Marcin Zaleński z Image Power S.A. zwiększa zaangażowanie w Spółkę
Spółka Image Power S.A. poinformowała, że przewodniczący Rady Nadzorczej Marcin Zaleński, większościowy udziałowiec, zwiększa zaangażowanie w Spółce. Obecnie współzałożyciel studia deweloperskiego posiada ponad 39% akcji Image Power S.A.
Marcin Zaleński, będący przewodniczącym Rady Nadzorczej oraz dyrektorem kreatywnym, jest istotnym akcjonariuszem posiadającym po zakupie ponad 39% akcji Image Power. Warto dodać, że to kolejny skup akcji przez współzałożyciela Spółki.
Główny udziałowiec podkreśla, że decyzja podyktowana jest silną wiarą w Spółkę i jej duży potencjał do wzrostu wartości. W związku z dobrymi perspektywami oraz planami dalszego rozwoju Marcin Zaleński podjął decyzję o nabyciu akcji Spółki.
Chciałbym jeszcze bardziej zaangażować się w rozwój Spółki oraz rozbudować zespół produkcyjny o kolejnych zdolnych i ambitnych deweloperów, aby zintensyfikować prace nad nowymi tytułami. Mam zamiar zrewidować naszą strategię i zwiększyć wartość Spółki. Wierzę w potencjał gier, nad którymi pracujemy oraz w kreatywność naszych pracowników – powiedział Marcin Zaleński, Creative Director Image Power.
Polski producent gier wideo z Grupy PlayWay - Spółka Image Power - obecnie rozwija portfolio wydawanych tytułów o kolejne symulatory. W najbliższym czasie podane zostaną daty premier długo wyczekiwanych produkcji Yacht Mechanic Simulator oraz Offroad Mechanic Simulator. W planach wydawniczych studia jest również gra będąca symulatorem karetki pogotowia – Ambulance Simulator oraz Creature Lab - pozycja pozwalająca graczom wcielić się w postać szalonego naukowca. Wkrótce spółka zamierza ujawnić kolejne produkcje, nad którymi aktualnie pracuje.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.