Komunikaty PR

Gra Farming Life 18 października zadebiutuje na PC

2021-09-20  |  09:15
Biuro prasowe

 

18 października odbędzie się premiera gry rolniczej – Farming Life. Twórcy projektu postawili na zróżnicowaną i relaksującą rozgrywkę, która łączy symulację farmy oraz strategię ekonomiczną. Producentem gry jest studio Pyramid Games. Rolę wydawców pełnią spółki Gaming Factory i Ultimate Games. W 2022 r. W zależności od wyników sprzedażowych zostanie podjęta decyzja o portach na konsole.

- Farming Life oferuje wiele zróżnicowanych możliwości, co z pewnością spodoba się graczom, którzy chcą poznać wiejskie życie i przekonać się jak wygląda prowadzenie farmy. Tytuł skupia w sobie kilka gatunków, co na wstępie zwiększa docelową grupę jego odbiorców. Farming Life jest w pewnej mierze grą przypominającą SimCity, choć – zamiast miasta – koncentrujemy się na farmie. Od momentu publikacji w serwisie Steam projekt cieszy się dużym zainteresowaniem graczy –

Farming Life to nastawiona na jednoosobową rozgrywkę relaksująca gra farmerska z grafiką w rzucie izometrycznym. Twórcy połączyli elementy symulatora farmy, strategii ekonomicznej (manager/tycoon) oraz gier typu city-builder.

- Tworząc Farming Life, zależało nam na wypracowaniu pewnego kompromisu pomiędzy realizmem, a przystępnym trybem rozgrywki. Dzięki temu gracz dostaje duże pole do rozwoju swojej farmy z wykorzystaniem kreatywnych rozwiązań. Rozgrywka w Farming Life jest z założenia spokojna i nastawiona na relaks, dlatego zdecydowaliśmy się na uproszczenie części elementów farmerskiego życia. Poszczególne opcje dotyczące rolnictwa i hodowli są odpowiednio zróżnicowane. Gracze otrzymują do tego dużo swobody w gospodarowaniu i decydowaniu, co pozwala na tworzenie całkowicie unikalnych farm, zgodnych z wizją i pomysłami gracza – mówi Jacek Wyszyński, prezes zarządu Pyramid Games.

Celem gracza będzie odbudowa świetności rodzinnej farmy.

- W trakcie rozgrywki trzeba będzie zmierzyć się z różnymi przeciwnościami, takimi jak np. myszy, które wykradają plony. Dodatkowo wraz z rozwojem farmy gracz będzie nadzorował pracę coraz to większej liczby pracowników, a także realizował zadania dla burmistrza oraz konkurował z innymi farmami.  To od niego zależy w jakim kierunku poprowadzi farmę, w co będzie inwestować oraz jakie gałęzie produkcji potraktuje priorytetowo – informuje Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu Gaming Factory.

Cena detaliczna Farming Life w wersji na PC wyniesie 12,99 USD.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.