Layers of Fear VR dziś debiutuje na PlayStation VR

Gra Layers of Fear VR od dziś dostępna na platformie PlayStation VR. Projekt Layers of Fear został osadzony w świecie wirtualnej rzeczywistości (VR) dzięki notowanemu na NewConnect Incuvo S.A. Cena Layers of Fear to 19,90 EUR/USD. Tytuł to popularny, psychodeliczny horror autorstwa Bloober Team, w którym gracz przenosi się do umysłu obłąkanego malarza.
- Użytkownicy PSVR otrzymują nowy tytuł – Layers of Fear VR, projekt który już był udostępniony na Oculus Rift, Oculus Quest, Steam i Viveport. Był to pierwszy tytuł, który od początku do końca przystosowaliśmy na urządzania VR, więc wiążemy z jego kolejną premierą duże nadzieje. Mówimy tutaj o tytule, który nie powstawał od razu z wizją przeniesienia go do wirtualnej rzeczywistości, port był sporym wyzwaniem. Uważamy to za nasz duży sukces.– mówi Andrzej Wychowaniec, prezes zarządu Incuvo S.A.
Do tej pory Layers of Fear pobrało ponad 5 mln graczy na całym świecie. Incuvo wspólnie z Bloober Team liczy, że debiut na PlayStation VR przełoży się na wzrost zainteresowania tytułem. Cenę gry ustalono na poziomie 19,90 EUR/USD. Incuvo w ramach umowy z Bloober Team ma zapewniony znaczący procent przychodów ze sprzedaży gry.
Layers of Fear to psychologiczny horror o pogrążonym w szaleństwie, szalonym malarzu, który stara się stworzyć dzieło swojego życia. Podczas rozgrywki gracz poznaje mroczną historię jego przeszłości. Gra jest inspirowana arcydziełami malarstwa z minionych stuleci oraz architekturą i wystrojem z XIX wieku.
- Rozwój technologii VR spowodował, że wirtualna rzeczywistość jest rozrywką porównywalną cenowo do konsol, co przełoży się na popularność naszych projektów. Layers of Fear VR może zaskoczyć graczy. W końcu będą oni mogli doświadczyć w pełni złożonej rozgrywki tego tytułu – komentuje Andrzej Wychowaniec.
Aktualnie Incuvo pracuje nad Green Hell VR w wersji na PC i Oculus Quest. Tytuł z elementami survivalu jest na etapie przygotowania wersji alpha. Premiera gry jest planowana jeszcze w tym roku.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje
Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.
Bankowość
Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.
Edukacja
Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.