Komunikaty PR

Multiplatformowa premiera Eldest Souls od United Label już 29 lipca

2021-06-14  |  10:00
Biuro prasowe

United Label, globalny wydawca gier zaprezentował podczas targów E3, na wydarzeniu Future Games Show nowe trailery gier ze swojego portfolio wydawniczego. Eldest Souls, dynamiczna gra typu „soulslike” w oprawie pixel’art, skupiająca się na starciach z bossami, ukaże się już 29 lipca br. Drugi nadchodzący tytuł spółki – Tails of Iron, narracyjna gra z gatunku RPG, opowiadająca historię prawowitego dziedzica tronu królestwa szczurów, pojawi się w drugim półroczu 2021 r. Obie produkcje już w dniu premiery będą dostępne na wszystkich najważniejszych platformach.

- Prezentacja nowych materiałów z obu naszych produkcji na największych targach branży gier jest dla nas niezwykle ważna, z punktu widzenia globalnego wydawcy. To wydarzenie bezpośrednio powiązane z pierwszoligowymi podmiotami na tym rynku, do których jak najbardziej aspirujemy. Co więcej, jest to także niebywałe święto graczy – zaznacza Tomasz Litwiniuk, prezes United Label.  - Cieszymy się, że mogliśmy być jego częścią – dodaje.

Eldest Souls to wymagająca, pixel-art.’owa gra z podgatunku soulslike, osadzona w świecie fantasy, której rozgrywka skupia się na szybkiej, brutalnej walce z potężnymi bossami. Gracz wciela się w rolę samotnego wojownika, który musi stawić czoła Starym Bogom, eksplorując wielki labirynt – Cytadele. Produkcja w dniu premiery ukaże się jednocześnie na PS5, PS4, Xbox Series X|S, Xbox One, Nintendo Switch i PC. Obecnie na wishliście grę ma ponad 100 tys. graczy.

- Dla osób zainteresowanych Tails of Iron przygotowaliśmy prawdziwą gratkę. Zupełnie nowy, w pełni animowany zwiastun przedstawia barwną historię Królestwa Szczurów, z odwieczną bitwą między rasą Szczurów a ich okrutnym wrogiem, bezlitosnymi Żabami. A to wszystko w oprawie znanego graczom, głębokiego głosu narratora Dough’a Cockle’a, odpowiedzialnego za angielski dubbing Geralta z Rivii – komentuje Tomasz Litwiniuk.

Tails of Iron, to projekt o największym budżecie produkcyjnym w portfolio United Label. Jest to narracyjna, przygodowa gra z gatunku RPG-lite, umiejscowiona w charakterystycznej, ręcznie rysowanej średniowiecznej scenerii. Opowiada historię prawowitego dziedzica tronu królestwa szczurów, młodego Redgi the Rat, który musi odzyskać ziemię swoich przodków, opanowaną przez najeźdźców z klanu żab Iron Frog. Gra trafi do sprzedaży w II połowie 2021 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.