Hell Architect Prologue od Woodland Games pobrało ponad 170 tys. użytkowników

W miesiąc od premiery Hell Architect Prologue w wersji na PC pobrało ponad 170 tys. graczy. Tytuł łączący elementy grozy i humoru to autorski projekt Woodland Games, producenta gier wideo na PC i konsole z Grupy PlayWay. Wydawcą Hell Architect jest włoska firma Leonardo Interactive. Pełna wersja gry zadebiutuje na komputerach stacjonarnych w trzecim kwartale br. Woodland Games pracuje jednocześnie nad Autopsy Simulator oraz Taxi Simulator.
- Hell Architect to nasza pierwsza autorska produkcja. Udostępniony na początku czerwca – w 11 wersjach językowych – prolog gry został pobrany na platformie Steam ponad 170 tys. razy. Tak duże zainteresowanie ze strony graczy napawa nas optymizmem. Liczymy na to, że pełna wersja spotka się z jeszcze lepszym odbiorem, co będzie mieć przełożenie na wysokie wyniki sprzedaży – mówi Paweł Kozakowski, prezes Woodland Games. – Hell Architect to rozgrywka w trybie sandbox i w cartonoowym stylu, w której nie zabraknie humoru. Myślę, że piekielna stylistyka ukazana w tak niekonwencjonalny sposób czyni grę ciekawszą i bardziej atrakcyjną dla odbiorcy. W prologu dostępny jest jeden scenariusz, w ramach którego gracze muszą wybudować posąg Belzebuba, maksymalna liczba grzeszników to 10. W pełnej wersji pojawią się nowe misje i jeszcze większa liczba grzeszników, których odbiorcy nie zobaczą w prologu – dodaje Paweł Kozakowski.
Pełna wersja gry zawiera sześć scenariuszy, z których każdy zaangażuje odbiorcę w około dwugodzinną rozgrywkę. Gracz będzie, m.in. zarządzać piekłem, kreować jego czeluści i wymierzać kary grzesznikom.
Inspiracją dla Hell Architect była znana seria Dungeon Keeper, Oxygen Not included oraz Fallout Shelter. Premiera gry planowana jest w III kw. br. na PC. Woodland Games w długofalowej perspektywie planuje rozwijać fabułę tytułu oraz wydać płatne i darmowe dodatki DLC – standardowe i sezonowe.
- W Hell Architect skupiamy się na wysokiej jakości obrazie i dźwięku. Muzykę i dźwięki do gry przygotowaliśmy we współpracy z kompozytorem Pawłem Błaszczakiem, który znany jest z realizacji ścieżek dźwiękowych do popularnych tytułów, m.in. Dead Island, Dying Light, Call of Juarez Trilogy. Mamy nadzieję, że połączenie barwnej strony wizualnej z wyjątkową oprawa muzyczną zbuduje napięcie i spotęguje emocje czerpane z rozgrywki – komentuje Paweł Kozakowski.
Za wydanie gry odpowiada włoska firma Leonardo Interacitve, w której portfolio znajdują się gry Dry Drowning oraz przygodówki typu point and click Willy Morgan and the Curse of Bone Town. Leonardo Interactive jest także właścicielem wydawnictwa VLG.
Woodland Games pracuje jednocześnie nad dwiema produkcjami. Premiera Autopsy Simulator zaplanowana jest na IV kw. br., a Taxi Simulator na 2022 rok.
Docelowo wybrane gry mają być również portowane na konsole Nintendo Switch, PlayStation, Xbox One, urządzenia mobilne i VR.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.