecnie gra zmierza na konsole.
Budżet produkcyjny Gas Station Simulator wyniósł około 0,45 mln zł i został w pełni zwrócony w ciągu pierwszej 1,5 godz. od premiery. Wydawcą tytułu jest studio Movie Games.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.