Komunikaty PR

Gemstone Legends od GameDesire Group z przychodami brutto 2 mln USD

2022-01-17  |  13:00
Biuro prasowe

GameDesire Group S.A., spółka holdingowa grupy gamingowej specjalizującej się w tworzeniu wiodących gier mobilnych free-to-play typu casual i mid-core, osiągnęła blisko 2 mln USD przychodu brutto(1) w trakcie soft launchu flagowej gry Gemstone Legends wyprodukowanej przez spółkę zależną. Wskaźniki monetyzacji i zaangażowania graczy w grze są równie imponujące i pozytywnie wyróżniają się na tle konkurencji. W 2022 r. Grupa planuje dalszy rozwój produktu i skalowanie go na nowych rynkach. Środki na ten cel planuje pozyskać w ramach oferty publicznej akcji spółki holdingowej, która planowana jest jeszcze w I kw. 2022 r.

- Soft launch gry Gemstone Legends oceniamy bardzo dobrze. Produkcja zyskała sporo fanów
i regularnie gra w nią prawie kilkadziesiąt tysięcy użytkowników. Zainteresowanie to przełożyło się na wygenerowanie już prawie 2 mln USD przychodów brutto podczas fazy testów i softlaunchu. Otwarcie mogę powiedzieć, że jest to nasz najlepszy produkt, z dzienną monetyzacją graczy prawie 30 razy wyższą niż dotychczasowe nasze topowe produkty. Od momentu udostępnienia Gemstone Legends graczom analizowaliśmy ich zachowanie oraz zbieraliśmy cenny feedback. W efekcie bardzo dobrze wiemy co się im podoba i jakie elementy rozgrywki najbardziej ich angażują, dzięki temu możemy z dużym powodzeniem skalować i rozwijać grę. – powiedział Marek Wylon, prezes zarządu GameDesire Group S.A.

Gemstone Legends to darmowa mobilna gra strategiczna z gatunku RPG z elementami Puzzle udostępniana w modelu free-to-play, za której produkcję odpowiada spółka zależna Stribog Games, należąca do grupy kapitałowej GameDesire Group. Gra osadzona jest w klimacie fantasy i opiera się na kolekcjonowaniu oraz ulepszaniu bohaterów. Jej wyróżnikiem jest rozbudowany system ekwipunku, ogromna pula zróżnicowanych postaci oraz rozwiniętym systemem specjalnych umiejętności.

Przeciętny gracz Gemstone Legends przeznacza na rozgrywkę ponad 3h każdego dnia a zaangażowanie niektórych graczy dochodzi już do 1000h rozgrywki, czyli więcej niż w przypadku topowych gier na PC i konsole. Warto zaznaczyć, że produkcja nie ma limitu czasowego rozgrywki, gdyż spółka na bieżąco pracuje nad dodawaniem nowych funkcjonalności i ciekawych wyzwań dla graczy.

Udoskonalanie produktu, inwestowanie w marketing oraz ciągła akwizycja graczy przekłada się na osiągnięcie bardzo dobrych wskaźników monetyzacyjnych gry, w tym m.in. ARPDAU (ang. average revenue per daily active user) dla kluczowych rynków (Wielka Brytania, Kanada, Niemcy, USA). Grupa szacuje, że koszt pozyskania gracza zwraca się po 8-12 miesiącach, co jest charakterystyczne dla modelu gier RPG/Midcore.

- Gemstone Legends to bardzo angażująca gra z tzw. długim ogonem monetyzacji, oznacza to, iż gracze są dalej aktywni w grze i wydają w niej pieniądze nawet po roku od momentu rozpoczęcia rozgrywki. To dowód na to, iż nasz system LiveOps oraz analityka graczy są na najwyższym poziomie. – komentuje Marek Wylon.

W I kw. 2022 roku, GameDesire Group S.A. planuje przeprowadzić emisję akcji. Środki pozyskane z tego tytułu zamierza przeznaczyć głównie na skalowanie Gemstone Legends. Na przełomie III-IV kw. 2022 roku planuje ubiegać się o wprowadzenie akcji do obrotu na rynku NewConnect.

- Bardzo dobre wskaźniki monetyzacyjne Gemstone Legends na etapie soft launchu sprawiły, że przygotowujemy się do skalowania produktu. Zamierzamy przeprowadzać dalszą akwizycję użytkowników poprzez sieci reklamowe i influencerskie. Dodatkowo w planach mamy wejście na rynki azjatyckie. – dodał Marek Wylon.

 

Wyjaśnienie:

1)Przychody brutto - płatności od graczy przed odjęciem podatków i opłat dla platform dystrybucyjnych.

 

***

O GameDesire Group S.A.:

GameDesire Group S.A. to spółka holdingowa grupy gamingowej specjalizującej się w produkcji
i dystrybucji wiodących gier mobilnych free-to-play typu casual oraz mid-coren z siedzibą w Krakowie. Do najważniejszych produkcji wchodzących w skład Grupy należą takie gry jak: Gemstone Legends, Animatch, Snooker Live Pro, Pool Live Pro oraz Poker Live Pro.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.