Live Motion Games S.A. podwoiła przychody netto r/r po trzech kwartałach 2021 ro
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Live Motion Games S.A., notowany na NewConnect producent i wydawca gier z grupy PlayWay, od stycznia do września 2021 r. wypracował przychody netto na poziomie prawie 4,2 mln zł. W samym III kwartale 2021 r. przychody netto przekroczyły 1,4 mln zł. To wynik o 62 proc. wyższy w porównaniu do analogicznego okresu z 2020 r. Na wypracowane wyniki wpływ miała sprzedaż dwóch popularnych tytułów Studia – Car Trader Simulator i Train Station Renovation. Jeszcze w tym roku Spółka ogłosi datę premiery DLC do jednego z projektów, pt. Train Station Renovation Germany.
- Miło mi poinformować, że podwoiliśmy r/r przychody netto ze sprzedaży za trzy kwartały 2021 roku, zamykając ten okres wynikiem prawie 4,2 mln zł, w porównaniu do blisko 1,8 mln zł z analogicznego okresu ub. roku. W samym III kwartale przychody wyniosły ponad 1,4 mln zł, co oznacza wzrost ich wartości o 62 proc. w porównaniu r/r. Istotne przychody zostały wygenerowane ze sprzedaży naszych dwóch flagowych tytułów z gatunku symulator - Car Trader Simulator i Train Station Renovation – informuje Michał Kaczmarek, prezes zarządu Live Motion Games S.A.
Car Trader Simulator i Train Station Renovation od sierpnia 2021 r. sprzedawane są na terenie Chin. To efekt zawartej umowy w lipcu br. z chińską platformą sprzedażową Sonkwo. – Cieszę się, że dzięki nowemu kierunkowi dystrybucji udaje nam się zwiększać rozpoznawalność naszego Studia na rynku międzynarodowym. Feedback graczy z Chin i krajów ościennych jest bardzo pozytywny. Sprzedaż obu naszych tytułów na tym rynku cały czas rośnie – komentuje Michał Kaczmarek.
W tym samym miesiącu spółka zawarła umowę z nowym partnerem biznesowym – Ultimate VR. Kontrakt dotyczył zlecenia realizacji VR-owej wersji Train Station Renovation. Zysk ze sprzedaży, po pokryciu kosztów produkcji, zostanie podzielony w proporcji 50:50. Tym samym LMG zdywersyfikowało grupę odbiorców swojego symulatora stacji kolejowych, który od początku zdobywa rzeszę fanów.
Aktualna sprzedaż Train Station Renovation tylko na platformie Steam wynosi ponad 73 000 szt. Niebawem Spółka ogłosi datę premiery najnowszego DLC do projektu pt. Train Station Renovation Germany.
We wrześniu Live Motion Games S.A. poinformowała, że planuje port VR do swojego innego autorskiego tytułu, pt. Builder Simulator. Za przygotowanie wersji dedykowanej wirtualnej rzeczywistości odpowiada spółka Epic VR, producent gier VR i zarazem doświadczony Software House VR/AR. Data premiery gry w wersji VR nie jest jeszcze znana. Produkcja znajduje się wśród pierwszej 100 rankingu Global Top Wishlist platformy Steam. – Cały czas pracujemy nad Builder Simulatorem. W styczniu 2022 roku planujemy pokazać prolog, a premiera pełnej wersji gry zaplanowana jest na I półrocze przyszłego roku – mówi Michał Kaczmarek. – W III kwartale nie udało nam uniknąć nieznacznej straty. Jest to związane z dużym nakładem inwestycyjnym w nowo powstające projekty. Obecnie pracujemy na kilkoma autorskimi produkcjami jednocześnie, a finansowanie na nie posiadamy z tegorocznego IPO. Równolegle kończymy prace nad projektami dla zewnętrznych wydawców – dodaje.
Spółka koncentruje się na dopracowywaniu Builders of China oraz Chernobyl Liquidators. Gra z gatunku survival/ symulator pozwoli użytkownikom usuwać efekty awarii elektrowni atomowej w Czarnobylu.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.