Komunikaty PR

Gra Röki od United Label osiągnęła break even point

2021-03-16  |  09:00
Biuro prasowe

Debiutancki tytuł z portfolio wydawniczego United Label – Röki osiągnął próg rentowności, zwracając wszelkie nakłady poniesione na produkcję i marketing gry. Przygodówka umiejscowiona w nordyckim klimacie i bazująca na tamtejszych legendach na dzień 15 marca 2021 r. sprzedała się w prawie 50 tys. sztuk.  Na wishliscie gry widnieje obecnie liczba ponad 121 tys. zainteresowanych.

- Osiągnięcie poziomu break even, pierwszej wydanej przez nas gry, to bardzo dobry znak. Szczególnie, że jesteśmy dopiero po kilku promocjach cenowych tej gry. Wszystko wskazuje na to, że będzie ona long sellerem. Potwierdza to wysoki standard procesu doboru gier do portfolio wydawniczego na konkurencyjnym rynku. Chcemy, aby każda z naszych gier miała odpowiednio wysokie walory artystyczne oraz była dopracowana, czego potwierdzeniem jest chociażby bardzo wysoka ocena gry wśród użytkowników Steam – komentuje Tomasz Litwiniuk, prezes United Label. Dodaje również, że właśnie dzięki temu podejściu, Röki zostało docenione przez krytyków i otrzymało nominacje do nagrody na dwóch najważniejszych corocznych wydarzeniach w branży gier.

W listopadzie ubiegłego roku, Röki został nominowany na The Game Awards w kategorii na najlepszą debiutancką grę indie 2020 r. Tytuł został także wyróżniony w marcu br. do Nagrody Brytyjskiej Akademii Filmowej w dziedzinie gier, zbierając dwie nominacje: Best Debut Game i Best British Game. Co ważne, jest to jedyna pozycja wydawnicza wywodząca się z Polski obok Cyberpunk 2077 od studia CD Projekt RED.

- Już za 10 dni odbędzie się ceremonia wręczenia nagród BAFTA. Zwycięstwo Röki byłoby dla nas dużym wydarzeniem. Niemiej jednak, już same nominacje pokazują, że nasze ambicje mają swoje odzwierciedlenie na najważniejszych branżowych eventach – podsumowuje Tomasz Litwiniuk.

Harmonogram wydawniczy United Label na 2021 r. składa się z trzech premier, z czego pierwsza z nich – Eldest Souls, ma mieć miejsce już w drugim kwartale br. Produkcja ta, identycznie jak w przypadku Tails of Iron, ukaże się jednocześnie na najważniejszych platformach, optymalizując tym samym budżet marketingowy wydawcy. Wishlista Eldest Souls wg stanu na 15 marca wyniosła ponad 95 tys. zainteresowanych graczy, a produkcja plasuje się na liście TOP100 najbardziej oczekiwanych gier platformy Steam.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.