Iron VR w br. przeniesie Lust for Darkness do wirtualnej rzeczywistości

Iron VR, spółka zależna notowanego na NewConnect Carbon Studio, zrealizuje projekt tytułu Lust for Darkness w wersji dedykowanej wirtualnej rzeczywistości. Wydawcą i producentem standardowej wersji erotycznego horroru psychologicznego, inspirowanego dziełami Lovecraft’ a, jest spółka Movie Games. Premiera tytułu w wersji na PC VR planowana jest jeszcze w tym roku. 30 marca na rynek trafił pierwszy autorski tytuł Iron VR o nazwie Holy Chick! Spółka do końca br. planuje debiut na rynku NewConnect.
- Lust for Darkness to popularny tytuł, dostępny do tej pory na PC, który odniósł znaczący sukces i został wysoko oceniony przez krytyków. Przeniesienie gry do wirtualnej rzeczywistości to dla nas duże wyzwanie. Aktualnie prowadzimy zaawansowane działania w zakresie technicznego dostosowania gry do wymagań wirtualnej rzeczywistości. Mamy nadzieję, że efekty finalne naszej pracy zostaną dobrze odebrane i produkcja zyska nową rzeszę fanów – mówi Karolina Koszuta, prezes zarządu Iron VR. – Lust for Darkness wyróżnia się wyjątkową oprawą wizualną, inspirowaną dziełami wybitnych artystów: Lovecrafta, Gigera i Zdzisława Beksińskiego. Uzupełnieniem dla obrazu jest oryginalna kompozycja dźwiękowa Draco Nared – dodaje Karolina Koszuta.
Fabuła Lust for Darkness toczy się w wiktoriańskiej rezydencji Yelvertonów. Podczas rozgrywki, gracz zmierzy się ze światem pokus, w którym erotyzm przeplata się z okultyzmem. Do jego zadań należeć będzie odkrycie tajemnic obiektu i Lusst’ghaa.
Premiera gry w wersj na PC VR planowana jest jeszcze w tym roku. Producentem i wydawcą gry na PC jest notowane na NewConnect studio Movie Games.
30 marca br. - w trybie Early Access - na PC VR trafiła pierwsza autorska produkcja Iron VR o nazwie Holy Chick!. Cena pojedynczej gry wynosi 2,99 USD. Spółka planuje wydać pełną wersję tytułu po zapoznaniu się z oczekiwaniami społeczności graczy.
- Holy Chick! to propozycja dla wszystkich miłośników łamigłówek i zagadek. Gracz wkracza do post-apokaliptycznego świata, który zamieszkują monstrualne kurczaki. Prawidłowe rozwiązanie zadań umożliwi mu przejście do kolejnego etapu rozgrywki, której celem jest podróż na Księżyc. W projekcie przewidziane jest otwarte zakończenie z fabularną zapowiedzią możliwości kolejnej części gry/sequela. – komentuje Karolina Koszuta. – Dostosowanie tytułów do wirtualnej rzeczywistości to odpowiedź na rozwój świata nowych technologii, który zyskuje coraz więcej zwolenników. Rozgrywka w takiej formie to jeszcze więcej realnych emocji i dobrej zabawy – dodaje.
Środki na produkcję gry pochodzą z zakończonej w grudniu ub. roku kampanii crowdinvestingowej, w ramach której Iron VR pozyskało od inwestorów łącznie 2,5 mln zł.
Iron VR pracuje również nad drugą produkcją od Movie Games typu symulator z elementami survivalowymi – Alaskan Truck Simulator. Wkrótce spółki podadzą więcej szczegółów na temat projektu.
Strategia Iron VR zakłada tworzenie mniejszych gier na własnych IP, dzięki czemu studio zachowuje elastyczność w dynamicznym świecie wirtualnej technologii. Spółka chce tworzyć kilka projektów rocznie, o budżecie ok. 100-300 tys. zł na pojedynczy tytuł. Jeszcze w tym roku Iron VR planuje dołączyć do grona spółek notowanych na NewConnect.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.