Immersion przygotowało nową aplikację AR dla Toyoty
Inner Value
Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/
Immersion, jedno z najbardziej doświadczonych studiów VR/AR – twórca rozwiązań m.in. dla Coca-Coli, McDonald’s czy HBO, stworzyło nową wersję aplikacji ‘Land Cruiser 5 Continents’ dla koncernu Toyota. Rozwiązanie pozwala na przejazd w technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR) najnowszym flagowym SUV-em japońskiego producenta - Toyotą Land Cruiser J300, której premiera odbyła się w czerwcu tego roku.
- Immersion stworzyło aplikację AR dla koncernu Toyota
- Aplikacja pozwala na przejazd najnowszą Toyotą Land Cruiser J300 w rzeczywistości rozszerzonej
- Aplikacja umożliwia przejazd testowy samochodem w jednym z pięciu ekstremalnych środowisk, które odwzorowano ze szczególną uwagą dla panujących tam warunków
- Immersion przygotowało aplikację dla koncernu samochodowego z myślą o krajach arabskich
- ‘Land Cruiser 5 Continents’ jest dostępna do pobrania w tym regionie za pośrednictwem sklepów Apple App Store i Google Play
- Technologia AR pozwala na promocję samochodu poprzez interaktywną zabawę, w której możemy zobaczyć jak na naszym własnym biurku samochód terenowy przemierza tajgę czy skaliste pustynie. Kierując wirtualnym pojazdem dostajemy jednocześnie wiele informacji na temat kluczowych zalet i funkcji tego modelu, mogąc przy tym podzielić się naszymi osiągnięciami w mediach społecznościowych, umieszczając filmy i zdjęcia z przejazdów - mówi Piotr Baczyński, prezes zarządu Immersion. - Zainteresowanie globalnego koncernu projektem opartym na technologii rozszerzonej rzeczywistości pokazuje, jak ogromne możliwości aplikacje AR stwarzają w zakresie prezentacji i promocji rozmaitych produktów na całym świecie - dodaje Piotr Baczyński.
Aplikacja stworzona przez Immersion wiernie oddaje model jazdy najnowszą Toyotą Land Cruiser J300, której premiera odbyła się w czerwcu tego roku w Dubaju. Użytkownicy mogą przy jej pomocy przetestować, jak pojazd będzie się spisywał w ekstremalnych, niesprzyjających komfortowej jeździe warunkach – w tym celu gracze mają do wyboru aż pięć zróżnicowanych środowisk, które dają możliwość zmierzenia się z unikalnymi wyzwaniami.
Doświadczenie pozwala wypróbować dwa tryby jazdy – zwykły oraz turbo, ten ostatni dedykowany jest miłośnikom driftu. Ponadto aplikacja daje możliwość poznania wielu szczegółów technicznych dotyczących wybranych elementów samochodu, np. silnika, zawieszenia czy systemu Multi Terrain Select (MTS), a także daje użytkownikowi dostęp do globalnych poziomów sprzedaży producenta.
To kolejna współpraca Immersion z rozpoznawalną na całym świecie zagraniczną marką. Wcześniej spółka tworzyła rozwiązania wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości dla oddziału Toyoty w Izraelu, Coca-Coli, McDonald’s, czy HBO. Z kolei aplikacje Immersion przygotowane we współpracy ze Smithsonian Channel oraz z NASA, czyli „Apollo’s Moon Shot AR” oraz „Mission to Mars AR”, były nominowane m.in. do nagród Emmy, Webby czy Apple Design Awards.
Immersion obecnie rozwija swoją działalność także na rynku gier wideo. Pod koniec ub. roku spółka powołała firmę zależną Immersion Games S.A., która odpowiada za produkcję gier i aplikacji, wykorzystujących technologię wirtualnej rzeczywistości. Obecnie pracuje nad dwiema produkcjami, z których pierwsza – Disc Ninja – już 5 sierpnia zadebiutuje na platformie Oculus Quest.
W trzecim kwartale 2021 r. Immersion Games chce zadebiutować na rynku NewConnect.
***
O Immersion:
Warszawska grupa Immersion od 2014 opracowuje projekty i produkty w technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości koncentrując się na rynku amerykańskim, współpracując z firmami i instytucjami takimi jak Facebook, HBO, Coca-Cola, rząd USA, Discovery i wielu innych. Wychodząc naprzeciw szybko rosnącego rynku gier VR, Immersion stworzyło spółkę Immersion Games, będącą obecnie w procesie wchodzenia na rynek publiczny (New Connect).
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.