Komunikaty PR

Platforma B2B Saly pozwala nagradzać klientów za zakupy w kanale online

2021-11-08  |  11:30
Biuro prasowe

Saly S.A., dostawca oprogramowania oraz właściciel platformy e-commerce B2B, wprowadził do swojej autorskiej platformy możliwość prowadzenia programów lojalnościowych. Dzięki nowej funkcjonalności, firmy prowadzące sprzedaż w kanale online dla klienta biznesowego, będą mogły nagradzać swoich klientów za częste zakupy – tak jak robią to w sprzedaży tradycyjnej.

Programy lojalnościowe od dawna są powszechnie stosowane przez firmy prowadzące sprzedaż dla klientów biznesowych w formie stacjonarnej. Dają one możliwość zwiększenia zaangażowania klientów, a także zmotywowania tych stałych do zakupów. Nowa funkcjonalność platformy Saly pozwala na digitalizację tego procesu w firmach działających w modelu B2B.

  • Nasza platforma B2B to rozwiązanie, które pozwala producentom, hurtowniom, i dystrybutorom w pełni zarządzać sprzedażą online. Wprowadzając na rynek nasza platformę e-commerce B2B nie wyobrażaliśmy sobie, aby nie pozwalała ona na prowadzenie programów lojalnościowych, które są obecne w stacjonarnej sprzedaży B2B od dziesiątek lat. Wprowadzając tą funkcjonalność B2B dajemy możliwość nowej formy lojalizacji, przywiązania do marki i nagradzania swoich klientów za zakupy dokonywane – komentuje Sebastian Religa, CEO Saly S.A.

Jedną z wymiernych korzyści programu lojalnościowego, która ma znaczący wpływ na rozwój działalności  po stronie biznesu, jest zwiększenie tzw. wartości życiowej klienta (Customer Lifetime Value). Reprezentuje ona całkowitą sumę przychodów, które Twój klient wygeneruje przez cały okres współpracy. Według badań Accenture, członkowie programów lojalnościowych generują średnio o 15% więcej przychodów niż osoby, które w nich nie uczestniczą.

  • Producentom, hurtowniom i dystrybutorom opłaca się inwestować w programy lojalnościowe, aby kultywować zaangażowanie swoich klientów B2B i motywować ich do powracających zakupów online. Korzyści są oczywiste: wzrastają przychody i lojalność klientów, a handlowcy są uwolnieni od wykonywania powtarzających się zadań. Mogą oni teraz poświęcić więcej czasu na poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży – informuje Rafał Jarek, Product Owner w Saly S.A.

Wprowadzenie do platformy możliwości nagradzania klientów jest efektem systematycznej realizacji strategii rozwoju Spółki. Nad jej realizacją pracuje na co dzień dwudziestotrzyosobowy zespół specjalistów, do którego na przestrzeni III kwartału br. dołączyło dziewięciu ekspertów z obszarów sprzedaży, IT, testowania produktu oraz HR, na czele z Mileną Droszcz, która objęła stanowisko Head of Project Management.

 

 

***

O Spółce:

Saly jest dostawcą oprogramowania dla e-commerce, które wspiera digitalizację procesów sprzedaży i obsługi klientów na rynku B2B. To nowoczesne oprogramowanie klasy enterprise, dostępne w chmurze w modelu SaaS, pozwala na wysoki poziom integracji z systemami klasy ERP czy WMS. Dla użytkowników końcowych Saly jest intuicyjnym narzędziem do składania zamówień online, a dla użytkowników administracyjnych (handlowców) narzędziem analitycznym. Dzięki rozbudowanemu modułowi Business Intelligence, dostarcza szczegółowych danych i predykcji odnośnie zachowań sprzedażowych klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.