Komunikaty PR

Nadzwyczajne WZA True Games Syndicate zadecydowało o połączeniu z True Games

2022-01-17  |  11:00
Biuro prasowe

Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy True Games Syndicate S.A. w dniu 12 stycznia br. jednogłośnie zdecydowało o połączeniu Spółki z True Games SA. Dalsza działalność Spółek zajmujących się produkcją gier wideo, wchodzących w skład Rodziny Movie Games, będzie prowadzona pod nazwą True Games Syndicate. Również akcjonariusze niepublicznego True Games S.A. podjęli tożsamą uchwałę w dniu 12 stycznia.

Celem True Games Syndicate jest stworzenie globalnej marki gamingowej związanej z kulturą ulicy, w ramach której będą wydawane gry ukazujące życie na granicy prawa, doświadczenia na co dzień niedostępne, a często nielegalne.

- Niezwykle cieszy nas finalizacja procesu, który był dla nas priorytetowy, i nad którym pracowaliśmy od blisko roku. Połączenie pozwoli nam w pełni wykorzystać nasz potencjał i zwiększyć wydajność naszych zespołów developerskich, a przede wszystkim jest świetnym sygnałem dla rynku, obecnych oraz przyszłych akcjonariuszy. Czekamy na finalizację procedury prawnej, która może potrwać kilka miesięcy, ale już odczuwamy, w jak dużym stopniu ułatwi nam to dalsze działania, przekładając się na szybszy rozwój spółki. Kolejnym naszym krokiem będzie przedstawienie roadmapy na ten rok, ze szczególnym uwzględnieniem najbliższych miesięcy - mówi Patryk Jasiński, Prezes True Games Syndicate.

True Games to jedna z kluczowych spółek w Grupie Kapitałowej Movie Games, której zadaniem jest praca nad projektami skierowanymi do społeczności zbudowanej wokół naszego hitu Drug Dealer Simulator. Istnieje duży i chłonny rynek na produkcje traktujące o ciemniejszej stronie życia, dlatego cieszymy się z postępów dokonywanych przez True Games oraz jako wydawca, i w ramach Rodziny Movie Games, dołożymy starań w celu komercjalizacji gier o tematyce półświatka i nocnego życia wielkich miast - komentuje Mateusz Wcześniak, Prezes Movie Games S.A.

True Games zostało założone w maju 2020 roku przez notowane na warszawskiej giełdzie Movie Games oraz rapera Michała „Małolata” Kaplińskiego, który wspierał merytorycznie produkcję „Drug Dealer Simulator”. Gra, wydana w drugiej połowie 2020 roku, błyskawicznie dotarła na szczyt listy bestsellerów platformy STEAM. W miesiąc przyniosła zysk powyżej miliona dolarów, a koszt produkcji zwrócił się zaledwie 30 minut od premiery. Jednym z inwestorów został raper Wojciech „Sokół” Sosnowski.

Obecnie True Games pracuje nad kilkoma tytułami w różnym stadium zaawansowania. Głównym projektem studia jest Nightclub Manager: Violet Vibe - gra polegająca na zarządzaniu nocnymi klubami, rozgrywana z perspektywy pierwszej osoby. Trwają prace także nad projektem o roboczym tytule Project Castle, symulatorze poświęconym więziennemu życiu i interesach prowadzonych poza czujnym spojrzeniem strażników.

 

O spółce:

Movie Games jest polską spółką założoną w 2016 roku przez Mateusza Wcześniaka, fana gier z doświadczeniem w sektorze finansowym, wspieranego przez Aleksego Uchańskiego, od prawie trzech dekad związanego z branżą gier komputerowych i mediami oraz Macieja Miąsika, legendę polskiego gamingu, developera z prawie 30-letnim doświadczeniem. Obecnie spółka zatrudnia kilkadziesiąt osób, które pracują nad ponad dziesięcioma produkcjami. Zespoły developerskie działają w biurach w województwach mazowieckim, wielkopolskim, zachodniopomorskim, małopolskim i na Śląsku. Spółka jest notowana na NewConnect od grudnia 2018 roku.

True Games zostało założone w maju 2020 roku przez notowane na warszawskiej giełdzie Movie Games oraz rapera Michała „Małolata” Kaplińskiego. Jednym z inwestorów został raper Wojciech „Sokół” Sosnowski. Celem studia jest stworzenie globalnej marki gamingowej związanej z kulturą ulicy, w ramach której będą wydawane gry ukazujące życie na granicy prawa, doświadczenia na co dzień niedostępne, często nielegalne. Uniwersum zostało zapoczątkowane przez świetnie przyjętego przez graczy Drug Dealer Simulatora. Zyski ze sprzedaży pozwoliły pokryć koszty produkcji w niespełna godzinę od udostępnienia gry na platformie Steam, a po 20 dniach osiągnęły wartość ponad 1 mln USD. Gra w dniu premiery znajdowała się również na pierwszym miejscu światowej listy bestsellerów platformy Valve.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.