Komunikaty PR

Gra Train Station Renovation dostępna na Xbox One

2021-06-02  |  09:00
Biuro prasowe

 

ConsoleWay, spółka z Grupy Ultimate Games specjalizująca się w portowaniu gier na konsole, udostępniła port Train Station Renovation na Xbox One. Wkrótce tytuł zadebiutuje także na PlayStation 4. Rozgrywka obejmuje renowację opuszczonych dworców i starych pociągów. ConsoleWay pracuje obecnie nad przygotowaniem portów wyczekiwanego przez graczy projektu Mr. Preppera. Spółka odpowiada za wersje na platformy PlayStation 4, Xbox One Nintendo Switch, PlayStation oraz Xbox Series X. ConsoleWay jeszcze w tym roku planuje debiut na NewConnect.

Od dziś gra Train Station Renovation dostępna jest na Xbox One. Do tej pory wersja na PC uzyskała wśród użytkowników Steam, aż 83 proc. pozytywnych recenzji. Liczymy, że port dedykowany konsoli, który przygotowaliśmy, zostanie równie entuzjastycznie przyjęty przez środowisko graczy. Już niebawem sfinalizujemy także port tytułu na PlayStation4. Mamy nadzieję, że zainteresowanie graczy konsolowych Train Station Renovation przełoży się na wysokie wyniki sprzedaży gry – mówi Grzegorz Misztal, prezes zarządu ConsoleWay.

Train Station Renovation to gra z gatunku symulatorów, w której gracz będzie odkrywać opuszczone i zniszczone stacje kolejowe – od małych wiejskich obiektów po ogromne stacje w dużych miastach. Wśród głównych zadań uczestnika rozgrywki będzie odrestaurowywanie stacji poprzez ich: sprzątanie, naprawę, wyposażenie oraz dekorację.

Obecnie tytuł dostępny jest na platformie Steam w 21 wersjach językowych. Producentem Train Station Renovation jest Live Motion Games.

Train Station Renovation, którego jesteśmy producentem, to tytuł z dużym potencjałem. Sprzedaż wersji PC w niespełna dobę od premiery pokryła koszty produkcji i w ciągu 3 dni trafiła do blisko 20.000 graczy. Chcemy, aby gra była dostępna dla graczy na różnych platformach, dlatego zdecydowaliśmy się przenieść ją również na konsole. Mamy nadzieję, że dotychczasowa popularność tytułu utrzyma się również wśród graczy konsolowych – informuje Michał Kaczmarek, prezes Live Motion Games. – Port gry zleciliśmy ConsoleWay, gdyż liczymy, że duże doświadczenie spółki w zakresie portowania tytułów na konsole, będzie mieć przełożenie na wysoką jakość gry. Nasza dotychczasowa współpraca i komunikacja przebiega bardzo dobrze – dodaje Michał Kaczmarek.

ConsoleWay pracuje aktualnie nad swoim największym projektem, jakim jest port gry Mr. Prepper na PlayStation 4, Xbox One Nintendo Switch, PlayStation oraz Xbox Series X.

– Prace przebiegają zgodnie z założeniami – planujemy premierę produkcji na konsolach jesienią. Mr. Prepper okazał się bardzo udaną premierą na platformie Steam, jednak uważam, że na konsolach gra może odnieść znacznie większy sukces – mówi Grzegorz Misztal, prezes zarządu ConsoleWay.

Fabuła Mr. Prepper obejmuje walkę o przeżycie w totalitarnym świecie, któremu grozi zagłada. Gracz, aby przetrwać będzie, m.in. budować i rozbudowywać podziemny schron, a także przygotowywać plan przejęcia kontroli nad sytuacją w państwie.

ConsoleWay pracuje jednocześnie nad portami Builders of Egypt, Rover Mechanic Simulator, Thief Simulator 2, Ultimate Fishing Simulator 2, Uboat i Car Mechanic Simulator 2018.

W pierwszym kwartale br. spółka wypracowała w prawie 200 tys. zł zysku netto.

ConsoleWay planuje debiut na rynku NewConnect do końca br. Wcześniej studio nie wyklucza emisji akcji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.