Premiera Castle Flipper na PC już 27 maja
Castle Flipper, hybryda renovatora i buildera, która pozwoli graczom wcielić się w średniowiecznego rzemieślnika, 27 maja zadebiutuje na platformie Steam. Producentem tytułu jest notowana na NewConnect spółka Pyramid Games. Za wydanie gry odpowiadają Gaming Factory i Ultimate Games, z głównego parkietu GPW w Warszawie.
- Wśród tytułów z naszego portfolio, których premiera planowana jest w tym roku, Castle Flipper jest tym, w którym dostrzegamy istotny potencjał sprzedażowy. Fabuła gry związana jest z renowacją i dekorowaniem starych budowli. Mamy nadzieję, że stosunkowo niski budżet przyniesie szybki zwrot kosztów produkcji i marketingu gry - mówi Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu Gaming Factory.
Castle Flipper to symulator, który oferuje powrót do okresu średniowiecza. Gracz podczas rozgrywki wcieli się w rolę królewskiego rzemieślnika i przywróci świetność zniszczonym zamkom, wymagającym renowacji.
- W ramach odrestaurowywania zamków gracze będą odpowiedzialni, m.in. za usuwanie gruzów, łatanie dziur w murach, czy aranżację pomieszczeń. Gracz rozpoczyna jako cieśla, następnie bogaci się, zakłada własną osadę, rozbudowuje wioskę, aby na koniec gry stać się królem we własnym zamku - mówi Jacek Wyszyński, prezes zarządu Pyramid Games.
Wishlista tytułu na Steam wynosi obecnie 45 tys. Cenę gry w wersji na PC ustalono na 18,99 USD.
- Castle Flipper prezentowaliśmy m.in. podczas jesiennej edycji Festiwalu Steam. Gra spotkała się z pozytywnym odbiorem społeczności. 27 maja będzie dostępna na platformie Steam, docelowo planujemy jej wydanie na konsolach starej i nowej generacji – podsumowuje Mateusz Adamkiewicz.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.