Gemstone Legends od GameDesire Group z przychodami brutto 2 mln USD
GameDesire Group S.A., spółka holdingowa grupy gamingowej specjalizującej się w tworzeniu wiodących gier mobilnych free-to-play typu casual i mid-core, osiągnęła blisko 2 mln USD przychodu brutto(1) w trakcie soft launchu flagowej gry Gemstone Legends wyprodukowanej przez spółkę zależną. Wskaźniki monetyzacji i zaangażowania graczy w grze są równie imponujące i pozytywnie wyróżniają się na tle konkurencji. W 2022 r. Grupa planuje dalszy rozwój produktu i skalowanie go na nowych rynkach. Środki na ten cel planuje pozyskać w ramach oferty publicznej akcji spółki holdingowej, która planowana jest jeszcze w I kw. 2022 r.
- Soft launch gry Gemstone Legends oceniamy bardzo dobrze. Produkcja zyskała sporo fanów
i regularnie gra w nią prawie kilkadziesiąt tysięcy użytkowników. Zainteresowanie to przełożyło się na wygenerowanie już prawie 2 mln USD przychodów brutto podczas fazy testów i softlaunchu. Otwarcie mogę powiedzieć, że jest to nasz najlepszy produkt, z dzienną monetyzacją graczy prawie 30 razy wyższą niż dotychczasowe nasze topowe produkty. Od momentu udostępnienia Gemstone Legends graczom analizowaliśmy ich zachowanie oraz zbieraliśmy cenny feedback. W efekcie bardzo dobrze wiemy co się im podoba i jakie elementy rozgrywki najbardziej ich angażują, dzięki temu możemy z dużym powodzeniem skalować i rozwijać grę. – powiedział Marek Wylon, prezes zarządu GameDesire Group S.A.
Gemstone Legends to darmowa mobilna gra strategiczna z gatunku RPG z elementami Puzzle udostępniana w modelu free-to-play, za której produkcję odpowiada spółka zależna Stribog Games, należąca do grupy kapitałowej GameDesire Group. Gra osadzona jest w klimacie fantasy i opiera się na kolekcjonowaniu oraz ulepszaniu bohaterów. Jej wyróżnikiem jest rozbudowany system ekwipunku, ogromna pula zróżnicowanych postaci oraz rozwiniętym systemem specjalnych umiejętności.
Przeciętny gracz Gemstone Legends przeznacza na rozgrywkę ponad 3h każdego dnia a zaangażowanie niektórych graczy dochodzi już do 1000h rozgrywki, czyli więcej niż w przypadku topowych gier na PC i konsole. Warto zaznaczyć, że produkcja nie ma limitu czasowego rozgrywki, gdyż spółka na bieżąco pracuje nad dodawaniem nowych funkcjonalności i ciekawych wyzwań dla graczy.
Udoskonalanie produktu, inwestowanie w marketing oraz ciągła akwizycja graczy przekłada się na osiągnięcie bardzo dobrych wskaźników monetyzacyjnych gry, w tym m.in. ARPDAU (ang. average revenue per daily active user) dla kluczowych rynków (Wielka Brytania, Kanada, Niemcy, USA). Grupa szacuje, że koszt pozyskania gracza zwraca się po 8-12 miesiącach, co jest charakterystyczne dla modelu gier RPG/Midcore.
- Gemstone Legends to bardzo angażująca gra z tzw. długim ogonem monetyzacji, oznacza to, iż gracze są dalej aktywni w grze i wydają w niej pieniądze nawet po roku od momentu rozpoczęcia rozgrywki. To dowód na to, iż nasz system LiveOps oraz analityka graczy są na najwyższym poziomie. – komentuje Marek Wylon.
W I kw. 2022 roku, GameDesire Group S.A. planuje przeprowadzić emisję akcji. Środki pozyskane z tego tytułu zamierza przeznaczyć głównie na skalowanie Gemstone Legends. Na przełomie III-IV kw. 2022 roku planuje ubiegać się o wprowadzenie akcji do obrotu na rynku NewConnect.
- Bardzo dobre wskaźniki monetyzacyjne Gemstone Legends na etapie soft launchu sprawiły, że przygotowujemy się do skalowania produktu. Zamierzamy przeprowadzać dalszą akwizycję użytkowników poprzez sieci reklamowe i influencerskie. Dodatkowo w planach mamy wejście na rynki azjatyckie. – dodał Marek Wylon.
Wyjaśnienie:
1)Przychody brutto - płatności od graczy przed odjęciem podatków i opłat dla platform dystrybucyjnych.
***
O GameDesire Group S.A.:
GameDesire Group S.A. to spółka holdingowa grupy gamingowej specjalizującej się w produkcji
i dystrybucji wiodących gier mobilnych free-to-play typu casual oraz mid-coren z siedzibą w Krakowie. Do najważniejszych produkcji wchodzących w skład Grupy należą takie gry jak: Gemstone Legends, Animatch, Snooker Live Pro, Pool Live Pro oraz Poker Live Pro.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.