Komunikaty PR

Immersion przygotowało nową aplikację AR dla Toyoty

2021-07-28  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Chołuj
Inner Value

Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/

Immersion, jedno z najbardziej doświadczonych studiów VR/AR – twórca rozwiązań m.in. dla Coca-Coli, McDonald’s czy HBO, stworzyło nową wersję aplikacji ‘Land Cruiser 5 Continents’ dla koncernu Toyota. Rozwiązanie pozwala na przejazd w technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR) najnowszym flagowym SUV-em japońskiego producenta - Toyotą Land Cruiser J300, której premiera odbyła się w czerwcu tego roku.

  • Immersion stworzyło aplikację AR dla koncernu Toyota
  • Aplikacja pozwala na przejazd najnowszą Toyotą Land Cruiser J300 w rzeczywistości rozszerzonej
  • Aplikacja umożliwia przejazd testowy samochodem w jednym z pięciu ekstremalnych środowisk, które odwzorowano ze szczególną uwagą dla panujących tam warunków
  • Immersion przygotowało aplikację dla koncernu samochodowego z myślą o krajach arabskich
  • ‘Land Cruiser 5 Continents’ jest dostępna do pobrania w tym regionie za pośrednictwem sklepów Apple App Store i Google Play

- Technologia AR pozwala na promocję samochodu poprzez interaktywną zabawę, w której możemy zobaczyć jak na naszym własnym biurku samochód terenowy przemierza tajgę czy skaliste pustynie. Kierując wirtualnym pojazdem dostajemy jednocześnie wiele informacji na temat kluczowych zalet i funkcji tego modelu, mogąc przy tym podzielić się naszymi osiągnięciami w mediach społecznościowych, umieszczając filmy i zdjęcia z przejazdów - mówi Piotr Baczyński, prezes zarządu Immersion. - Zainteresowanie globalnego koncernu projektem opartym na technologii rozszerzonej rzeczywistości pokazuje, jak ogromne możliwości aplikacje AR stwarzają w zakresie prezentacji i promocji rozmaitych produktów na całym świecie - dodaje Piotr Baczyński.

Aplikacja stworzona przez Immersion wiernie oddaje model jazdy najnowszą Toyotą Land Cruiser J300, której premiera odbyła się w czerwcu tego roku w Dubaju. Użytkownicy mogą przy jej pomocy przetestować, jak pojazd będzie się spisywał w ekstremalnych, niesprzyjających komfortowej jeździe warunkach – w tym celu gracze mają do wyboru aż pięć zróżnicowanych środowisk, które dają możliwość zmierzenia się z unikalnymi wyzwaniami.

Doświadczenie pozwala wypróbować dwa tryby jazdy – zwykły oraz turbo, ten ostatni dedykowany jest miłośnikom driftu. Ponadto aplikacja daje możliwość poznania wielu szczegółów technicznych dotyczących wybranych elementów samochodu, np. silnika, zawieszenia czy systemu Multi Terrain Select (MTS), a także daje użytkownikowi dostęp do globalnych poziomów sprzedaży producenta.

To kolejna współpraca Immersion z rozpoznawalną na całym świecie zagraniczną marką. Wcześniej spółka tworzyła rozwiązania wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości dla oddziału Toyoty w Izraelu, Coca-Coli, McDonald’s, czy HBO. Z kolei aplikacje Immersion przygotowane we współpracy ze Smithsonian Channel oraz z NASA, czyli „Apollo’s Moon Shot AR” oraz „Mission to Mars AR”, były nominowane m.in. do nagród Emmy, Webby czy Apple Design Awards.

Immersion obecnie rozwija swoją działalność także na rynku gier wideo. Pod koniec ub. roku spółka powołała firmę zależną Immersion Games S.A., która odpowiada za produkcję gier i aplikacji, wykorzystujących technologię wirtualnej rzeczywistości. Obecnie pracuje nad dwiema produkcjami, z których pierwsza – Disc Ninja – już 5 sierpnia zadebiutuje na platformie Oculus Quest.

W trzecim kwartale 2021 r. Immersion Games chce zadebiutować na rynku NewConnect.

***

O Immersion:

Warszawska grupa Immersion od 2014 opracowuje projekty i produkty w technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości koncentrując się na rynku amerykańskim, współpracując z firmami i instytucjami takimi jak Facebook, HBO, Coca-Cola, rząd USA, Discovery i wielu innych. Wychodząc naprzeciw szybko rosnącego rynku gier VR, Immersion stworzyło spółkę Immersion Games, będącą obecnie w procesie wchodzenia na rynek publiczny (New Connect).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.