Play2Chill z ponad 16-procentowym wzrostem przychodów netto w III kwartale br.
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Play2Chill, notowany na NewConnect producent i wydawca gier na PC, konsole i urządzenia mobilne z segmentu Indie Premium, wypracował w trzecim kwartale br. ponad 258 tys. zł przychodów netto. To wynik o 16 procent wyższy w porównaniu do osiągniętego w analogicznym okresie 2020 roku. Narastająco, od stycznia do września br., spółka wypracowała 646 tys. zł przychodów netto, co w porównaniu r/r oznacza wzrost o ponad 33 procent. Już 17 listopada do sprzedaży w sklepie Steam trafi największy tytuł studia – Motorcycle Mechanic Simulator 2021.
– Trzeci kwartał br. był dla nas bardzo intensywny, ze względu na prowadzone prace developerskie nad funkcjonalnościami w grze Motorcycle Mechanic Simulatorze. Premiera tej gry odbędzie się już 17 listopada na platformie Steam. Aktualny przyrost dzienny na Wishliście wynosi około 300-400 nowych zapisów. Premiera, oprócz tradycyjnej dostępności w serwisie Steam, przewiduje sprzedaż w formie tzw. bundli, co powinno zwiększyć atrakcyjność oferty dla potencjalnego gracza. – mówi Tomasz Róziecki, prezes zarządu Play2Chill. – Z uwagi na inwestycje w produkcję gry Motorcycle Mechanic Simulator 2021 oraz działania marketingowe i produktowe tego tytułu, w trzecim kwartale br. odnotowaliśmy stratę netto – dodał.
Motorcycle Mechanic Simulator 2021 to autorska gra z portfolio produkcyjnego Play2Chill, która do tej pory została dodana do Wishlisty przez ponad 132 tys. użytkowników platformy Steam. Udostępniony 4 czerwca prolog tytułu, został pobrany ponad 570 tys. razy, a gra notuje bardzo dobre oceny graczy, obecnie 87% pozytywnych recenzji. Mechanika gry obejmuje zakup, naprawę, renowację i kreowanie swojego wymarzonego motocykla, a także jazdy testowe.
Cena gry została ustalona na 19,99 USD, a w momencie premiery na platformie Steam przewidziana jest promocja, dzięki której gracze będą mogli nabyć produkt z 10-proc. zniżką. Spółka przygotowała także cross-promocję banerową z około 90 grami. Budżety gry wyniósł ok. 1,2 mln zł. Współwydawcą Motorcycle Mechanic Simulator 2021 jest PlayWay.
– Listopad to trudne okno premierowe, ale robimy wszystko, żeby odczarować ten okres. Liczymy, że cross-promocja z takimi tytułami jak Car Mechanic Simulator, czy Tank Mechanic Simulator mocno nam w tym pomoże – mówi Tomasz Róziecki.
Notowana na NewConnect spółka Play2Chill aktualnie pracuje nad wersjami demonstracyjnymi gier, takich jak Aztec Empire, którą planuje zaprezentować w pierwszej połowie 2022 roku, czy przygotowywaną przez zespół FrogVille Games – Far North Survival.
***
O spółce:
Play2Chill jest polską spółką, której podstawowa działalność obejmuje produkcję gier przeznaczonych na komputery stacjonarne jak również konsole. Obecnie głównym filarem działalności spółki jest produkcja gier
z kategorii indie premium (o budżetach 800.000 zł i wyższych).
Play2Chill ściśle współpracuje z grupą PlayWay, która jest jej największym udziałowcem.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.