Komunikaty PR

Plantwear szykuje kolejne kroki w realizacji budowy hub’u e-commerce

2021-05-14  |  09:00
Biuro prasowe

Notowany na NewConnect wiodący internetowy sprzedawca drewnianych akcesoriów lifestylowych oraz spersonalizowanych prezentów Plantwear, kontynuuje rozwój obecnych i nowych marek. Spółka podsumowała wyniki za I kwartał 2021 r., wypracowując 2 343 tys. zł przychodów, w tym 2 253 tys. zł ze sprzedaży netto w porównaniu do 2 078 tys. zł w ubiegłym roku, z ponad 8% wzrostem r/r. Dzięki działaniom optymalizującym koszty pozyskania klienta, Plantwear odnotował 83 tys. zł zysku netto.

- Pierwszy kwartał tego roku upłynął pod znakiem rozwijania portfolio marek, a także poszerzania kanałów sprzedażowych. Zawarliśmy umowy z uznanymi markami odzieżowymi oraz jubilerskimi, teraz produkty Plantwear można znaleźć m.in. w sklepie internetowym Monnari czy W.KRUK. Aktualnie jesteśmy w trakcie rozmów z kolejnymi dużymi brandami w celu zawiązania współpracy i oferowania naszych produktów poprzez kanały sprzedażowe partnerów. Mam nadzieję, że już wkrótce będziemy mogli zdradzić więcej szczegółów – komentuje Wiktor Pyrzyk, prezes Plantwear.

W lutym br. spółka poinformowała o zawiązaniu współpracy z najstarszą polską firmą jubilerską oraz znaną marką odzieżową, co istotnie wpłynęło na zwiększenie dostępności produktów Plantwear i pozwoliło na dotarcie do nowych grup odbiorców. Marzec z kolei był miesiącem, w którym to spółka uruchomiła nową markę działającą pod nazwą Just Plants, prowadzącą sprzedaż online żywych roślin doniczkowych w designerskiej oprawie, a także rozpoczęła sprzedaż bestsellerowych produktów Giftbay na rynku rumuńskim, gdzie już wcześniej oferowane były produkty Plantwear.

- Aktywnie pracujemy nad każdą z naszych platform – optymalizujemy procesy sprzedażowe oraz ulepszamy efektywność kampanii promocyjnych, prowadzonych skalowalnie wraz z rosnącymi wynikami sprzedaży. Uważam, że działania te w kolejnych kwartałach bezpośrednio przełożą się na wzrost sprzedaży oraz na lepszą marżowość– zapowiada prezes Plantwear.

W minionym kwartale największy udział w przychodach Plantwear miała drewniana biżuteria oraz akcesoria, które wygenerowały ponad 1,3 mln zł przychodów, sprzedając się w liczbie prawie 27 tys. sztuk. Na drugim miejscu zalazły się drewniane zegarki, przynosząc spółce 0,6 mln zł przychodu. Dobry wynik odnotował również Giftbay – w wpływy z tytułu sprzedaży personalizowanych upominków wyniosły ponad blisko 0,3 mln zł.

- Jesteśmy zadowoleni z wyników z I kwartału, był to dla nas intensywny czas przygotowań i realizacji pierwszych kroków z niedawno opublikowanej strategii. Mamy klarownie obraną ścieżkę rozwoju, z pewnością dalsza część tego roku dla spółki będzie niezwykle interesująca – podsumowuje Wiktor Pyrzyk.

Pod koniec kwartału spółka opublikowała plany rozwoju na dwa najbliższe lata. Plantwear wyznaczył ambitne cele dla poszczególnych marek, a także przedstawił swoje zamiary w obszarze realizacji nowych przedsięwzięć i rynku kapitałowego m.in. projekt Loxol, budowa struktury holdingowej, selektywne wprowadzanie na NewConnect najbardziej perspektywicznych spółek zależnych z Grupy czy też przeniesienie notowań na Rynek Główny Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie po osiągnięciu odpowiedniej kapitalizacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto Biuro prasowe
2024-08-19 | 09:35

SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto

Polski producent deeptechowego hardware’u – SYGNIS SA – w pierwszej połowie br. wypracował ponad 4,8 mln zł przychodów ze sprzedaży netto. Notowana na rynku NewConnect
Giełda Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.
2024-08-19 | 09:20

Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.

Ponad 91 proc. wzrostu przychodów ze sprzedaży produktów w pierwszym półroczu 2024 r., w porównaniu r/r, odnotował notowany na rynku NewConnect producent i wydawca
Giełda Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.
2024-08-09 | 11:00

Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.

Warszawski deweloper koncentruje się na najnowszej grze Angst: A Tale of Survival Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, wypracował w pierwszej połowie 2024 roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.