Plantwear rozpoczyna sprzedaż na Amazon
Produkty notowanej na NewConnect spółki Plantwear pojawiły się na platformie Amazon w krajach niemieckojęzycznych. Na największy na świecie marketplace trafiły bestsellery drewnianych akcesoriów lifestylowych marki Plantwear oraz spersonalizowane prezenty pod marką Giftbay. Do końca mają być również dostępne produkty JustPlants. Obecność na Amazon pozwoli spółce dotrzeć do nowych grup odbiorców, a także wykorzystać zasięgi globalnej platformy e-commerce.
- Wejście na Amazon przeprowadzamy wspólnie z doświadczonym partnerem, który wielokrotnie wprowadzał z sukcesem polskie marki na rynki DACH. Współpraca ta daje nam spory margines bezpieczeństwa, a samo rozpoczęcie sprzedaży otwiera przed nami duże możliwości na zwiększenie przychodów spółki poprzez ich kolejne źródło – komentuje Wiktor Pyrzyk, prezes Plantwear. – Liczymy na osiągniecie do końca tego roku miesięcznego progu sprzedażowego z tego kanału na poziomie 100 tys. zł miesięcznie – dodaje.
Cała logistyka zamówień odbędzie się w sposób partnerski na podstawie odrębnej umowy. Skonsolidowane przesyłki będą wysyłane do magazynu przy granicy niemieckiej, a kolejnego dnia będą trafiały do dystrybucji w niemieckim oddziale DHL. Przygotowanie produktów do wysyłki pozostanie w pełni po stronie Plantwear, jako iż zdecydowana większość produktów jest personalizowana.
- Sprzedaż poprzez Amazon w Niemczech i Austrii to dopiero pierwszy etap. Wybraliśmy bestsellery dla Plantwear i Giftbay, a następnie dostosowaliśmy produkty oraz ich opisy na rynki niemieckojęzyczne. Są już one dostępne na platformie dla klientów z tamtejszym adresem. Po udanej premierze na rynkach DACH, naszym kolejnym krokiem będzie przygotowanie oferty na języki romańskie, docelowo wchodząc poprzez Amazon na rynek francuski, hiszpański oraz włoski – zapowiada Wiktor Pyrzyk.
Niedawno spółka opublikowała plany rozwoju, a jej celem jest budowa hubu dla marek e-commerce. Pozwoli to na wymianę doświadczeń, know-how oraz zasobów zarówno osobowych, informatycznych, jak i infrastrukturalnych, aby zwiększyć efektywność i skalować kolejne projekty. W tym celu spółka zamierza zmienić dotychczasową nazwę oraz strukturę, budując grupę kapitałową. Konsekwentny realizacja obranych celów przy równoległym rozwoju marek pozwoli w długim terminie na wzrost wartości umożliwiający przeniesienie notowań spółki na Rynek Główny Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.