Komunikaty PR

Ponad 25,75 mln zł przychodów ze sprzedaży All in! Games w 2020 roku

2021-05-04  |  08:00
Biuro prasowe

 

All in! Games, notowany na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie wydawca gier komputerowych, posumował wyniki finansowe w 2020 roku. W tym czasie spółka osiągnęła 25,75 mln zł przychodów, wobec 1,84 mln zł w 2019 roku. All in! Games kontynuuje realizację przyjętej strategii skoncentrowanej na wydawaniu gier komputerowych z segmentu AA+ i Indie Premium, produkowanych przez zewnętrzne studia game-developerskie, na wszystkie najważniejsze platformy dystrybucyjne (PC, konsole PlayStation, Xbox oraz Nintendo Switch).

- Za nami intensywny rok, w którym doszło do połączenia spółek Setanta S.A. z All in! Games sp. z o.o. Pod szyldem All in! Games S.A realizujemy działalność wydawniczą w zakresie wydawania gier wideo.  Z tego tytułu, w minionym roku, przychody ze sprzedaży r/r wzrosły ponad 13-krotnie. Jednocześnie odnotowaliśmy znaczącą stratę, związaną m.in. z finansowaniem działalność spółki długiem. Warto zaznaczyć, że przeważająca część tych zobowiązań – w kwocie 56 ml zł – została uregulowana w kwietniu br. Tym samym zyskaliśmy większą swobodę w zakresie bieżącej działalności operacyjnej. Obecnie koncentrujemy się na wydawaniu gier zapowiedzianych w harmonogramie – mówi Piotr Żygadło, prezes zarządu All in Games.

Do połączenia spółek Setanta z wydawnictwem gier komputerowych All In! Games doszło na początku 2020 roku. W drodze przejęcia cały majątek All in! Games sp. z o.o. został przeniesiony na Setanta S.A., w zamian za 30 160 000 akcji emitenta nowej serii G, które zostały wydane wspólnikom All in! Games sp. z o.o., po cenie emisyjnej wynoszącej 10,00 zł za 1 akcję.

Obecny model biznesowy All in Games! zakłada wydawanie rocznie około dziesięciu gier z segmentu AA+ i Indie Premium. W ubiegłym roku do sprzedaży trafiły It came from space and ate our brains, Fort Triumph, Daymare: 1998, Red Wings: Aces of the Sky, Metamorphosis, Ghostrunner oraz autorska produkcja studia Red Wings: Aces of the Sky.

Największym sukcesem spośród wymienionych gier okazała się Ghostrunner, której sprzedaż w ciągu dwóch miesięcy od daty premiery wyniosła 500 tys. kopii. Współwydawcą tytułu jest firma 505 Games, globalny wydawca i dystrybutor gier należący do koncernu Digital Bros. W marcu br. 505 Games nabyła za kwotę 5 mln euro prawa do marki Ghostrunner. Jednocześnie All In! Games zachowało udziały w zyskach ze sprzedaży na zasadach określonych w umowie wydawniczej zawartej 8 czerwca 2020 r.

W najbliższym czasie spółka planuje premiery DLC do wspomnianego Ghostrunnera i Tools Up! oraz premiery m.in. Lumberhill na PC oraz Of Bird and Cage i Chernobylite na najważniejsze platformy dystrybucyjne.

- Tegoroczny harmonogram zapowiedzianych premier uwzględnia m.in. takie tytuły jak Alaloth: Champions of The Four Kingdoms, cieszące się dużym zainteresowaniem War Mongrels, Fort Triumph na konsole, Arboria, Of Bird and Cage, dodatek DLC dla Tools Up!, czy też głośny Chernobylite, który będzie miał swoją premierę w trzecim kwartale tego roku – mówi Piotr Żygadło.

W sierpniu 2020 roku All in! Games rozpoczęło proces oddłużania spółki. Obecnie łączna wartość niespłaconych pożyczek oraz pozostałych do wykupu obligacji wynosi 6 mln zł, które będą uiszczone zgodnie z harmonogramem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.