Komunikaty PR

Platforma B2B Saly pozwala nagradzać klientów za zakupy w kanale online

2021-11-08  |  11:30
Biuro prasowe

Saly S.A., dostawca oprogramowania oraz właściciel platformy e-commerce B2B, wprowadził do swojej autorskiej platformy możliwość prowadzenia programów lojalnościowych. Dzięki nowej funkcjonalności, firmy prowadzące sprzedaż w kanale online dla klienta biznesowego, będą mogły nagradzać swoich klientów za częste zakupy – tak jak robią to w sprzedaży tradycyjnej.

Programy lojalnościowe od dawna są powszechnie stosowane przez firmy prowadzące sprzedaż dla klientów biznesowych w formie stacjonarnej. Dają one możliwość zwiększenia zaangażowania klientów, a także zmotywowania tych stałych do zakupów. Nowa funkcjonalność platformy Saly pozwala na digitalizację tego procesu w firmach działających w modelu B2B.

  • Nasza platforma B2B to rozwiązanie, które pozwala producentom, hurtowniom, i dystrybutorom w pełni zarządzać sprzedażą online. Wprowadzając na rynek nasza platformę e-commerce B2B nie wyobrażaliśmy sobie, aby nie pozwalała ona na prowadzenie programów lojalnościowych, które są obecne w stacjonarnej sprzedaży B2B od dziesiątek lat. Wprowadzając tą funkcjonalność B2B dajemy możliwość nowej formy lojalizacji, przywiązania do marki i nagradzania swoich klientów za zakupy dokonywane – komentuje Sebastian Religa, CEO Saly S.A.

Jedną z wymiernych korzyści programu lojalnościowego, która ma znaczący wpływ na rozwój działalności  po stronie biznesu, jest zwiększenie tzw. wartości życiowej klienta (Customer Lifetime Value). Reprezentuje ona całkowitą sumę przychodów, które Twój klient wygeneruje przez cały okres współpracy. Według badań Accenture, członkowie programów lojalnościowych generują średnio o 15% więcej przychodów niż osoby, które w nich nie uczestniczą.

  • Producentom, hurtowniom i dystrybutorom opłaca się inwestować w programy lojalnościowe, aby kultywować zaangażowanie swoich klientów B2B i motywować ich do powracających zakupów online. Korzyści są oczywiste: wzrastają przychody i lojalność klientów, a handlowcy są uwolnieni od wykonywania powtarzających się zadań. Mogą oni teraz poświęcić więcej czasu na poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży – informuje Rafał Jarek, Product Owner w Saly S.A.

Wprowadzenie do platformy możliwości nagradzania klientów jest efektem systematycznej realizacji strategii rozwoju Spółki. Nad jej realizacją pracuje na co dzień dwudziestotrzyosobowy zespół specjalistów, do którego na przestrzeni III kwartału br. dołączyło dziewięciu ekspertów z obszarów sprzedaży, IT, testowania produktu oraz HR, na czele z Mileną Droszcz, która objęła stanowisko Head of Project Management.

 

 

***

O Spółce:

Saly jest dostawcą oprogramowania dla e-commerce, które wspiera digitalizację procesów sprzedaży i obsługi klientów na rynku B2B. To nowoczesne oprogramowanie klasy enterprise, dostępne w chmurze w modelu SaaS, pozwala na wysoki poziom integracji z systemami klasy ERP czy WMS. Dla użytkowników końcowych Saly jest intuicyjnym narzędziem do składania zamówień online, a dla użytkowników administracyjnych (handlowców) narzędziem analitycznym. Dzięki rozbudowanemu modułowi Business Intelligence, dostarcza szczegółowych danych i predykcji odnośnie zachowań sprzedażowych klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Robs Group Logistic podsumowuje I kwartał 2024 r. Biuro prasowe
2024-05-16 | 14:00

Robs Group Logistic podsumowuje I kwartał 2024 r.

Robs Group Logistic SA (RGL), notowana na NewConnect spółka z branży magazynowo – logistycznej, w I kwartale 2024 r. miała 5,67 mln zł przychodów ze sprzedaży,
Giełda BRAK ZDJĘCIA
2024-05-16 | 12:22

Milisystem publikuje wyniki za I kwartał 2024 r.

Milisystem, podmiot z branży obronności i strzelectwa, w minionym kwartale zakończył fazę testową nowych replik broni krótkiej o napędzie elektrycznym, co ma być istotną przewagą konkurencyjną w nadchodzącym sezonie
Giełda Play2Chill z 62-procentowym wzrostem zysku netto w pierwszym kwartale 2024 roku
2024-05-13 | 14:30

Play2Chill z 62-procentowym wzrostem zysku netto w pierwszym kwartale 2024 roku

Warszawski deweloper jeszcze w tym roku planuje dwie premiery gier Ponad 701 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży wypracował w pierwszym kwartale br. notowany na NewConnect

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

European Financial Congress 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Coraz bliżej powstania świadomej sztucznej inteligencji. Potrzebne są działania zapobiegające niewłaściwemu jej wykorzystaniu

O sztucznej inteligencji mówi się już coraz częściej w kontekście możliwości i zagrożeń, jakie przyniesie powstanie globalnej sztucznej inteligencji. To model, który byłby zdolny do myślenia takiego, jakim cechuje się człowiek, ale jego możliwości obliczeniowe przewyższałyby możliwości ludzkiego mózgu kilka milionów razy. Rodzi to uzasadnione obawy o bezpieczeństwo, stąd postulat, by uczestnicy rynku składali przysięgę na wzór przysięgi Hipokratesa. Zgodnie z nią mieliby dbać o to, by zastosowania technologii miały wymiar etyczny. Zdaniem ekspertów potrzebnych jest też więcej szczegółowych regulacji.

Bankowość

Zapóźnienie w transformacji może obniżyć konkurencyjność całej gospodarki. Konieczne przyjęcie ustawy o ochronie klimatu

– Biznes jest gotowy na Fit for 55 i co ciekawe, banki też są na to gotowe. Natomiast niegotowe są polskie regulacje i polska energetyka. Tym, co jest nam teraz w Polsce potrzebne, są dobre strategie i dobre planowanie – ocenia Ilona Jędrasik, nowa prezes zarządu Fundacji ClientEarth Prawnicy dla Ziemi. Jak wskazuje, polska energetyka musi zdecydowanie przyspieszyć z transformacją w kierunku odnawialnych źródeł, ponieważ w scenariuszu business as usual konsekwencją może być spadek konkurencyjności całej krajowej gospodarki.

Transport

CPK nadal pod znakiem zapytania. Wyzwaniem jest nie tylko budowa lotniska, ale także sieci kolejowej

Centralny Port Komunikacyjny (CPK) pod znakiem zapytania. Nowy rząd wciąż przeprowadza audyty. Budowa, zapowiadana jako największe przedsięwzięcie infrastrukturalne w historii, to nie tylko plan potężnego lotniska między Warszawą a Łodzią, ale także obejmująca cały kraj przebudowa sieci kolejowej. – Powinniśmy obniżać temperaturę sporu wokół Centralnego Portu Komunikacyjnego i przechodzić do konkretnych, bardziej operacyjnych decyzji – ocenia Michał Litwin dyrektor generalny Związku Niezależnych Przewoźników Kolejowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.