Play2Chill ogłosiło datę premiery prologu Motorcycle Mechanic Simulator 2021
4 czerwca na platformie Steam dostępny będzie prolog Motorcycle Mechanic Simulator 2021, autorskiej gry z portfolio produkcyjnego notowanej na rynku NewConnect spółki Play2Chill. Propozycja jest przede wszystkim źródłem rozrywki dla fanów motoryzacji, a także wiedzy na temat funkcjonowania pojazdów jednośladowych oraz sposobach ich tuningu. Wishlista MMS 21 na platformie Steam wynosi obecnie ponad 80 tys. zapisów. Premiera pełnej wersji gry na PC trafi do sprzedaży w III kwartale 2021.
– Motorcycle Mechanic Simulator 2021 to aktualnie najważniejszy tytuł w naszym portfolio. Prolog gry udostępnimy na platformie Steam już w najbliższy piątek. Przygotowaliśmy istotną aktualizację graficzną i nowe funkcje, m.in. system ręcznego malowania części, nowe typy motocykli, w tym pojazd terenowy. W grze będzie również dostępna opcja swobodnej jazdy – mówi Tomasz Róziecki, prezes Play2Chill SA.
Punktem odniesienia dla koncepcji MMS 2021 jest Car Mechanic Simulator od Grupy PlayWay. Gra do tej pory zdobyła 94 proc. pozytywnych ocen użytkowników platformy Steam. Wersja na PC sprzedała się w nakładzie 1,6 mln sztuk.
- W Motorcycle Mechanic Simulator 2021 stawiamy na większą modularność pojazdów, każdy z nich będzie składał się z blisko 400 w pełni demontowalnych części. Wśród aspektów, nad którymi pracujemy, jest także customizacja. Gracz otrzyma szeroki zakres narzędzi do pracy z częściami, aby z dużą swobodą tworzyć swoje wymarzone motocykle. Warto podkreślić, że pełna wersja MMS 21 będzie cross promowana na Steam-ie w pakiecie z CMS. Jesteśmy przekonani, że przełoży sią to na zwiększoną widoczność naszego projektu wśród graczy – dodaje Tomasz Róziecki.
Premiera pełnej wersji Motorcycle Mechanic Simulator 2021 planowana jest w III kwartale 2021. W styczniu Play2Chill udostępniło demo gry. Celem takiego działania, poza aspektem marketingowym, było zbudowanie aktywnej społeczności, która jest zaangażowana w dopracowanie jej pełnej wersji. Od początku roku w demo zagrało ponad 70 tys. osób. Wishlista MMS 2021 na platformie Steam wynosi ponad 80 tys. zapisów. Współwydawcą tytułu jest PlayWay.
- Jedną z nowości MMS 21, którą zaoferujemy będzie możliwość urządzenia własnej przestrzeni do pracy. To rozwiązanie raczej przybliża MMS 21 do gry House Flipper, niż Car Mechanic Simulator. HF to kolejny sprzedażowy hit wydany przez PlayWay-a. W naszej grze planujemy kilka lokacji, w których będą mieściły się garaże, a w nich wiele ciekawych zadań – mówi Tomasz Róziecki.
Strategia biznesowa Play2Chill koncentruje się na produkcji średniobudżetowych gier z gatunku symulacyjno-strategicznych oraz symulacyjnych w wersji na komputery osobiste i konsole. W perspektywie długookresowej spółka planuje rozwój działalności w segmencie wydawniczym poprzez przejmowanie oraz portowanie gier od zewnętrznych deweloperów na konsolę Nintendo Switch, a także wsparcie wydawnicze podmiotów powiązanych ze spółką, takich jak FrogVille Games.
Do końca br. w portfolio Play2Chill mają ukazać się materiały demonstracyjne innych gier, takich jak Aztec Empire, czy przygotowywanej przez zespół FrogVille Games - Far North Survival.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.