Hell Architect Prologue od Woodland Games pobrało ponad 170 tys. użytkowników

W miesiąc od premiery Hell Architect Prologue w wersji na PC pobrało ponad 170 tys. graczy. Tytuł łączący elementy grozy i humoru to autorski projekt Woodland Games, producenta gier wideo na PC i konsole z Grupy PlayWay. Wydawcą Hell Architect jest włoska firma Leonardo Interactive. Pełna wersja gry zadebiutuje na komputerach stacjonarnych w trzecim kwartale br. Woodland Games pracuje jednocześnie nad Autopsy Simulator oraz Taxi Simulator.
- Hell Architect to nasza pierwsza autorska produkcja. Udostępniony na początku czerwca – w 11 wersjach językowych – prolog gry został pobrany na platformie Steam ponad 170 tys. razy. Tak duże zainteresowanie ze strony graczy napawa nas optymizmem. Liczymy na to, że pełna wersja spotka się z jeszcze lepszym odbiorem, co będzie mieć przełożenie na wysokie wyniki sprzedaży – mówi Paweł Kozakowski, prezes Woodland Games. – Hell Architect to rozgrywka w trybie sandbox i w cartonoowym stylu, w której nie zabraknie humoru. Myślę, że piekielna stylistyka ukazana w tak niekonwencjonalny sposób czyni grę ciekawszą i bardziej atrakcyjną dla odbiorcy. W prologu dostępny jest jeden scenariusz, w ramach którego gracze muszą wybudować posąg Belzebuba, maksymalna liczba grzeszników to 10. W pełnej wersji pojawią się nowe misje i jeszcze większa liczba grzeszników, których odbiorcy nie zobaczą w prologu – dodaje Paweł Kozakowski.
Pełna wersja gry zawiera sześć scenariuszy, z których każdy zaangażuje odbiorcę w około dwugodzinną rozgrywkę. Gracz będzie, m.in. zarządzać piekłem, kreować jego czeluści i wymierzać kary grzesznikom.
Inspiracją dla Hell Architect była znana seria Dungeon Keeper, Oxygen Not included oraz Fallout Shelter. Premiera gry planowana jest w III kw. br. na PC. Woodland Games w długofalowej perspektywie planuje rozwijać fabułę tytułu oraz wydać płatne i darmowe dodatki DLC – standardowe i sezonowe.
- W Hell Architect skupiamy się na wysokiej jakości obrazie i dźwięku. Muzykę i dźwięki do gry przygotowaliśmy we współpracy z kompozytorem Pawłem Błaszczakiem, który znany jest z realizacji ścieżek dźwiękowych do popularnych tytułów, m.in. Dead Island, Dying Light, Call of Juarez Trilogy. Mamy nadzieję, że połączenie barwnej strony wizualnej z wyjątkową oprawa muzyczną zbuduje napięcie i spotęguje emocje czerpane z rozgrywki – komentuje Paweł Kozakowski.
Za wydanie gry odpowiada włoska firma Leonardo Interacitve, w której portfolio znajdują się gry Dry Drowning oraz przygodówki typu point and click Willy Morgan and the Curse of Bone Town. Leonardo Interactive jest także właścicielem wydawnictwa VLG.
Woodland Games pracuje jednocześnie nad dwiema produkcjami. Premiera Autopsy Simulator zaplanowana jest na IV kw. br., a Taxi Simulator na 2022 rok.
Docelowo wybrane gry mają być również portowane na konsole Nintendo Switch, PlayStation, Xbox One, urządzenia mobilne i VR.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.