Marcin Zaleński z Image Power S.A. zwiększa zaangażowanie w Spółkę

Spółka Image Power S.A. poinformowała, że przewodniczący Rady Nadzorczej Marcin Zaleński, większościowy udziałowiec, zwiększa zaangażowanie w Spółce. Obecnie współzałożyciel studia deweloperskiego posiada ponad 39% akcji Image Power S.A.
Marcin Zaleński, będący przewodniczącym Rady Nadzorczej oraz dyrektorem kreatywnym, jest istotnym akcjonariuszem posiadającym po zakupie ponad 39% akcji Image Power. Warto dodać, że to kolejny skup akcji przez współzałożyciela Spółki.
Główny udziałowiec podkreśla, że decyzja podyktowana jest silną wiarą w Spółkę i jej duży potencjał do wzrostu wartości. W związku z dobrymi perspektywami oraz planami dalszego rozwoju Marcin Zaleński podjął decyzję o nabyciu akcji Spółki.
Chciałbym jeszcze bardziej zaangażować się w rozwój Spółki oraz rozbudować zespół produkcyjny o kolejnych zdolnych i ambitnych deweloperów, aby zintensyfikować prace nad nowymi tytułami. Mam zamiar zrewidować naszą strategię i zwiększyć wartość Spółki. Wierzę w potencjał gier, nad którymi pracujemy oraz w kreatywność naszych pracowników – powiedział Marcin Zaleński, Creative Director Image Power.
Polski producent gier wideo z Grupy PlayWay - Spółka Image Power - obecnie rozwija portfolio wydawanych tytułów o kolejne symulatory. W najbliższym czasie podane zostaną daty premier długo wyczekiwanych produkcji Yacht Mechanic Simulator oraz Offroad Mechanic Simulator. W planach wydawniczych studia jest również gra będąca symulatorem karetki pogotowia – Ambulance Simulator oraz Creature Lab - pozycja pozwalająca graczom wcielić się w postać szalonego naukowca. Wkrótce spółka zamierza ujawnić kolejne produkcje, nad którymi aktualnie pracuje.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Unia Europejska

Ukraińska kultura cierpi na wstrzymaniu pomocy z USA. Wiele projektów potrzebuje wsparcia UE
Rosyjska agresja ma ogromny i destrukcyjny wpływ na ukraiński sektor kultury. Zniszczeniu uległo wiele obiektów kultury, wstrzymano działalność wielu instytucji kultury, a możliwości finansowania kultury drastycznie ograniczone. Ukraiński sektor kultury potrzebuje więc wsparcia ze strony Europy, zwłaszcza w kontekście wstrzymania pomocy ze strony USA. Programy takie jak Kreatywna Europa, Erasmus+ czy inicjatywy na rzecz zachowania dziedzictwa kulturowego zapewniają kluczowe wsparcie różnym sektorom kulturalnym.
Handel
Rośnie zainteresowanie białymi rybami jak dorsz czy mintaj. W Polsce zaledwie 5–10 proc. sprzedaży pochodzi ze zrównoważonych połowów

ONZ podaje, że ponad 37 proc. światowych zasobów ryb jest poławianych w sposób niezrównoważony, czyli zagrażający środowisku i populacjom morskim. Przeciwdziałanie przełowieniu jest o tyle istotne, że ryby i owoce morza stanowią ważne źródło białka dla ponad 3 mld ludzi na świecie. W Polsce dużym zainteresowaniem cieszą się białe ryby jak mintaj czy dorsz. Choć trzy czwarte poławianych białych ryb pochodzi z certyfikowanych rybołówstw, to produkty MSC stanowią obecnie zaledwie 5–10 proc. wszystkich produktów z białych ryb dostępnych na polskim rynku.
Prawo
KE chce uznawania rodzicielstwa we wszystkich krajach. Europosłanka PiS nazywa to de facto legalizacją surogacji

Jak podaje Komisja Europejska, nawet 2 mln dzieci może dotyczyć sytuacja, w której ich rodzice nie są uznawani w innych państwach członkowskich UE. Od kilku lat na forum Unii toczą się prace nad rozporządzeniem, które ma uregulować transgraniczne uznawanie rodzicielstwa. – To próba obejścia wyłącznych kompetencji państw członkowskich w zakresie polityki rodzinnej i legalizacji surogacji. Nie potrzebujemy, szczególnie w tych trudnych czasach, rewolucji ideologicznej – ocenia europosłanka PiS Jadwiga Wiśniewska.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.