HARM w II półroczu 2022 r. straci połączenie ze światem
Aurora Studio działająca w segmencie Indie Premium, zdradza pierwsze szczegóły projektu HARM i prezentuje pierwsze grafiki z nowej gry. Współwydawcami emocjonującego tytułu o charakterze survival-thriller są Forestlight Games i notowana na NewConnect Arts Alliance, jednocześnie współzałożyciele Aurora Studio. Premiera gry, której akcja toczy się w lesie po kataklizmie planowana jest na II półrocze 2022 r. Aktualnie Forestlight Games przeprowadza IPO o wartości do 3 mln zł. Proces ten poprzedza tegoroczne plany debiutu na rynku NewConnect.
- Zespół Aurora Studio, który pracuje nad HARM, w sposób precyzyjny realizuje poszczególne etapy projektu. Ufam, że dzięki tak dużemu zaangażowaniu uda nam się stworzyć emocjonującą i realistyczną produkcję. Gracz w ramach rozgrywki stawi czoła kataklizmom pogodowym, aby ocalić córkę i bezpiecznie wrócić do domu. Inspiracją do powstania tytułu były programy badawcze prowadzone przez Armię Amerykańską, a następnie Universytet of Alaska Fairbanks, oparte na wynalazkach Nicola Tesli. Dotyczyły oddziaływania fal radiowych wysokiej częstotliwości na procesy zachodzące w jonosferze, które mogłyby mieć wpływ na zawirowania pogodowe, a także oddziaływać na ludzką psychikę. – mówi Tomasz Mazur, CEO Forestlight Games. – HARM to dynamiczna produkcja, w której nie zabraknie wyzwań. Mechanika tytułu wymagać będzie od gracza strategicznego podejścia oraz podejmowania trudnych, często moralnych decyzji. W HARM gracz pozna nieoczywistą rzeczywistość i zmierzy się z wieloma sytuacjami, które wcześniej były mu znane jedynie z ekranu lub opowieści. Myślę, że HARM jest doskonałą inspiracją dla ekranizacji filmowej. Liczymy, że liczba graczy, którzy razem z nami wezmą udział w tej przygodzie, będzie imponująca – mówi Tomasz Mazur.
HARM to gra przygodowa z otwartym światem z gatunku survival z ,,trzymającą w napięciu’’ historią w tle. Główną postacią jest samotny ojciec, który wraz z córką przebywa na odległej od cywilizacji wyspie, połączonej ze światem zewnętrznym jedynie mostem przerzuconym nad rwącą rzeką. Rodzinną wyprawę nagle przerywa zerwanie wspomnianego mostu i pojawienie się gwałtownych anomalii pogodowych (tornada, burze śnieżne i wichury, lokalne burze magnetyczne z intensywną zorzą polarną), co powoduje drastyczne zerwanie łączności ze światem. Celem gracza jest przetrwanie jego i jego córki w nieprzyjaznym środowisku, poprzez m.in. wykonanie tymczasowego schronienia z rozpadającej się chaty, a finalnie rozwiązanie zagadki anomalii pogodowych i ucieczka z odciętej od świata wyspy. – W ostatnim czasie obserwujemy bardzo duże zainteresowanie graczy survivalowymi tytułami, te często wciągające rozgrywki pozwalają graczom przeżyć ,,wachlarz emocji’’. To cecha, która pozwala wyróżnić się tym tytułom na tle spokojniejszych gier przygodowych lub fabularnych, a dodatkowo oferuje dużą swobodę rozgrywki. – mówi Tomasz Mazur.
Aurora Studio planuje, aby gra HARM zadebiutowała na rynku pod koniec roku 2022. W pierwszej kolejności projekt pojawi się w wersji early access. Docelowo dostępny będzie w wersji na komputery stacjonarne (PC) oraz na popularne konsole: Nintendo Switch, Xbox oraz PlayStation.
Forestlight Games planuje zadebiutować na rynku NewConnect w II połowie 2021 r. Aktualnie spółka przeprowadza IPO o wartości do 3 mln zł. Środki chce przeznaczyć na finalizację produkcji, marketing autorskich gier oraz stworzenie portów tych projektów. Dodatkowo spółka planuje przeznaczyć kapitał na pre-produkcję wersji demo dwóch niezapowiedzianych jeszcze tytułów, a także rozwój technologii, która pozwoli na uruchomienie trybu dla kilku graczy w nowych projektach. Zapisy przyjmowane są do 16 lipca. Szczegóły emisji dostępne są na stronie: https://emisja.forestlightgames.com/
Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy
Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.