Komunikaty PR

Gra Tails of Iron debiutuje dziś na wszystkich platformach

2021-09-17  |  14:00
Biuro prasowe

 

Najnowszy projekt wydawniczy United Label – Tails of Iron – debiutuje dziś na PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S, Xbox One, Nintendo Switch oraz PC. Za produkcję gry odpowiada angielskie Odd Bug Studio, a sam tytuł wyróżnia się wysoką jakością i ręcznie rysowaną oryginalną grafiką.

- Oddajemy dziś w ręce graczy nasz najnowszy projekt publishingowy. Jesteśmy zadowoleni z efektu końcowego gry, a nasza współpraca z Odd Bug Studio przebiega bardzo efektywnie, dlatego też zamierzamy pielęgnować tę relację przy kolejnych projektach – mówi Darren Newnham, prezes United Label S.A.

Tails of Iron opowiada historię spadkobiercy szczurzego tronu – Redgiego – i jego przepełnionej niebezpieczeństwami wyprawy, w której stara się odbić swoje królestwo z rąk Klanu Żaby. Gracze, przemierzając ręcznie rysowane krainy, mogą liczyć na oryginalne doznania graficzne, a wszystko to odbywa się w akompaniamencie narracji głosu ikony świata gier, Douga Cockle’a (Geralt z Rivii z serii Wiedźmin w wersji angielskiej). Postacie występujące w Tails of Iron odzwierciedlają różnorodną osobowość i wygląd szczurów należących do głównego animatora i artysty wizualnego.

- Tails of Iron wyróżnia się bardzo rozległą przestrzenią, autentycznymi odczuciami z toczonych walk oraz szerokim wyborem technik bojowych i dostępnych rodzajów broni. Warto także podkreślić, że rozgrywka wyróżnia się ręcznie rysowaną grafiką 2D – dodaje Darren Newnham.

Gra Tails of Iron jest dostępna w wersji cyfrowej na PS5, PS4, Xbox Series X|S, Xbox One, Nintendo Switch oraz PC w regularnej cenie 99,99 zł i 104 zł (w zależności od platformy). Gracze mogą zakupić także pudełkową kopię gry w edycji Crimson Knight.

W lipcu 2021 roku do szerokiego grona odbiorców trafiła inna gra z portfolio United Label – Eldest Souls. Tytuł, w ciągu 20 pierwszych dni sprzedaży, osiągnął próg rentowności zwracając spółce wszelkie nakłady poniesione na produkcję i marketing.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:45

Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy

Supreme Energy Deutschland, spółka należąca do Grupy kapitałowej Supreme Global, ogłosiła rozpoczęcie sprzedaży swoich produktów z obszaru odnawialnych źródeł
Giełda Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
2024-04-23 | 17:30

Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’

Już 11 czerwca br., w prestiżowej przestrzeni Rotundy PKO BP, odbędzie się konferencja ‘Kapitał na Zdrowie’ – to niepowtarzalna okazja do uczestnictwa w dyskusjach między
Giełda Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
2024-04-17 | 12:15

Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki

Popyt zgłoszony przez inwestorów kolejny miesiąc z rzędu wyraźnie przewyższył kwoty emisji i wyniósł 304,1 mln zł. W marcu emitenci przeprowadzili 6 emisji obligacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.