Komunikaty PR

Live Motion Games na ostatniej prostej przed debiutem na NewConnect

2021-05-10  |  10:00
Biuro prasowe

 

Live Motion Games – warszawski producent gier wideo – liczy na debiut na NewConnect jeszcze w maju. W kwietniu br. spółka złożyła Dokument Informacyjny do Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Obecnie GPW finalizuje rozpatrywanie wniosku. Studio osiągnęło wynik 0,27 mln zł zysku netto w Q1 br. W marcu tego roku Live Motion Games S.A. przeprowadziło publiczną ofertę akcji, w ramach której spółka pozyskała 4 mln zł i dokonała przydziału wszystkich oferowanych akcji. Wartość złożonych zapisów wyniosła blisko 5,9 mln zł.

- Cieszymy się, że procedurę i formalności związane z planowanym debiutem na NewConnect zrealizowaliśmy tak sprawnie. Przyszedł czas na realizację wielokrotnie zapowiadanego scenariusza rozwoju spółki. Debiut na giełdzie jest jednym z przyjętych przez nas celów na drodze rozwoju firmy. Myślę, że nasze dotychczasowe doświadczenie, projekty oraz droga jaką pokonała spółka zyskają uwagę Inwestorów – mówi Michał Kaczmarek, prezes zarządu Live Motion Games S.A. – Liczymy, że dołączenie do grona spółek publicznych nastąpi jeszcze w maju, aktualnie Giełda Papierów Wartościowych finalizuje rozpatrywanie wniosku. Wkrótce przekażemy więcej informacji – dodaje Michał Kaczmarek.

W procesie wspiera spółkę Blue Oak Advisory.

Spółka osiągnęła wynik 0,27 mln zł zysku netto w Q1 br. W marcu br. Live Motion Games przeprowadziło publiczną ofertę akcji. Spółka pozyskała od Inwestorów 4 mln zł, które przeznaczy na produkcję i marketing nowych gier. W ramach oferty sprzedawana była także część akcji istniejących.   Funkcję firmy inwestycyjnej pośredniczącej w Ofercie pełnił Dom Maklerski BDM.

Obecnie Live Motion Games S.A. pracuje nad kolejnymi projektami, m.in. Builder Simulator i Chernobyl Liquidators.

- Builder Simulator to rozgrywka, w ramach której gracz może samodzielnie zbudować własny dom, cegła po cegle. Tytuł cieszył się dużym zainteresowaniem wśród uczestników zimowego festiwalu dem na platformie Steam. Gra osiągnęła najwyższe wyniki w kategorii symulatorów i została pobrana przez blisko 90 000 osób. Obecnie grę dodało do listy życzeń ponad 130 000 użytkowników. Liczymy, że pełna wersja gry również odniesie sukces i osiągnie wysokie wyniki sprzedaży – mówi Kamil Judasz, Head of Community w Live Motion Games S.A.

 – Obecnie jesteśmy na zaawansowanym etapie prac nad naszym drugim tytułem Chernobyl Liquidators. Akcja gry z gatunku survival-symulator toczy się w Czarnobylu. Gracz wcieli się w rolę Likwidatorów Czarnobyla, wojskowych i  personelu cywilnego, który został powołany do walki z konsekwencjami katastrofy jądrowej w 1986 roku. Bardzo dużą uwagę skupiamy na stronie wizualnej rozgrywki, aby jak najdokładniej oddać przestrzeń opuszczonego miasta, które budzi tak duże zainteresowanie wśród społeczności. Postawimy gracza, przed trudnymi wyborami moralnymi oraz zadaniami - od wyganiania ludzi z ich domów po zabijanie niewinnych zwierząt. Jestem przekonany, że demo Chernobyl Liquidators na czerwcowym festiwalu osiągnie jeszcze lepsze wyniki niż Builder Simulator w lutym  – dodaje Paweł Lipiec, Head of PR & Marketing Live Motion Games S.A.

Live Motion Games S.A. z początkiem maja poinformowało o zakończeniu playtestów Chernobyl Liquidators. Symulator przetrwania osadzony po wybuchu w elektrowni jądrowej na Ukrainie został bardzo dobrze odebrany przez graczy. Demo tytułu zostanie zaprezentowane podczas Festiwalu Steam w czerwcu br. - Wierzymy w model produkcji gier oparty na szczerej komunikacji z graczami. Ich opinie o powstającym produkcie są dla nas najważniejsze, dlatego wykorzystujemy takie okazje jak Festiwale Steam do weryfikacji naszych pomysłów dodaje Michał Kaczmarek.

Najlepiej sprzedającym się tytułem z portfolio spółki jest Train Station Renovation. Zadaniem gracza w ramach rozgrywki jest m.in. renowacja i odbudowywanie opuszczonych stacji kolejowych. Grę w wersji Early Access, w ciągu pierwszej doby od umieszczenia na platformie Steam, nabyło 20 tys. użytkowników. Obecnie spółka pracuje nad DLC do projektu - Train Station Renovation GERMANY. Do tej pory spółka odnotowała sprzedaż gry na poziomie ponad 65 tys. egz.

- DLC dla tego tytułu to również ukłon w stronę społeczności jaka zbudowała się wokół tego tytułu. Gracze mieszkający za naszą zachodnią granicą stanowią 19% odbiorców i jest to najliczniejsza nieanglojęzyczna grupa odbiorców tego tytułu - mówi Marcin Bednarski, CTO w Live Motion Games S.A.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa

Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.

Przemysł spożywczy

UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.

Prawo

Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.