Immersion przygotowało nową aplikację AR dla Toyoty
Inner Value
Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/
Immersion, jedno z najbardziej doświadczonych studiów VR/AR – twórca rozwiązań m.in. dla Coca-Coli, McDonald’s czy HBO, stworzyło nową wersję aplikacji ‘Land Cruiser 5 Continents’ dla koncernu Toyota. Rozwiązanie pozwala na przejazd w technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR) najnowszym flagowym SUV-em japońskiego producenta - Toyotą Land Cruiser J300, której premiera odbyła się w czerwcu tego roku.
- Immersion stworzyło aplikację AR dla koncernu Toyota
- Aplikacja pozwala na przejazd najnowszą Toyotą Land Cruiser J300 w rzeczywistości rozszerzonej
- Aplikacja umożliwia przejazd testowy samochodem w jednym z pięciu ekstremalnych środowisk, które odwzorowano ze szczególną uwagą dla panujących tam warunków
- Immersion przygotowało aplikację dla koncernu samochodowego z myślą o krajach arabskich
- ‘Land Cruiser 5 Continents’ jest dostępna do pobrania w tym regionie za pośrednictwem sklepów Apple App Store i Google Play
- Technologia AR pozwala na promocję samochodu poprzez interaktywną zabawę, w której możemy zobaczyć jak na naszym własnym biurku samochód terenowy przemierza tajgę czy skaliste pustynie. Kierując wirtualnym pojazdem dostajemy jednocześnie wiele informacji na temat kluczowych zalet i funkcji tego modelu, mogąc przy tym podzielić się naszymi osiągnięciami w mediach społecznościowych, umieszczając filmy i zdjęcia z przejazdów - mówi Piotr Baczyński, prezes zarządu Immersion. - Zainteresowanie globalnego koncernu projektem opartym na technologii rozszerzonej rzeczywistości pokazuje, jak ogromne możliwości aplikacje AR stwarzają w zakresie prezentacji i promocji rozmaitych produktów na całym świecie - dodaje Piotr Baczyński.
Aplikacja stworzona przez Immersion wiernie oddaje model jazdy najnowszą Toyotą Land Cruiser J300, której premiera odbyła się w czerwcu tego roku w Dubaju. Użytkownicy mogą przy jej pomocy przetestować, jak pojazd będzie się spisywał w ekstremalnych, niesprzyjających komfortowej jeździe warunkach – w tym celu gracze mają do wyboru aż pięć zróżnicowanych środowisk, które dają możliwość zmierzenia się z unikalnymi wyzwaniami.
Doświadczenie pozwala wypróbować dwa tryby jazdy – zwykły oraz turbo, ten ostatni dedykowany jest miłośnikom driftu. Ponadto aplikacja daje możliwość poznania wielu szczegółów technicznych dotyczących wybranych elementów samochodu, np. silnika, zawieszenia czy systemu Multi Terrain Select (MTS), a także daje użytkownikowi dostęp do globalnych poziomów sprzedaży producenta.
To kolejna współpraca Immersion z rozpoznawalną na całym świecie zagraniczną marką. Wcześniej spółka tworzyła rozwiązania wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości dla oddziału Toyoty w Izraelu, Coca-Coli, McDonald’s, czy HBO. Z kolei aplikacje Immersion przygotowane we współpracy ze Smithsonian Channel oraz z NASA, czyli „Apollo’s Moon Shot AR” oraz „Mission to Mars AR”, były nominowane m.in. do nagród Emmy, Webby czy Apple Design Awards.
Immersion obecnie rozwija swoją działalność także na rynku gier wideo. Pod koniec ub. roku spółka powołała firmę zależną Immersion Games S.A., która odpowiada za produkcję gier i aplikacji, wykorzystujących technologię wirtualnej rzeczywistości. Obecnie pracuje nad dwiema produkcjami, z których pierwsza – Disc Ninja – już 5 sierpnia zadebiutuje na platformie Oculus Quest.
W trzecim kwartale 2021 r. Immersion Games chce zadebiutować na rynku NewConnect.
***
O Immersion:
Warszawska grupa Immersion od 2014 opracowuje projekty i produkty w technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości koncentrując się na rynku amerykańskim, współpracując z firmami i instytucjami takimi jak Facebook, HBO, Coca-Cola, rząd USA, Discovery i wielu innych. Wychodząc naprzeciw szybko rosnącego rynku gier VR, Immersion stworzyło spółkę Immersion Games, będącą obecnie w procesie wchodzenia na rynek publiczny (New Connect).
Medinice zamyka rok wzmożonych działań inwestycyjnych zbliżając się do komercjal
Za nami premiera Medieval Dynasty New Settlement od Spectral Games!
Sunway Network SA przejmuje spółkę wartą ponad 190 mln PLN
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna
Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę.
Handel
Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej
Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.
Problemy społeczne
Docenianie przez szefa jest równie ważne dla pracowników, co atrakcyjne wynagrodzenie i obowiązki. Kluczową rolę odgrywa komunikacja między liderem a zespołem
Niemal co czwarty pracownik chciałby, by jego przełożony częściej go doceniał. Blisko połowa jest gotowa odejść z pracy z powodu szefa, nawet mimo zadowolenia z firmy i zarobków – wynika z badania „Lider w oczach pracowników” zrealizowanego dla Pluxee. – Liderzy pełnią kluczową rolę w budowaniu zespołu – są też coraz lepsi w rozumieniu tego, że niezbędna jest wizja i cel, do którego można angażować ludzi – ocenia Monika Reszko, psycholożka biznesu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.