Plantwear rozpoczyna sprzedaż na Amazon
Produkty notowanej na NewConnect spółki Plantwear pojawiły się na platformie Amazon w krajach niemieckojęzycznych. Na największy na świecie marketplace trafiły bestsellery drewnianych akcesoriów lifestylowych marki Plantwear oraz spersonalizowane prezenty pod marką Giftbay. Do końca mają być również dostępne produkty JustPlants. Obecność na Amazon pozwoli spółce dotrzeć do nowych grup odbiorców, a także wykorzystać zasięgi globalnej platformy e-commerce.
- Wejście na Amazon przeprowadzamy wspólnie z doświadczonym partnerem, który wielokrotnie wprowadzał z sukcesem polskie marki na rynki DACH. Współpraca ta daje nam spory margines bezpieczeństwa, a samo rozpoczęcie sprzedaży otwiera przed nami duże możliwości na zwiększenie przychodów spółki poprzez ich kolejne źródło – komentuje Wiktor Pyrzyk, prezes Plantwear. – Liczymy na osiągniecie do końca tego roku miesięcznego progu sprzedażowego z tego kanału na poziomie 100 tys. zł miesięcznie – dodaje.
Cała logistyka zamówień odbędzie się w sposób partnerski na podstawie odrębnej umowy. Skonsolidowane przesyłki będą wysyłane do magazynu przy granicy niemieckiej, a kolejnego dnia będą trafiały do dystrybucji w niemieckim oddziale DHL. Przygotowanie produktów do wysyłki pozostanie w pełni po stronie Plantwear, jako iż zdecydowana większość produktów jest personalizowana.
- Sprzedaż poprzez Amazon w Niemczech i Austrii to dopiero pierwszy etap. Wybraliśmy bestsellery dla Plantwear i Giftbay, a następnie dostosowaliśmy produkty oraz ich opisy na rynki niemieckojęzyczne. Są już one dostępne na platformie dla klientów z tamtejszym adresem. Po udanej premierze na rynkach DACH, naszym kolejnym krokiem będzie przygotowanie oferty na języki romańskie, docelowo wchodząc poprzez Amazon na rynek francuski, hiszpański oraz włoski – zapowiada Wiktor Pyrzyk.
Niedawno spółka opublikowała plany rozwoju, a jej celem jest budowa hubu dla marek e-commerce. Pozwoli to na wymianę doświadczeń, know-how oraz zasobów zarówno osobowych, informatycznych, jak i infrastrukturalnych, aby zwiększyć efektywność i skalować kolejne projekty. W tym celu spółka zamierza zmienić dotychczasową nazwę oraz strukturę, budując grupę kapitałową. Konsekwentny realizacja obranych celów przy równoległym rozwoju marek pozwoli w długim terminie na wzrost wartości umożliwiający przeniesienie notowań spółki na Rynek Główny Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.