Komunikaty PR

Gra Farming Life 18 października zadebiutuje na PC

2021-09-20  |  09:15
Biuro prasowe

 

18 października odbędzie się premiera gry rolniczej – Farming Life. Twórcy projektu postawili na zróżnicowaną i relaksującą rozgrywkę, która łączy symulację farmy oraz strategię ekonomiczną. Producentem gry jest studio Pyramid Games. Rolę wydawców pełnią spółki Gaming Factory i Ultimate Games. W 2022 r. W zależności od wyników sprzedażowych zostanie podjęta decyzja o portach na konsole.

- Farming Life oferuje wiele zróżnicowanych możliwości, co z pewnością spodoba się graczom, którzy chcą poznać wiejskie życie i przekonać się jak wygląda prowadzenie farmy. Tytuł skupia w sobie kilka gatunków, co na wstępie zwiększa docelową grupę jego odbiorców. Farming Life jest w pewnej mierze grą przypominającą SimCity, choć – zamiast miasta – koncentrujemy się na farmie. Od momentu publikacji w serwisie Steam projekt cieszy się dużym zainteresowaniem graczy –

Farming Life to nastawiona na jednoosobową rozgrywkę relaksująca gra farmerska z grafiką w rzucie izometrycznym. Twórcy połączyli elementy symulatora farmy, strategii ekonomicznej (manager/tycoon) oraz gier typu city-builder.

- Tworząc Farming Life, zależało nam na wypracowaniu pewnego kompromisu pomiędzy realizmem, a przystępnym trybem rozgrywki. Dzięki temu gracz dostaje duże pole do rozwoju swojej farmy z wykorzystaniem kreatywnych rozwiązań. Rozgrywka w Farming Life jest z założenia spokojna i nastawiona na relaks, dlatego zdecydowaliśmy się na uproszczenie części elementów farmerskiego życia. Poszczególne opcje dotyczące rolnictwa i hodowli są odpowiednio zróżnicowane. Gracze otrzymują do tego dużo swobody w gospodarowaniu i decydowaniu, co pozwala na tworzenie całkowicie unikalnych farm, zgodnych z wizją i pomysłami gracza – mówi Jacek Wyszyński, prezes zarządu Pyramid Games.

Celem gracza będzie odbudowa świetności rodzinnej farmy.

- W trakcie rozgrywki trzeba będzie zmierzyć się z różnymi przeciwnościami, takimi jak np. myszy, które wykradają plony. Dodatkowo wraz z rozwojem farmy gracz będzie nadzorował pracę coraz to większej liczby pracowników, a także realizował zadania dla burmistrza oraz konkurował z innymi farmami.  To od niego zależy w jakim kierunku poprowadzi farmę, w co będzie inwestować oraz jakie gałęzie produkcji potraktuje priorytetowo – informuje Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu Gaming Factory.

Cena detaliczna Farming Life w wersji na PC wyniesie 12,99 USD.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.