InnerValue wspierało 19 spółek w pozyskaniu ponad 680 mln zł w I połowie 2021 r.
InnerValue, wiodąca agencja relacji inwestorskich i komunikacji korporacyjnej, ma za sobą rekordowe pod względem liczby obsłużonych transakcji pierwsze półrocze w historii działalności. Agencja w ciągu ostatnich sześciu miesięcy brała aktywny udział w doradztwie komunikacyjnym IPO/SPO 19 klientów, wspierając ich przy transakcjach o wartości ponad 680* mln zł. Firma odpowiadała za komunikację dwóch z czterech największych IPO na Głównym Rynku GPW, czyli Shoper i Vercom. W ostatnich tygodniach do zespołu InnerValue dołączyły nowe osoby ze świata mediów i komunikacji korporacyjnej. Obecnie zespół InnerValue liczy już 34 osoby.
- Ostatnie miesiące to czas szczególnie dynamicznego rozwoju naszej firmy, który został zapoczątkowany już kilka lat temu. Co ciekawe, aż 30 proc. spółek debiutujących na głównym parkiecie GPW (siedem firm) w latach 2019-2021 korzystało z usług InnerValue, z czego sześć z nich jest nadal naszymi klientami. Dzięki doświadczonemu i zróżnicowanemu zespołowi jesteśmy w stanie kompleksowo doradzić spółkom w procesach pozyskiwania kapitału zarówno od strony komunikacji z mediami, inwestorami czy jako doradca strategiczny. Z optymizmem patrzymy również na II półrocze, które przy zachowaniu pozytywnej koniunktury na rynku kapitałowym, może okazać się jeszcze lepsze. – podsumowuje Wojciech Iwaniuk, Prezes InnerValue.
W I półroczu InnerValue pracowało przy różnego rodzaju transakcjach, zarówno dużych ofertach IPO (Shoper, Vercom), jak i ofertach wtórych spółek już notowanych (m.in. Medinice). Firma doradzała również przy licznych projektach crowdinvestingu (m.in. Samito, Road Studio, Zeneris Projekty), jak i ofertach do 2,5 mln euro opartych o memorandum informacyjne (m.in. Woodpecker.co, The Dust). W ostatnich tygodniach InnerValue informowało również o dołączeniu do zespołu kilku doświadczonych osób ze świata mediów i komunikacji korporacyjnej.
- Portfolio klientów pokazuje dużą wszechstronność naszej firmy. Współpracujemy ze spółkami na różnym etapie rozwoju i działających w różnych branżach. Jednocześnie coraz więcej klientów to spółki nienotowane na giełdzie i nie mające takich planów w najbliższej przyszłości. Są one zainteresowane budową rozpoznawalności w mediach finansowych i wzmocnieniem wizerunku wśród odbiorców biznesowych. – dodaje Wojciech Iwaniuk.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.