HARM w II półroczu 2022 r. straci połączenie ze światem

Aurora Studio działająca w segmencie Indie Premium, zdradza pierwsze szczegóły projektu HARM i prezentuje pierwsze grafiki z nowej gry. Współwydawcami emocjonującego tytułu o charakterze survival-thriller są Forestlight Games i notowana na NewConnect Arts Alliance, jednocześnie współzałożyciele Aurora Studio. Premiera gry, której akcja toczy się w lesie po kataklizmie planowana jest na II półrocze 2022 r. Aktualnie Forestlight Games przeprowadza IPO o wartości do 3 mln zł. Proces ten poprzedza tegoroczne plany debiutu na rynku NewConnect.
- Zespół Aurora Studio, który pracuje nad HARM, w sposób precyzyjny realizuje poszczególne etapy projektu. Ufam, że dzięki tak dużemu zaangażowaniu uda nam się stworzyć emocjonującą i realistyczną produkcję. Gracz w ramach rozgrywki stawi czoła kataklizmom pogodowym, aby ocalić córkę i bezpiecznie wrócić do domu. Inspiracją do powstania tytułu były programy badawcze prowadzone przez Armię Amerykańską, a następnie Universytet of Alaska Fairbanks, oparte na wynalazkach Nicola Tesli. Dotyczyły oddziaływania fal radiowych wysokiej częstotliwości na procesy zachodzące w jonosferze, które mogłyby mieć wpływ na zawirowania pogodowe, a także oddziaływać na ludzką psychikę. – mówi Tomasz Mazur, CEO Forestlight Games. – HARM to dynamiczna produkcja, w której nie zabraknie wyzwań. Mechanika tytułu wymagać będzie od gracza strategicznego podejścia oraz podejmowania trudnych, często moralnych decyzji. W HARM gracz pozna nieoczywistą rzeczywistość i zmierzy się z wieloma sytuacjami, które wcześniej były mu znane jedynie z ekranu lub opowieści. Myślę, że HARM jest doskonałą inspiracją dla ekranizacji filmowej. Liczymy, że liczba graczy, którzy razem z nami wezmą udział w tej przygodzie, będzie imponująca – mówi Tomasz Mazur.
HARM to gra przygodowa z otwartym światem z gatunku survival z ,,trzymającą w napięciu’’ historią w tle. Główną postacią jest samotny ojciec, który wraz z córką przebywa na odległej od cywilizacji wyspie, połączonej ze światem zewnętrznym jedynie mostem przerzuconym nad rwącą rzeką. Rodzinną wyprawę nagle przerywa zerwanie wspomnianego mostu i pojawienie się gwałtownych anomalii pogodowych (tornada, burze śnieżne i wichury, lokalne burze magnetyczne z intensywną zorzą polarną), co powoduje drastyczne zerwanie łączności ze światem. Celem gracza jest przetrwanie jego i jego córki w nieprzyjaznym środowisku, poprzez m.in. wykonanie tymczasowego schronienia z rozpadającej się chaty, a finalnie rozwiązanie zagadki anomalii pogodowych i ucieczka z odciętej od świata wyspy. – W ostatnim czasie obserwujemy bardzo duże zainteresowanie graczy survivalowymi tytułami, te często wciągające rozgrywki pozwalają graczom przeżyć ,,wachlarz emocji’’. To cecha, która pozwala wyróżnić się tym tytułom na tle spokojniejszych gier przygodowych lub fabularnych, a dodatkowo oferuje dużą swobodę rozgrywki. – mówi Tomasz Mazur.
Aurora Studio planuje, aby gra HARM zadebiutowała na rynku pod koniec roku 2022. W pierwszej kolejności projekt pojawi się w wersji early access. Docelowo dostępny będzie w wersji na komputery stacjonarne (PC) oraz na popularne konsole: Nintendo Switch, Xbox oraz PlayStation.
Forestlight Games planuje zadebiutować na rynku NewConnect w II połowie 2021 r. Aktualnie spółka przeprowadza IPO o wartości do 3 mln zł. Środki chce przeznaczyć na finalizację produkcji, marketing autorskich gier oraz stworzenie portów tych projektów. Dodatkowo spółka planuje przeznaczyć kapitał na pre-produkcję wersji demo dwóch niezapowiedzianych jeszcze tytułów, a także rozwój technologii, która pozwoli na uruchomienie trybu dla kilku graczy w nowych projektach. Zapisy przyjmowane są do 16 lipca. Szczegóły emisji dostępne są na stronie: https://emisja.forestlightgames.com/

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.