Mech Mechanic Simulator ukaże się na konsolach Xbox już 2 września br.
Polyslash, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, ogłosił datę premiery Mech Mechanic Simulator na konsole Xbox One oraz Xbox Series X, która została zaplanowana na 2 września br. Ponadto konsole firmy Microsoft uzyskają 3 miesiące wyłączności na konsolową wersję gry. Dopiero po tym czasie symulator mechanika mechów zadebiutuje na konsolach PS4, PS5 oraz Nintendo.
Mech Mechanic Simulator przenosi gracza do świata przyszłości, w którym mechanicy nie pracują już nad samochodami, lecz nad olbrzymimi robotami. Gracz wciela się w jednego z fachowców pracujących w mieście Katwir. Jego głównym celem jest naprawa mechów. Na początku gracz musi sprawdzić się na naprawie prostszych modeli, a wraz z rosnącym doświadczeniem może podjąć się serwisowania bardziej skomplikowanych egzemplarzy. Tytuł pozwala graczom na szerokie spektrum napraw i modyfikacji mechów. Poszczególne części maszyn mogą zostać pomalowane, odrdzewianie, zespawane, a nawet stworzone od nowa. Zniszczone elementy, niemożliwe do zreperowania mogą zostać sprzedane na złom albo przetopione i wykorzystane do stworzenia zupełnie nowego elementu, którego konkurencja nie dostanie w żadnym sklepie. 25 marca tytuł zadebiutował na platformie Steam.
- Cieszymy się, że nasza flagowa tegoroczna produkcja zadebiutuje na konsolach Xbox. Przez najbliższe 3 miesiące posiadacze konsol będą mogli wcielić się w tytułowego mechanika mechów i poczuć niesamowity klimat produkcji. Uważamy, że wyłącznośc udzielona firmie Microsoft pozwoli zmaksymalizować monetyzację ze sprzedaży gier na te konsole. Po upływie 3 miesięcy od premiery na Xbox gra pojawi się na konsolach Sony i Nintendo – komentuje Wojciech Czesak, Prezes Zarządu Polyslash.
Oprócz konsolowej wersji Mech Mechanic Simulator deweloperzy studia pracują nad trzema kolejnymi produkcjami. Pierwszą z nich jest Tribe: Prmitive Builder, wyjątkowy survival pozwalający graczom zostać architektem w czasach pierwotnych. Zadaniem gracza jest eksploracja wyspy w poszukiwaniu wszystkiego, co pomoże plemieniu przetrwać. Kolejne gry to mobilna wersja Police Shootout oraz Drug Dealer Manager powstający we współpracy z Movie Games.
Link do strony gry Mech Mechanic Simulator na Steam: https://store.steampowered.com/app/1044980/Mech_Mechanic_Simulator/
O spółce:
Polyslash S.A. to studio z siedzibą w Krakowie. Zespół produkcyjny może pochwalić się szerokim doświadczeniem w branży gier. Misją studia jest tworzenie gier wyróżniających się dopracowaną grafiką i wciągającą fabułą.
Największą produkcją studia jest gra „We. The Revolution” w ramach której gracz wciela się w rolę uzależnionego od alkoholu i hazardu sędziego Trybunału Rewolucyjnego. Jego zadaniem jest sądzenie oskarżonych – rewolucjonistów oraz ich przeciwników, zbrodniarzy i zwykłych obywateli. Gra wystartowała 21 marca na Steam oraz GOG. W tym momencie ocena graczy oscyluje wokół 80% pozytywnych komentarzy, co jest bardzo dobrym wynikiem jak na niewielki zespół, który ją tworzył.
Od 27 sierpnia 2020 roku akcje Polyslash S.A. są notowane na rynku NewConnect.
Krakowskie studio należy do Grupy Kapitałowej PlayWay.
Więcej informacji: http://polyslash.com
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.