Platforma B2B Saly pozwala nagradzać klientów za zakupy w kanale online
Saly S.A., dostawca oprogramowania oraz właściciel platformy e-commerce B2B, wprowadził do swojej autorskiej platformy możliwość prowadzenia programów lojalnościowych. Dzięki nowej funkcjonalności, firmy prowadzące sprzedaż w kanale online dla klienta biznesowego, będą mogły nagradzać swoich klientów za częste zakupy – tak jak robią to w sprzedaży tradycyjnej.
Programy lojalnościowe od dawna są powszechnie stosowane przez firmy prowadzące sprzedaż dla klientów biznesowych w formie stacjonarnej. Dają one możliwość zwiększenia zaangażowania klientów, a także zmotywowania tych stałych do zakupów. Nowa funkcjonalność platformy Saly pozwala na digitalizację tego procesu w firmach działających w modelu B2B.
- Nasza platforma B2B to rozwiązanie, które pozwala producentom, hurtowniom, i dystrybutorom w pełni zarządzać sprzedażą online. Wprowadzając na rynek nasza platformę e-commerce B2B nie wyobrażaliśmy sobie, aby nie pozwalała ona na prowadzenie programów lojalnościowych, które są obecne w stacjonarnej sprzedaży B2B od dziesiątek lat. Wprowadzając tą funkcjonalność B2B dajemy możliwość nowej formy lojalizacji, przywiązania do marki i nagradzania swoich klientów za zakupy dokonywane – komentuje Sebastian Religa, CEO Saly S.A.
Jedną z wymiernych korzyści programu lojalnościowego, która ma znaczący wpływ na rozwój działalności po stronie biznesu, jest zwiększenie tzw. wartości życiowej klienta (Customer Lifetime Value). Reprezentuje ona całkowitą sumę przychodów, które Twój klient wygeneruje przez cały okres współpracy. Według badań Accenture, członkowie programów lojalnościowych generują średnio o 15% więcej przychodów niż osoby, które w nich nie uczestniczą.
- Producentom, hurtowniom i dystrybutorom opłaca się inwestować w programy lojalnościowe, aby kultywować zaangażowanie swoich klientów B2B i motywować ich do powracających zakupów online. Korzyści są oczywiste: wzrastają przychody i lojalność klientów, a handlowcy są uwolnieni od wykonywania powtarzających się zadań. Mogą oni teraz poświęcić więcej czasu na poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży – informuje Rafał Jarek, Product Owner w Saly S.A.
Wprowadzenie do platformy możliwości nagradzania klientów jest efektem systematycznej realizacji strategii rozwoju Spółki. Nad jej realizacją pracuje na co dzień dwudziestotrzyosobowy zespół specjalistów, do którego na przestrzeni III kwartału br. dołączyło dziewięciu ekspertów z obszarów sprzedaży, IT, testowania produktu oraz HR, na czele z Mileną Droszcz, która objęła stanowisko Head of Project Management.
***
O Spółce:
Saly jest dostawcą oprogramowania dla e-commerce, które wspiera digitalizację procesów sprzedaży i obsługi klientów na rynku B2B. To nowoczesne oprogramowanie klasy enterprise, dostępne w chmurze w modelu SaaS, pozwala na wysoki poziom integracji z systemami klasy ERP czy WMS. Dla użytkowników końcowych Saly jest intuicyjnym narzędziem do składania zamówień online, a dla użytkowników administracyjnych (handlowców) narzędziem analitycznym. Dzięki rozbudowanemu modułowi Business Intelligence, dostarcza szczegółowych danych i predykcji odnośnie zachowań sprzedażowych klientów.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii


Praca

Ogromna baza magazynowa zbóż w Wielkopolsce do likwidacji. Pracę może stracić kilkaset osób
Baza magazynowa zbóż w Witoldowie to obiekt zarządzany od 30 lat przez spółkę Top Farms Wielkopolska, która prowadzi działalność na gruntach dzierżawionych z Zasobów Skarbu Państwa. Teraz baza ma zostać rozebrana, a wydzierżawiona ziemia – trafić do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa. Spółka Top Farms wnioskowała do KOWR-u o utworzenie ośrodków produkcji rolniczej, które umożliwiłyby dalsze funkcjonowanie wielu takich strategicznych obiektów rolniczych. Brak decyzji KOWR jest zagrożeniem dla stabilności dużych, nowoczesnych gospodarstw towarowych, a tym samym również dla bezpieczeństwa żywnościowego Polski.
Konsument
Eksperci apelują do Ministerstwa Zdrowia o zmianę w polityce nikotynowej. Powinna lepiej chronić dzieci i młodzież

Wprowadzanie kolejnych zakazów w ustawie tytoniowej nie przyniesie spodziewanego rezultatu – oceniają lekarze i terapeuci pracujący z osobami uzależnionymi. Według nich należy osobno rozpisać działania rozwiązujące problem na poziomie osób dorosłych, które już palą, i te, które będą nakierowane na ochronę dzieci i młodzieży przed dostępem do wyrobów nikotynowych. Stowarzyszenie Jump93 wraz z przedstawicielami środowisk psychiatrycznych i zdrowia publicznego zaapelowało o systemowe podejście do polityki nikotynowej, z uwzględnieniem potencjału strategii redukcji szkód.
Bankowość
Rynek oczekuje pierwszego cięcia stóp procentowych w Polsce w maju. Są ku temu przesłanki ekonomiczne

Na podstawie ostatnich wypowiedzi prof. Adama Glapińskiego, przewodniczącego Rady Polityki Pieniężnej, ekonomiści oczekują, że już na posiedzeniu 7 maja może zapaść pierwsza od ponad półtora roku decyzja o zmianie poziomu stóp procentowych w dół. RPP dostosuje się w ten sposób do polityki głównych banków centralnych oraz słabnącej presji inflacyjnej. Zdaniem prezesa Q Value będzie to działanie w dobrym kierunku, choć spóźnione i być może spowodowane czynnikami politycznymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.