Komunikaty PR

Gra Röki od United Label osiągnęła break even point

2021-03-16  |  09:00
Biuro prasowe

Debiutancki tytuł z portfolio wydawniczego United Label – Röki osiągnął próg rentowności, zwracając wszelkie nakłady poniesione na produkcję i marketing gry. Przygodówka umiejscowiona w nordyckim klimacie i bazująca na tamtejszych legendach na dzień 15 marca 2021 r. sprzedała się w prawie 50 tys. sztuk.  Na wishliscie gry widnieje obecnie liczba ponad 121 tys. zainteresowanych.

- Osiągnięcie poziomu break even, pierwszej wydanej przez nas gry, to bardzo dobry znak. Szczególnie, że jesteśmy dopiero po kilku promocjach cenowych tej gry. Wszystko wskazuje na to, że będzie ona long sellerem. Potwierdza to wysoki standard procesu doboru gier do portfolio wydawniczego na konkurencyjnym rynku. Chcemy, aby każda z naszych gier miała odpowiednio wysokie walory artystyczne oraz była dopracowana, czego potwierdzeniem jest chociażby bardzo wysoka ocena gry wśród użytkowników Steam – komentuje Tomasz Litwiniuk, prezes United Label. Dodaje również, że właśnie dzięki temu podejściu, Röki zostało docenione przez krytyków i otrzymało nominacje do nagrody na dwóch najważniejszych corocznych wydarzeniach w branży gier.

W listopadzie ubiegłego roku, Röki został nominowany na The Game Awards w kategorii na najlepszą debiutancką grę indie 2020 r. Tytuł został także wyróżniony w marcu br. do Nagrody Brytyjskiej Akademii Filmowej w dziedzinie gier, zbierając dwie nominacje: Best Debut Game i Best British Game. Co ważne, jest to jedyna pozycja wydawnicza wywodząca się z Polski obok Cyberpunk 2077 od studia CD Projekt RED.

- Już za 10 dni odbędzie się ceremonia wręczenia nagród BAFTA. Zwycięstwo Röki byłoby dla nas dużym wydarzeniem. Niemiej jednak, już same nominacje pokazują, że nasze ambicje mają swoje odzwierciedlenie na najważniejszych branżowych eventach – podsumowuje Tomasz Litwiniuk.

Harmonogram wydawniczy United Label na 2021 r. składa się z trzech premier, z czego pierwsza z nich – Eldest Souls, ma mieć miejsce już w drugim kwartale br. Produkcja ta, identycznie jak w przypadku Tails of Iron, ukaże się jednocześnie na najważniejszych platformach, optymalizując tym samym budżet marketingowy wydawcy. Wishlista Eldest Souls wg stanu na 15 marca wyniosła ponad 95 tys. zainteresowanych graczy, a produkcja plasuje się na liście TOP100 najbardziej oczekiwanych gier platformy Steam.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

1 października ruszy w Polsce system kaucyjny. Część sieci handlowych może nie zdążyć z przygotowaniami przed tym terminem

Producenci, sklepy i operatorzy systemu kaucyjnego mają niespełna dwa miesiące na finalizację przygotowań do jego startu. Wówczas na rynku pojawią się napoje w specjalnie oznakowanych opakowaniach, a jednostki handlu powinny być gotowe na ich odbieranie. Część z nich jest już do tego przygotowana, część ostrzega przed ewentualnymi opóźnieniami. Jednym z ważniejszych aspektów przygotowań na te dwa miesiące jest uregulowanie współpracy między operatorami, których będzie siedmiu, co oznacza de facto siedem różnych systemów kaucyjnych.

Ochrona środowiska

KE proponuje nowy cel klimatyczny. Według europosłów wydaje się niemożliwy do realizacji

Komisja Europejska zaproponowała zmianę unijnego prawa o klimacie, wskazując nowy cel klimatyczny na 2040 roku, czyli redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. w porównaniu do 1990 rok. Jesienią odniosą się do tego kraje członkowskie i Parlament Europejski, ale już dziś słychać wiele negatywnych głosów. Zdaniem polskich europarlamentarzystów już dotychczas ustanowione cele nie zostaną osiągnięte, a europejska gospodarka i jej konkurencyjność ucierpi na dążeniu do ich realizacji względem m.in. Stanów Zjednoczonych czy Chin.

Handel

Amerykańskie indeksy mają za sobą kolejny wzrostowy miesiąc. Druga połowa roku na rynkach akcji może być nerwowa

Lipiec zazwyczaj jest pozytywnym miesiącem na rynkach akcji i tegoroczny nie był wyjątkiem. Amerykańskie indeksy zakończyły go na plusie, podobnie jak większość europejskich. Rynki Starego Kontynentu nie przyciągają jednak już kapitału z taką intensywnością jak w pierwszej części roku. Z drugiej strony wyceny za oceanem po kolejnych rekordach są już bardzo wysokie, a wpływ nowego porządku celnego narzuconego przez Donalda Trumpa – na razie trudny do przewidzenia. W najbliższym czasie na rynkach można się spodziewać jeszcze większej zmienności i nerwowości, ale dopóki spółki pokazują dobre wyniki, przesłanek do zmiany trendu na spadkowy nie ma.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.