Komunikaty PR

Immersion Games powołało członków Rady Nadzorczej

2021-04-20  |  08:15
Biuro prasowe

 

Immersion Games, producent gier VR oraz PC, powołał sześcioosobową Radę Nadzorczą Spółki. Przez pięć lat nadzór nad działalnością firmy sprawować będą – Zofia Kłudka, Piotr Baczyński, Dawid Sukacz, Jędrzej Szcześniak, Chris Chin oraz Paul Jastrzębski. Członkowie Rady Immersion Games to specjaliści w obszarze gamedev i technologii. W swoim dotychczasowym doświadczeniu mają m.in. liczne współprace z dużymi firmami z obu sektorów. Immersion Games jeszcze w tym roku planuje debiut na rynku publicznym NewConnect.

- Dobór osób do Rady Nadzorczej Immersion Games nie jest przypadkowy. Każda z nich ma bogate doświadczenie w swoich obszarach pracy zawodowej, na co składają się takie dziedziny jak: finanse, technologia i gamedev. Jestem przekonany, że ich umiejętności i wiedza będą miały pozytywne przełożenie na działalność Immersion Games – mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games.

Członkowie nowo powołanej Rady Nadzorczej współpracowali z wiodącymi przedstawicielami biznesu.

Zofia Kłudka, project manager, wspiera rozwój startupów oraz ich założycieli, tworząc programy biznesowe i leadershipowe dla Google for Startups. Ponadto, pełni rolę ekspertki platformy Her Impact, która pomaga kobietom w rozwoju kariery.

Piotra Baczyński to założyciel i CEO spółki-matki Immersion Games – Immersion, jednej z pierwszych na świecie firm specjalizujących się w rozwiązaniach dla biznesu wykonanych w technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości (VR/AR). Wcześniej pełnił funkcję prezesa spółki Esencja, której jest współzałożycielem. Kilkukrotnie umieszczony w rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie, nominowany do nagrody Ambasadora Polskiej Innowacji 2020.

Dawid Sukacz, doktor nauk ekonomicznych i specjalista rachunkowości zarządczej oraz finansów, od 1994 roku jest aktywnym uczestnikiem polskiego rynku kapitałowego. Był związany m.in. z Biurem Maklerskim Certus, Bankiem Przemysłowo-Handlowym w Krakowie, prywatnym bankiem inwestycyjnym Wood&Company, Powszechnym Towarzystwem Emerytalnym Commercial Union S.A. Obecnie pełni funkcję partnera zarządzającego w funduszu private equity 21 Concordia.

Jędrzej Szcześniak jest współtwórcą Daftcode, polskiego venture buildera. W ramach Grupy Daftcode przez ostatnie lata tworzył firmy z obecnie najpopularniejszych obszarów technologii, m.in. AI, machine learning, IoT, fintech, edtech. Pełni rolę doradczą w zakresie strategii budowania biznesu, marketingu oraz sprzedaży, m.in. dla firm Nethone, Straal, Skriware, Indoorway.

Chris Chin to doświadczony dyrektor ds. VR/AR. Dotychczas pełnił funkcję m.in. wiceprezesa i dyrektora generalnego Vive Studios, działu ds. treści HTC Vive, wiceprezesa i dyrektora generalnego w Zoodles, kierownika w wiodących firmach z branży gamedev, m.in. Electronic Arts i Tencent. Obecnie doradza i mentoruje start-upy VR/AR.

Paul Jastrzębski jest założycielem i dyrektorem generalnym Charactr Inc, startupu z Los Angeles i Warszawy. Wcześniej pracował m.in. w Oculus, gdzie był odpowiedzialny za budowanie i utrzymywanie relacji z deweloperami gier, aplikacji i filmów, które zostały wydane na Oculus Rift, Touch, and Go. Doświadczenie zawodowe zdobywał także w NVIDIA.

Obecnie Immersion Games pracuje nad dwoma autorskimi grami w technologii Virtual Reality – Disc Ninja oraz nowym epizodem przygód w serii Extreme Escape. Premiera pierwszego projektu planowana jest latem br. na platformie Oculus Quest.

W Q4 2020 r. Immersion Games przeprowadziło prywatną emisję akcji. Spółka pozyskała od inwestorów prywatnych oraz instytucji finansowych 4,5 mln zł. Środki te przeznacza na realizację bieżących projektów oraz rozwój studia. Emisję wspierał Dom Maklerski Navigator.

Model biznesowy Immersion Games zakłada produkcję gier, które będą dostępne na Oculus Quest Store oraz pozostałych platformach VR, m.in. Steam, Oculus Store i Viveport.

Immersion Games chce dołączyć do grona firm notowanych na NewConnect do końca br.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:45

Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy

Supreme Energy Deutschland, spółka należąca do Grupy kapitałowej Supreme Global, ogłosiła rozpoczęcie sprzedaży swoich produktów z obszaru odnawialnych źródeł
Giełda Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
2024-04-23 | 17:30

Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’

Już 11 czerwca br., w prestiżowej przestrzeni Rotundy PKO BP, odbędzie się konferencja ‘Kapitał na Zdrowie’ – to niepowtarzalna okazja do uczestnictwa w dyskusjach między
Giełda Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
2024-04-17 | 12:15

Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki

Popyt zgłoszony przez inwestorów kolejny miesiąc z rzędu wyraźnie przewyższył kwoty emisji i wyniósł 304,1 mln zł. W marcu emitenci przeprowadzili 6 emisji obligacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.