Komunikaty PR

Prawie 4,4 mln zł zysku netto odnotowało Gamivo w trzech kwartałach br.

2021-11-15  |  08:00
Biuro prasowe

Gamivo, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, podsumował III kwartał br. W tym okresie przychody Grupy wyniosły ponad 9,5 mln zł. Przychody związane z działalnością platformy Gamivo.com wzrosły r/r o 37 proc. Zysk netto związany z działalnością platformy wyniósł 1,74 mln zł i był o 45 proc. wyższy niż rok wcześniej. Przychody ze sprzedaży odnotowane od początku roku wyniosły natomiast 28,33 mln zł, a zysk netto 4,37 mln zł. Spółka od kwietnia jest notowana na rynku NewConnect i planuje przejście na Rynek Główny GPW.

GAMIVO to platforma działająca na pograniczu rynku e-commerce oraz gamingu. Łączy ponad 3 miliony graczy z bazą ponad 1 tysiąca sprzedawców, którzy oferują ponad 50 tysięcy produktów. W III kwartale 2021 wygenerowali oni łączny obrót na platformie w wysokości 47,4 mln zł. W pierwszych trzech kwartałach br. obrót platformy wyniósł ponad 143 mln zł. Rekordowy obrót w skali miesiąca został odnotowany w październiku br. i wyniósł on prawie 20 mln zł.

- W trzecim kwartale koncentrowaliśmy się na zwiększeniu zasięgu naszej marki m.in. poprzez rozwój usługi GAMIVO Smart oraz przygotowując się do wprowadzenia na platformie akcesoriów gamingowych i gier w wersji fizycznej. Podjęliśmy również działania mające na celu wzrost rozpoznawalności m.in. poprzez tytularny sponsoring gali Fame MMA 11. Wszystkie powyższe czynniki miały bardzo istotny wpływ na odnotowanie rekordowych obrotów. – komentuje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu Gamivo.

Spółka nieustannie rozwija nowe funkcjonalności platformy oraz asortyment produktowy. Od 1 października br. na platformie pojawiły się akcesoria gamingowe i gry w wersji fizycznej. Poszerzenie oferty produktowej ma na celu uatrakcyjnienie oferty, aby gracze mogli znaleźć na platformie wszystko, czego potrzebują. Oprócz dystrybuowanych cyfrowo gier czy programów, platforma oferuje m.in. myszki, słuchawki, klawiatury, gry pudełkowe, figurki oraz inne przedmioty kolekcjonerskie dla graczy. Oferta ta będzie się stale poszerzać w miarę dołączania do GAMIVO kolejnych sprzedawców, dystrybutorów i wydawców. Jednocześnie pod koniec października br. Spółka rozpoczęła współpracę z administratorem jednej z największych w Europie platform cloud gamingowych – Boosteroid, tym samym rozpoczyna działalność w segmencie cloud gamingu.

- - Oceniamy, że kolejne kwartały przyniosą Spółce dalszy wzrost. Przed nami czwarty kwartał, który charakteryzuje się wieloma premierami gier AAA, które napędzają nasz rozwój. Dodatkowo wydarzenia takie jak Black Friday i nachodzący okres świąteczny zwiększają zainteresowanie klientów naszą ofertą i zakupami – dodaje Mateusz Śmieżewski.

Na początku lipca liczba użytkowników serwisu przekroczyła 3 mln. Oznacza to, że od początku 2021 roku liczba użytkowników platformy Gamivo.com wzrosła aż o ponad 26 procent (na początku roku z platformy korzystało prawie 2,4 mln użytkowników). W porównaniu rok do roku liczba ta wzrosła o ponad 67%. Próg pierwszego miliona użytkowników został przekroczony na początku września 2019 roku, rok później platforma liczyła już 2 miliony użytkowników.

O Spółce

 

GAMIVO to platforma transakcyjna do gier i towarów cyfrowych. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. Gamivo łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. Gamivo oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.

W październiku br. Spółka poszerzyła oferowany asortyment o produkty fizyczne, w tym m.in. akcesoria gamingowe oraz odzież e-sportową.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.