Movie Games z 2 stoiskami na Poznań Game Arena oraz GameDev Investment Forum
Warszawa, 18 października 2021 - Notowana na NewConnect spółka Movie Games zaprezentuje się na dwóch stoiskach w ramach poznańskich targów gier wideo Poznań Game Arena (PGA) oraz ich części B2B Game Industry Conference. Globalny producent i wydawca gier wideo jest pomysłodawcą i współorganizatorem GameDev Investment Forum (GDIF), łączącego przedstawicieli branży gier oraz inwestorów.
Wydarzenia odbędą się równolegle w dniach 22-24 października 2021 w halach MTP w Poznaniu. W ramach PGA 2021 Movie Games zaprezentuje grywalne wersje sześciu tytułów ze swojej rodziny spółek, w tym po raz pierwszy na świecie demo nadchodzącego Lust from Beyond: M Edition, oraz pokazane wcześniej wersje demonstracyjne MythBusters: The Game i Fire Commander, a także niedawny hit Gas Station Simulator.
Jednocześnie w ramach współorganizowanego przez Movie Games GDIF dostępne będzie stoisko, na którym inwestorzy będą mogli porozmawiać o planach, projektach i okazjach inwestycyjnych z reprezentantami Movie Games.
- Najlepszym sposobem zjednywania sobie partnerów czy klientów jest otwarta rozmowa, i taki właśnie cel, czyli zapoznanie się, odpowiadanie na pytania, dyskusja, przyświeca naszej obecności na poznańskim wydarzeniu - mówi Mateusz Wcześniak, założyciel i CEO Movie Games.
- Powrót do wydarzeń offline jest stopniowy w obliczu wciąż niezakończonej pandemii, chcemy więc wykorzystać tę szansę, aby zbliżyć się do graczy, poznać się z nimi, zapytać o opinie, wzmocnić ich świadomość marki Movie Games, a jednocześnie na żywo zweryfikować niektóre założenia marketingowe i zoptymalizować kolejne działania - mówi CMO Movie Games Piotr Gnyp.
Goście biznesowi będą mogli porozmawiać z reprezentantami Movie Games i umówić się na spotkanie z prezesem spółki. Dla gości części gamingowej przygotowano dema gier, upominki i nagrody, a także możliwość porozmawiania z developerami. Wydawca jest także otwarty na twórców poszukujących wydawcy dla swoich projektów i zespołów szukających zleceń.
O spółce:
Movie Games S.A. jest polską spółką założoną w 2016 roku przez Mateusza Wcześniaka, fana gier z doświadczeniem w sektorze finansowym, wspieranego przez Aleksego Uchańskiego, od prawie trzech dekad związanego z branżą gier komputerowych i mediami oraz Macieja Miąsika, legendę polskiego gamingu, developera z 27-letnim doświadczeniem. Obecnie spółka zatrudnia kilkadziesiąt osób, które pracują nad ponad dziesięcioma produkcjami. Zespoły developerskie działają w biurach w województwach mazowieckim, wielkopolskim, zachodniopomorskim, małopolskim i na Śląsku.
Spółka jest notowana na NewConnect od grudnia 2018 roku.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.