InnerValue wspierało 19 spółek w pozyskaniu ponad 680 mln zł w I połowie 2021 r.
InnerValue, wiodąca agencja relacji inwestorskich i komunikacji korporacyjnej, ma za sobą rekordowe pod względem liczby obsłużonych transakcji pierwsze półrocze w historii działalności. Agencja w ciągu ostatnich sześciu miesięcy brała aktywny udział w doradztwie komunikacyjnym IPO/SPO 19 klientów, wspierając ich przy transakcjach o wartości ponad 680* mln zł. Firma odpowiadała za komunikację dwóch z czterech największych IPO na Głównym Rynku GPW, czyli Shoper i Vercom. W ostatnich tygodniach do zespołu InnerValue dołączyły nowe osoby ze świata mediów i komunikacji korporacyjnej. Obecnie zespół InnerValue liczy już 34 osoby.
- Ostatnie miesiące to czas szczególnie dynamicznego rozwoju naszej firmy, który został zapoczątkowany już kilka lat temu. Co ciekawe, aż 30 proc. spółek debiutujących na głównym parkiecie GPW (siedem firm) w latach 2019-2021 korzystało z usług InnerValue, z czego sześć z nich jest nadal naszymi klientami. Dzięki doświadczonemu i zróżnicowanemu zespołowi jesteśmy w stanie kompleksowo doradzić spółkom w procesach pozyskiwania kapitału zarówno od strony komunikacji z mediami, inwestorami czy jako doradca strategiczny. Z optymizmem patrzymy również na II półrocze, które przy zachowaniu pozytywnej koniunktury na rynku kapitałowym, może okazać się jeszcze lepsze. – podsumowuje Wojciech Iwaniuk, Prezes InnerValue.
W I półroczu InnerValue pracowało przy różnego rodzaju transakcjach, zarówno dużych ofertach IPO (Shoper, Vercom), jak i ofertach wtórych spółek już notowanych (m.in. Medinice). Firma doradzała również przy licznych projektach crowdinvestingu (m.in. Samito, Road Studio, Zeneris Projekty), jak i ofertach do 2,5 mln euro opartych o memorandum informacyjne (m.in. Woodpecker.co, The Dust). W ostatnich tygodniach InnerValue informowało również o dołączeniu do zespołu kilku doświadczonych osób ze świata mediów i komunikacji korporacyjnej.
- Portfolio klientów pokazuje dużą wszechstronność naszej firmy. Współpracujemy ze spółkami na różnym etapie rozwoju i działających w różnych branżach. Jednocześnie coraz więcej klientów to spółki nienotowane na giełdzie i nie mające takich planów w najbliższej przyszłości. Są one zainteresowane budową rozpoznawalności w mediach finansowych i wzmocnieniem wizerunku wśród odbiorców biznesowych. – dodaje Wojciech Iwaniuk.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.