Komunikaty PR

Live Motion Games S.A. podwoiła przychody netto r/r po trzech kwartałach 2021 ro

2021-11-09  |  16:45
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

Live Motion Games S.A., notowany na NewConnect producent i wydawca gier z grupy PlayWay, od stycznia do września 2021 r. wypracował przychody netto na poziomie prawie 4,2 mln zł. W samym III kwartale 2021 r. przychody netto przekroczyły 1,4 mln zł. To wynik o 62 proc. wyższy w porównaniu do analogicznego okresu z 2020 r. Na wypracowane wyniki wpływ miała sprzedaż dwóch popularnych tytułów Studia – Car Trader Simulator i Train Station Renovation. Jeszcze w tym roku Spółka ogłosi datę premiery DLC do jednego z projektów, pt. Train Station Renovation Germany.

- Miło mi poinformować, że podwoiliśmy r/r przychody netto ze sprzedaży za trzy kwartały 2021 roku, zamykając ten okres wynikiem prawie 4,2 mln zł, w porównaniu do blisko 1,8 mln zł z analogicznego okresu ub. roku. W samym III kwartale przychody wyniosły ponad 1,4 mln zł, co oznacza wzrost ich wartości o 62 proc. w porównaniu r/r. Istotne przychody zostały wygenerowane ze sprzedaży naszych dwóch flagowych tytułów z gatunku symulator - Car Trader Simulator i Train Station Renovation  – informuje Michał Kaczmarek, prezes zarządu Live Motion Games S.A.

Car Trader Simulator i Train Station Renovation od sierpnia 2021 r. sprzedawane są na terenie Chin. To efekt zawartej umowy w lipcu br. z chińską platformą sprzedażową Sonkwo. – Cieszę się, że dzięki nowemu kierunkowi dystrybucji udaje nam się zwiększać rozpoznawalność naszego Studia na rynku międzynarodowym. Feedback graczy z Chin i krajów ościennych jest bardzo pozytywny. Sprzedaż obu naszych tytułów na tym rynku cały czas rośnie – komentuje Michał Kaczmarek.

W tym samym miesiącu spółka zawarła umowę z nowym partnerem biznesowym –  Ultimate VR. Kontrakt dotyczył zlecenia realizacji VR-owej wersji Train Station Renovation. Zysk ze sprzedaży, po pokryciu kosztów produkcji, zostanie podzielony w proporcji 50:50. Tym samym LMG zdywersyfikowało grupę odbiorców swojego symulatora stacji kolejowych, który od początku zdobywa rzeszę fanów.

Aktualna sprzedaż Train Station Renovation tylko na platformie Steam wynosi ponad 73 000 szt. Niebawem Spółka ogłosi datę premiery najnowszego DLC do projektu pt. Train Station Renovation Germany.

We wrześniu Live Motion Games S.A. poinformowała, że planuje port VR do swojego innego autorskiego tytułu, pt. Builder Simulator. Za przygotowanie wersji dedykowanej wirtualnej rzeczywistości odpowiada spółka Epic VR, producent gier VR i zarazem doświadczony Software House VR/AR. Data premiery gry w wersji VR nie jest jeszcze znana. Produkcja znajduje się wśród pierwszej 100 rankingu Global Top Wishlist platformy Steam. – Cały czas pracujemy nad Builder Simulatorem. W styczniu 2022 roku planujemy pokazać prolog, a premiera pełnej wersji gry zaplanowana jest na I półrocze przyszłego roku – mówi Michał Kaczmarek. – W III kwartale nie udało nam uniknąć nieznacznej straty. Jest to związane z dużym nakładem inwestycyjnym w nowo powstające projekty. Obecnie pracujemy na kilkoma autorskimi produkcjami jednocześnie, a finansowanie na nie posiadamy z tegorocznego IPO. Równolegle kończymy prace nad projektami dla zewnętrznych wydawców – dodaje.

Spółka koncentruje się na dopracowywaniu Builders of China oraz Chernobyl Liquidators. Gra z gatunku survival/ symulator pozwoli użytkownikom usuwać efekty awarii elektrowni atomowej w Czarnobylu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.