Komunikaty PR

Incuvo zakończyło prace nad prototypem Green Hell VR!

2020-07-20  |  11:00
Biuro prasowe

Dreszczowiec osadzony w rajskim świecie zadebiutuje na platformach VR w Q3 2021 roku

Incuvo, studio którego specjalizacją jest produkcja i porting tytułów dedykowanych na platformy wirtualnej rzeczywistości (VR), zakończyło prace nad prototypem swojego drugiego VR-owego projektu – Green Hell VR. Fabuła tytułu osadzona jest w deszczowych lasach amazońskiej dżungli. Spółka rozpoczęła prace nad wstępną wersją alpha. Premiera gry w wersji na platformy VR planowana jest na trzeci kwartał 2021 roku. Środki na produkcję tytułu pochodzą z przeprowadzonej w czerwcu tego roku kampanii crowdinvestingowej, w ramach której spółka pozyskała łącznie 2,8 mln zł. Incuvo jeszcze w tym roku dołączy do grona spółek notowanych na rynku NewConnect.  

- Miło mi poinformować, że zakończyliśmy prace nad prototypem naszego projektu osadzonego w wirtualnej rzeczywistości - Green Hell VR. Tytuł  powstaje na zlecenie studia Creepy Jar. Jesteśmy po wstępnej prezentacji produkcji przed spółką. Aktualnie rozpoczynamy prace nad wersją alpha – informuje Andrzej Wychowaniec, prezes Incuvo.

Green Hell VR to symulator przetrwania osadzony w unikalnym otoczeniu lasu deszczowego w Amazonii. Gracz, aby przetrwać i przejść do kolejnego poziomu, musi wykazać się uporem i wytrwałością. Postać wyposażona jedynie w dłonie będzie miała za zadanie wytwarzać broń, schronienia, polować i bronić się. – Green Hell VR to dreszczowiec osadzony w rajskim świecie. Tworzymy ten projekt na własny koszt. Środki na ten cel pozyskaliśmy z zakończonej niedawno kampanii crowdinvestingowej, która odbyła się na platformie CrowdConnect.pl W  projekcie pełnimy rolę producenta i wydawcy – mówi prezes Incuvo. – Gra zadebiutuje na platformach VR PC w trzecim kwartale przyszłego roku, natomiast kilka miesięcy później udostępnimy ją w wersji na gogle Oculus Quest. – dodaje.

Debiutanckim projektem spółki w wersji VR był Layers of Fear, przygotowany na zlecenie studia Bloober Team. Prezentowany z perspektywy pierwszej osoby horror przedstawia historię szalonego malarza pogrążonego w szaleństwie, który jest w trakcie tworzenia dzieła swojego życia. Gracz ma za zadanie wniknąć w umysł artysty i odkryć tajemnice jego obłędu. – Grę wyprodukowaliśmy w 2019 roku. Dostępna jest w wersji stacjonarnej na platformie Steam a także na gogle Rift i Oculus Quest. Warto podkreślić, że tytuł od początku jest dobrze odbierany i osiąga dużą popularność wśród graczy. Wersja na Oculus Quest, u około 80 proc. odbiorców, osiągnęła najwyższą ocenę 5/5 gwiazdek. – dodaje Andrzej Wychowaniec. Koszt gry w sklepie oculus.com to 19,99 USD.

Incuvo jeszcze w tym roku planuje debiut na rynku NewConnect. – Po udanej emisji, w której pozyskaliśmy łącznie 2,8 mln zł, przyszedł czas na przygotowania do debiutu na rynku NewConnect. Mamy nadzieję, że do grona spółek giełdowych dołączymy  na przełomie trzeciego i czwartego kwartału tego roku. – podsumowuje Andrzej Wychowaniec.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Punch Punk SA prezentuje przebieg prac nad grą Bicycle Mechanic Simulator Biuro prasowe
2021-07-29 | 10:25

Punch Punk SA prezentuje przebieg prac nad grą Bicycle Mechanic Simulator

Punch Punk SA, producent gier wideo na PC i konsole, pokazuje materiały z przebiegu prac nad tworzeniem gry Bicycle Mechanic Simulator, która realizowana jest na zlecenie spółki
Giełda Ruszają prace koncepcyjne nad Total Tank Simulator 2
2021-07-29 | 08:31

Ruszają prace koncepcyjne nad Total Tank Simulator 2

Noobz from Poland, notowany na NewConnect producent strategicznych gier wideo, rozpoczyna etap prac koncepcyjnych nad kolejną częścią dobrze znanej autorskiej produkcji - Total Tank Simulator,
Giełda Immersion przygotowało nową aplikację AR dla Toyoty
2021-07-28 | 11:00

Immersion przygotowało nową aplikację AR dla Toyoty

Immersion, jedno z najbardziej doświadczonych studiów VR/AR – twórca rozwiązań m.in. dla Coca-Coli, McDonald’s czy HBO, stworzyło nową wersję aplikacji ‘Land

Więcej ważnych informacji

Złote Spinacze 2021

Energetyka

Finanse

Pandemia zwiększyła potrzebę robotyzacji w polskich firmach. Wirtualnego pracownika można „zatrudnić” i zacząć na nim zarabiać w ciągu dwóch tygodni

Pandemia COVID-19 może być impulsem przyspieszającym robotyzację w polskich firmach. Barierą we wdrażaniu robotów na masową skalę wciąż pozostają jednak brak wiedzy, niska świadomość korzyści takich rozwiązań albo obawy przed wysokimi kosztami. – Można zacząć od wdrożenia jednego czy dwóch robotów, zamiast od razu otwierać bardzo duży projekt. Przy takim podejściu w krótkim czasie dwóch–trzech tygodni można już mieć w firmie wdrożonego pierwszego robota i od razu czerpać z tego korzyści – mówi Przemysław Lewicki, szef projektu SAIO w ING Banku Śląskim, w którym pracuje już ponad 2 tys. wirtualnych pracowników. Bank ma w tym zakresie duże doświadczenie, dlatego w ramach swojej RoboPlatformy, która obecnie działa pod nazwą SAIO, pomaga także swoim klientom usprawniać ich procesy wewnętrzne z wykorzystaniem robotyki.

Sport

Legendarny sterowiec znów transmituje najważniejsze wydarzenia sportowe w Europie. Wyjątkowo pojawił się także w Polsce [DEPESZA]

Jeden z największych na świecie sterowców pojawił się nad Wrocławiem. To Goodyear Blimp  jeden z powietrznych statków, które w Stanach mają już status popkulturowej ikony. Sterowce opatrzone logo jednej z największych marek oponiarskich od lat relacjonują najważniejsze wydarzenia ze świata sportu. Teraz, po latach przerwy, sterowiec Goodyeara wrócił do Europy, gdzie odwiedzi szereg imprez sportowych, odbywając loty m.in. nad Londynem i Mediolanem. Jego tegoroczne tournée ma związek z celebrowaniem powrotu marki Goodyear do motorsportu. W ostatni weekend Goodyear Blimp zawitał także do Polski, która jest wyjątkowym krajem na mapie jego przelotu. Mimo że nie odbywają się u nas żadne wyścigi, jego obecność miała podkreślić, jak ważny jest polski rynek dla oponiarskiej marki.

Media i PR

Unia Europejska chce walczyć z prywatną cenzurą w internecie. Nowe prawo ma uregulować zasady moderacji treści

Prywatna cenzura w wykonaniu portali społecznościowych, czyli m.in. usuwanie profili przez Facebooka, może utrudniać działalność organizacjom społecznym, artystom, politykom czy dziennikarzom. Procesy sądowe zapowiada były prezydent USA Donald Trump, ale nie on jedyny chce walczyć z prywatną cenzurą. Unia Europejska pracuje nad nowym prawem, które ma zapewnić większą przejrzystość decyzji moderacyjnych oraz możliwość ich kwestionowania, także przed sądem.