LifeSim Games z Rodziny Movie Games pozyskuje finansowanie na produkcję gier
LifeSim Games, wchodzący w skład Rodziny Movie Games producent gier w pełni oddających codzienne życiowe aktywności, podpisał z Inwestorem umowę dotyczącą współfinansowania 12 gier symulacyjnych. Oprócz tego Inwestor zobowiązał się do podwyższenia kapitału w spółce. Wydawcą wszystkich gier będzie Movie Games.
Na podstawie zawartej umowy inwestycyjnej, inwestor, będący jednym z założycieli spółki, podwyższy kapitał zakładowy LifeSim Games, a także będzie współfinansował produkcję i wydanie kilkunastu gier w zamian za udział w przychodach z ich komercjalizacji. Do każdej z produkcji podpisane będą umowy wykonawcze, które doprecyzują opisy gier, budżety oraz harmonogramy ich realizacji i wydania. W związku z powyższym w najbliższym czasie LifeSim Games nie planuje pozyskiwać zewnętrznego kapitału. Wydawcą ww. projektów będzie Movie Games S.A., istotny akcjonariusz LifeSim Games S.A.
- Mimo świątecznego okresu aktywnie pracowaliśmy przy przygotowaniu naszych pierwszych projektów. Podpisanie umowy z inwestorem potwierdza, że mamy zapewnione finansowanie na ich wykonanie, a dzięki istotnej obecności Movie Games S.A. w naszym akcjonariacie będziemy korzystać ze wsparcia przy ich wydaniu. Pierwsze zapowiedzi na platformie Steam planujemy w ciągu kilku tygodni. W tym czasie równolegle skupiamy się na przygotowaniu planu marketingowego naszych tytułów. – mówi Michał Pankowski, Prezes Zarządu LifeSim Games S.A.
LifeSim Games produkować będzie średniobudżetowe gry z gatunku symulator na PC i konsole, które pozwolą graczom tworzyć, budować, urządzać obiekty, aktywnie angażować się w różne zajęcia z życia wzięte, zarabiać pieniądze, rozbudowywać kompetencje, budować relacje oraz zdobywać reputację.
- Zgodnie z tym co komunikowaliśmy, mimo bardzo trudnego czasu na rynku kapitałowym dla spółek gamingowych nie mamy żadnego problemu z finansowaniem naszych produkcji. Podpisana umowa potwierdza duże zaufanie inwestorów do projektów rodziny Movie Games. W ramach Movie Games budujemy spółki, które nie będą ze sobą rywalizować. Każdy z podmiotów tworzy odmienne portfolio gier. Specjalizacja zespołów na sprecyzowanym rodzaju gier oraz na zdobywaniu określonej społeczności fanów powinna przełożyć się na stałe rozszerzanie community graczy skupionych wokół Movie Games jako wydawcy – komentuje Mateusz Wcześniak, Prezes Movie Games S.A.
O spółce:
Movie Games S.A. jest polską spółką założoną w 2016 roku przez Mateusza Wcześniaka, fana gier z doświadczeniem w sektorze finansowym, wspieranego przez Aleksego Uchańskiego, od prawie trzech dekad związanego z branżą gier komputerowych i mediami oraz Macieja Miąsika, legendę polskiego gamingu, developera z 27-letnim doświadczeniem. Obecnie spółka zatrudnia kilkadziesiąt osób, które pracują nad ponad dziesięcioma produkcjami. Zespoły developerskie działają w biurach w województwach mazowieckim, wielkopolskim, zachodniopomorskim, małopolskim i na Śląsku.
Spółka jest notowana na NewConnect od grudnia 2018 roku.
LifeSim Games S.A. to studio produkcji gier realizujące symulatory poświęcone różnym aspektom codzienności. Nasze produkcje pozwolą graczom tworzyć, budować, urządzać obiekty, zarabiać pieniądze i aktywnie angażować się w różne zajęcia z życia wzięte. Koncentrujemy się na lekkich i przyjemnych tematach, atrakcyjnych dla każdego niezależnie od płci czy wieku.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.