Komunikaty PR

Gra Farming Life 18 października zadebiutuje na PC

2021-09-20  |  09:15
Biuro prasowe

 

18 października odbędzie się premiera gry rolniczej – Farming Life. Twórcy projektu postawili na zróżnicowaną i relaksującą rozgrywkę, która łączy symulację farmy oraz strategię ekonomiczną. Producentem gry jest studio Pyramid Games. Rolę wydawców pełnią spółki Gaming Factory i Ultimate Games. W 2022 r. W zależności od wyników sprzedażowych zostanie podjęta decyzja o portach na konsole.

- Farming Life oferuje wiele zróżnicowanych możliwości, co z pewnością spodoba się graczom, którzy chcą poznać wiejskie życie i przekonać się jak wygląda prowadzenie farmy. Tytuł skupia w sobie kilka gatunków, co na wstępie zwiększa docelową grupę jego odbiorców. Farming Life jest w pewnej mierze grą przypominającą SimCity, choć – zamiast miasta – koncentrujemy się na farmie. Od momentu publikacji w serwisie Steam projekt cieszy się dużym zainteresowaniem graczy –

Farming Life to nastawiona na jednoosobową rozgrywkę relaksująca gra farmerska z grafiką w rzucie izometrycznym. Twórcy połączyli elementy symulatora farmy, strategii ekonomicznej (manager/tycoon) oraz gier typu city-builder.

- Tworząc Farming Life, zależało nam na wypracowaniu pewnego kompromisu pomiędzy realizmem, a przystępnym trybem rozgrywki. Dzięki temu gracz dostaje duże pole do rozwoju swojej farmy z wykorzystaniem kreatywnych rozwiązań. Rozgrywka w Farming Life jest z założenia spokojna i nastawiona na relaks, dlatego zdecydowaliśmy się na uproszczenie części elementów farmerskiego życia. Poszczególne opcje dotyczące rolnictwa i hodowli są odpowiednio zróżnicowane. Gracze otrzymują do tego dużo swobody w gospodarowaniu i decydowaniu, co pozwala na tworzenie całkowicie unikalnych farm, zgodnych z wizją i pomysłami gracza – mówi Jacek Wyszyński, prezes zarządu Pyramid Games.

Celem gracza będzie odbudowa świetności rodzinnej farmy.

- W trakcie rozgrywki trzeba będzie zmierzyć się z różnymi przeciwnościami, takimi jak np. myszy, które wykradają plony. Dodatkowo wraz z rozwojem farmy gracz będzie nadzorował pracę coraz to większej liczby pracowników, a także realizował zadania dla burmistrza oraz konkurował z innymi farmami.  To od niego zależy w jakim kierunku poprowadzi farmę, w co będzie inwestować oraz jakie gałęzie produkcji potraktuje priorytetowo – informuje Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu Gaming Factory.

Cena detaliczna Farming Life w wersji na PC wyniesie 12,99 USD.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.