Ignibit S.A. z sukcesem zakończyła ofertę publiczną akcji

Ignibit S.A. zajmująca się produkcją autorskich gier wideo, portowaniem projektów PC na VR oraz realizacją strategicznych kontraktów komercyjnych, z sukcesem zakończyła ofertę publiczną prowadzoną w związku z emisją akcji serii E. Spółka przyjęła od inwestorów zapisy na akcje w łącznej kwocie 1,5 mln zł. Środki przeznaczy na porty gier Agony i Bum Simulator na urządzenia VR, rozpoczęcie prac nad autorską produkcją, dostosowanie wyprodukowanych modułów edukacyjnych VR do dalszej odsprzedaży oraz zwiększenie kapitału obrotowego w celu przyspieszenia realizacji założonych celów. Usługę oferowania akcji Ignibit wykonuje Dom Maklerski INC S.A. Jeszcze w tym roku Studio chce dołączyć do spółek notowanych na rynku NewConnect.
- Miło nam ogłosić, że przyjęliśmy zapisy na wszystkie oferowane akcje serii E. Właśnie zakończyliśmy ofertę publiczną akcji, z której pozyskamy od inwestorów kwotę 1,5 mln zł, dziękujemy za zaufanie. Tak jak deklarowaliśmy, środki przeznaczymy na rozpoczęcie prac nas autorską produkcją oraz portowanie do virtual reality dwóch gier na zlecenie: Agony i Bum Simulator. Wśród celów emisyjnych jest także dostosowanie wyprodukowanych modułów edukacyjnych VR do dalszej odsprzedaży oraz zwiększenie kapitału obrotowego w celu przyspieszenia realizacji założonych celów – mówi Rafał Krawczyński, członek zarządu Ignibit S.A.
Agony to gra z gatunku survival-horror, stworzona przez niezależny zespół Madmind Studio. Gracz wciela się w rolę nieszczęśnika, który z bliżej nieznanych powodów trafił do piekła. Bum Simulator, w humorystyczny sposób odtwarza losy bohatera żyjącego na ulicy. Rozgrywka koncentruje się na przetrwaniu, w czym pomaga bogaty wybór różnorodnych aktywności i misji.
Firmą inwestycyjną świadczącą usługę oferowania akcji jest Dom Maklerski INC S.A. Do końca br. Ignibit planuje wprowadzenie akcji do obrotu na rynku NewConnect, przy wsparciu INC S.A. w roli autoryzowanego doradcy.
- Sukces kampanii crowdinvestingu Ignibit to kolejny dowód na wzrost popularności tej formy pozyskiwania kapitału przez przedsiębiorstwa oraz inwestowania wśród inwestorów. Crowdinvesting potwierdza mocną pozycję inwestorów indywidualnych na rynku kapitałowym. W tym roku liczymy na rekordową liczbę projektów prezentowanych na CrowdConnect.- komentuje Paweł Śliwiński, prezes zarządu Domu Maklerskiego INC S.A.
Długofalowy model biznesowy Ignibit zakłada portowanie gier na VR oraz produkcje autorskich tytułów. Spółka realizuje także strategiczne kontrakty komercyjne, współpracowała z międzynarodowymi koncernami motoryzacyjnymi, farmaceutycznymi, czy zbrojeniowymi, m.in. VW, Saab Technologies, Mitsubishi, czy Cadillac. Aktualnie Ignibit realizuje kompleksowy projekt VR dla uczelni wyższej, w ramach którego przygotuje sześć modułów edukacyjnych w technologii wirtualnej rzeczywistości.
W portfolio gier VR Spółki są m.in. Dream Coaster VR, Rift Coaster VR, Drone Hunter VR i ZerOKilled. Obecnie Ignibit pracuje nad dwoma tytułami – symulatorem z elementami survivalu w kosmosie oraz strzelanką utrzymaną w oryginalnej szacie graficznej. Studio planuje premierę jednej z gier w 2022 r.
Od 2020 roku akcjonariuszem Spółki jest notowana na głównym rynku GPW w Warszawie PlayWay S.A., jeden z czołowych producentów i wydawców gier komputerowych.
Do końca br. Ignibit chce wprowadzić akcje do obrotu na rynku NewConnect.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.