LifeSim Games z Rodziny Movie Games pozyskuje finansowanie na produkcję gier
LifeSim Games, wchodzący w skład Rodziny Movie Games producent gier w pełni oddających codzienne życiowe aktywności, podpisał z Inwestorem umowę dotyczącą współfinansowania 12 gier symulacyjnych. Oprócz tego Inwestor zobowiązał się do podwyższenia kapitału w spółce. Wydawcą wszystkich gier będzie Movie Games.
Na podstawie zawartej umowy inwestycyjnej, inwestor, będący jednym z założycieli spółki, podwyższy kapitał zakładowy LifeSim Games, a także będzie współfinansował produkcję i wydanie kilkunastu gier w zamian za udział w przychodach z ich komercjalizacji. Do każdej z produkcji podpisane będą umowy wykonawcze, które doprecyzują opisy gier, budżety oraz harmonogramy ich realizacji i wydania. W związku z powyższym w najbliższym czasie LifeSim Games nie planuje pozyskiwać zewnętrznego kapitału. Wydawcą ww. projektów będzie Movie Games S.A., istotny akcjonariusz LifeSim Games S.A.
- Mimo świątecznego okresu aktywnie pracowaliśmy przy przygotowaniu naszych pierwszych projektów. Podpisanie umowy z inwestorem potwierdza, że mamy zapewnione finansowanie na ich wykonanie, a dzięki istotnej obecności Movie Games S.A. w naszym akcjonariacie będziemy korzystać ze wsparcia przy ich wydaniu. Pierwsze zapowiedzi na platformie Steam planujemy w ciągu kilku tygodni. W tym czasie równolegle skupiamy się na przygotowaniu planu marketingowego naszych tytułów. – mówi Michał Pankowski, Prezes Zarządu LifeSim Games S.A.
LifeSim Games produkować będzie średniobudżetowe gry z gatunku symulator na PC i konsole, które pozwolą graczom tworzyć, budować, urządzać obiekty, aktywnie angażować się w różne zajęcia z życia wzięte, zarabiać pieniądze, rozbudowywać kompetencje, budować relacje oraz zdobywać reputację.
- Zgodnie z tym co komunikowaliśmy, mimo bardzo trudnego czasu na rynku kapitałowym dla spółek gamingowych nie mamy żadnego problemu z finansowaniem naszych produkcji. Podpisana umowa potwierdza duże zaufanie inwestorów do projektów rodziny Movie Games. W ramach Movie Games budujemy spółki, które nie będą ze sobą rywalizować. Każdy z podmiotów tworzy odmienne portfolio gier. Specjalizacja zespołów na sprecyzowanym rodzaju gier oraz na zdobywaniu określonej społeczności fanów powinna przełożyć się na stałe rozszerzanie community graczy skupionych wokół Movie Games jako wydawcy – komentuje Mateusz Wcześniak, Prezes Movie Games S.A.
O spółce:
Movie Games S.A. jest polską spółką założoną w 2016 roku przez Mateusza Wcześniaka, fana gier z doświadczeniem w sektorze finansowym, wspieranego przez Aleksego Uchańskiego, od prawie trzech dekad związanego z branżą gier komputerowych i mediami oraz Macieja Miąsika, legendę polskiego gamingu, developera z 27-letnim doświadczeniem. Obecnie spółka zatrudnia kilkadziesiąt osób, które pracują nad ponad dziesięcioma produkcjami. Zespoły developerskie działają w biurach w województwach mazowieckim, wielkopolskim, zachodniopomorskim, małopolskim i na Śląsku.
Spółka jest notowana na NewConnect od grudnia 2018 roku.
LifeSim Games S.A. to studio produkcji gier realizujące symulatory poświęcone różnym aspektom codzienności. Nasze produkcje pozwolą graczom tworzyć, budować, urządzać obiekty, zarabiać pieniądze i aktywnie angażować się w różne zajęcia z życia wzięte. Koncentrujemy się na lekkich i przyjemnych tematach, atrakcyjnych dla każdego niezależnie od płci czy wieku.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.