Live Motion Games S.A. podwoiła przychody netto r/r po trzech kwartałach 2021 ro
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Live Motion Games S.A., notowany na NewConnect producent i wydawca gier z grupy PlayWay, od stycznia do września 2021 r. wypracował przychody netto na poziomie prawie 4,2 mln zł. W samym III kwartale 2021 r. przychody netto przekroczyły 1,4 mln zł. To wynik o 62 proc. wyższy w porównaniu do analogicznego okresu z 2020 r. Na wypracowane wyniki wpływ miała sprzedaż dwóch popularnych tytułów Studia – Car Trader Simulator i Train Station Renovation. Jeszcze w tym roku Spółka ogłosi datę premiery DLC do jednego z projektów, pt. Train Station Renovation Germany.
- Miło mi poinformować, że podwoiliśmy r/r przychody netto ze sprzedaży za trzy kwartały 2021 roku, zamykając ten okres wynikiem prawie 4,2 mln zł, w porównaniu do blisko 1,8 mln zł z analogicznego okresu ub. roku. W samym III kwartale przychody wyniosły ponad 1,4 mln zł, co oznacza wzrost ich wartości o 62 proc. w porównaniu r/r. Istotne przychody zostały wygenerowane ze sprzedaży naszych dwóch flagowych tytułów z gatunku symulator - Car Trader Simulator i Train Station Renovation – informuje Michał Kaczmarek, prezes zarządu Live Motion Games S.A.
Car Trader Simulator i Train Station Renovation od sierpnia 2021 r. sprzedawane są na terenie Chin. To efekt zawartej umowy w lipcu br. z chińską platformą sprzedażową Sonkwo. – Cieszę się, że dzięki nowemu kierunkowi dystrybucji udaje nam się zwiększać rozpoznawalność naszego Studia na rynku międzynarodowym. Feedback graczy z Chin i krajów ościennych jest bardzo pozytywny. Sprzedaż obu naszych tytułów na tym rynku cały czas rośnie – komentuje Michał Kaczmarek.
W tym samym miesiącu spółka zawarła umowę z nowym partnerem biznesowym – Ultimate VR. Kontrakt dotyczył zlecenia realizacji VR-owej wersji Train Station Renovation. Zysk ze sprzedaży, po pokryciu kosztów produkcji, zostanie podzielony w proporcji 50:50. Tym samym LMG zdywersyfikowało grupę odbiorców swojego symulatora stacji kolejowych, który od początku zdobywa rzeszę fanów.
Aktualna sprzedaż Train Station Renovation tylko na platformie Steam wynosi ponad 73 000 szt. Niebawem Spółka ogłosi datę premiery najnowszego DLC do projektu pt. Train Station Renovation Germany.
We wrześniu Live Motion Games S.A. poinformowała, że planuje port VR do swojego innego autorskiego tytułu, pt. Builder Simulator. Za przygotowanie wersji dedykowanej wirtualnej rzeczywistości odpowiada spółka Epic VR, producent gier VR i zarazem doświadczony Software House VR/AR. Data premiery gry w wersji VR nie jest jeszcze znana. Produkcja znajduje się wśród pierwszej 100 rankingu Global Top Wishlist platformy Steam. – Cały czas pracujemy nad Builder Simulatorem. W styczniu 2022 roku planujemy pokazać prolog, a premiera pełnej wersji gry zaplanowana jest na I półrocze przyszłego roku – mówi Michał Kaczmarek. – W III kwartale nie udało nam uniknąć nieznacznej straty. Jest to związane z dużym nakładem inwestycyjnym w nowo powstające projekty. Obecnie pracujemy na kilkoma autorskimi produkcjami jednocześnie, a finansowanie na nie posiadamy z tegorocznego IPO. Równolegle kończymy prace nad projektami dla zewnętrznych wydawców – dodaje.
Spółka koncentruje się na dopracowywaniu Builders of China oraz Chernobyl Liquidators. Gra z gatunku survival/ symulator pozwoli użytkownikom usuwać efekty awarii elektrowni atomowej w Czarnobylu.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.