My Spa Resort w kwietniu dostępne w Huawei AppGallery

Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier mobilnych, w ramach rozszerzania kanałów dystrybucji, umieści My Spa Resort, jedną ze swoich flagowych gier, w Huawei AppGallery. Z aplikacji, na 700 milionach urządzeń marki Huawei, korzysta 420 milionów użytkowników. Dotychczas sprzedaż tytułu na urządzeniach iOS i Android wygenerowała ponad 1,4 mln USD przychodów. Gra została pobrana 3 mln razy. Docelowo My Spa Resort zostanie wydana również w wersji na Nintendo Switch.
- Miło nam poinformować, że już w kwietniu nasza autorska gra My Spa Resort będzie dostępna w sklepie Huawei AppGallery. Od dnia premiery jej sprzedaż wygenerowała ponad 1,4 mln USD przychodów. Cały czas staramy się rozszerzać grupę docelową odbiorów tytułu i rozwijać jego potencjał komercyjny stąd decyzja o nawiązaniu współpracy z Huawei – mówi Marcin Kwaśnica, prezes zarządu Cherrypick Games.
W zakresie tradycyjnych gier free to play, Cherrypick Games jeszcze w tym roku, planuje skierować do sprzedaży Solitaire: Adventure Journey, której wydawcą jest Huuuge Games. Jednocześnie studio od 2020 roku koncentruje się na drugim segmencie swojej działalności - tworzeniu e-sportowych gier mobilnych. Kluczowym partnerem spółki w tym zakresie jest amerykańska firma Skillz Inc. Docelowo, w drugiej połowie roku, na globalną platformę Skillz mają trafić takie tytuły jak Solitaire TriPeaks Blitz!, Golf Solitaire TriPeaks oraz Golf Hero.
- Naszą ambicją jest tworzenie wysokiej jakości gier mobilnych, które będą dystrybuowane w różnych kanałach sprzedaży. Miniony rok był dla nas wymagający, głównie z uwagi na toczące się postępowanie z Kuu Hubb Oy, które zakończyło się dla nas wygranym procesem. Fiński deweloper jest zobligowany uregulować wszystkie zaległe należności do końca sierpnia bieżącego roku. Aktualnie wszystkie nasze zasoby i moce produkcyjne koncentrują się na tworzeniu nowych projektów. Mamy nadzieję, że efekty tych działań zaprocentują i będą widoczne w przyszłych wynikach finansowych spółki – podsumowuje Marcin Kwaśnica.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.