Komunikaty PR

Premiera Infernal Radiation wkrótce na Nintendo Switch

2021-04-29  |  10:30
Biuro prasowe

 

Ultimate Games, producent i dystrybutor gier na PC, konsole oraz urządzenia mobilne, 5 maja wyda Infernal Radiation na Nintendo Switch. Producentem zręcznościowej rozgrywki, której fabuła łączy romans z horrorem, jest Asmodev, niezależne studio gamingowe.  Łączna liczba graczy oczekujących na zakup gier z grupy kapitałowej Ultimate Games w sklepie Steam w marcu przekroczyła 1,14 mln. W kalendarzu premier spółki znajduje się obecnie około 150 pozycji.

- Premiera Infernal Radiation na Nintendo Switch to kolejny etap naszej współpracy z Asmodev. Do tej pory pełniliśmy rolę wydawcy tytułu na PC. Sprzedaż gier w różnych kanałach minimalizuje ryzyko dystrybucyjne spółki i pozwala na stałe zwiększanie przychodów oraz zysków. Infernal Radiation trafi do sprzedaży 5 maja – mówi Rafał Jelonek, dyrektor ds. operacyjnych w Ultimate Games S.A.

Fabuła gry obejmuje walkę w roli egzorcysty z potężnymi bossami, opętaniami i demonami. Akcja rozgrywa się na Wyspie Hallowenowej, na której w wyniku wybuchu reaktora elektrowni produkującej energię z ognia piekielnego doszło do skażenia miejscowej ludności i paranormalnych zachowań. Rozgrywkę wyróżnia piekielna stylistyka oraz arcade'owa mechanika, która choć na pozór prosta, jest wymagająca i angażująca gracza na dłużej. W Infernal Radiation zastosowano tryb kooperacji, dzięki któremu gracz może na jednym ekranie odprawiać obrzędy wraz z innymi użytkownikami. Za portowanie tytułu z PC na Nintendo Switch odpowiada studio Black Rose Project.

- Gra od początku powstawała z myślą o Switch. Mimo, że jest całkiem rozbudowana, podzieliliśmy ją na drobne segmenty, zatem gracz może dokonać szybkiego progresu o dowolnej porze dnia i nocy. Infernal to nie butelka z wykwintnym winem, którym należy delektować się przy świecach. To piersiówka z mocnym, wiejskim bimbrem, który popija się podczas podróży tramwajem albo przedłużającej się pasterki – mówi Michał Jodłowiec, prezes Asmodev.

Obecnie liczba graczy oczekujących na zakup gier grupy kapitałowej Ultimate Games wynosi w sklepie Steam ponad 1,14 mln graczy, a liczba wszystkich dodań, tzw. wishlist additions, to ponad 2 mln graczy. W kalendarzu premier spółki znajduje się łącznie około 150 pozycji.

W ramach dywersyfikacji prowadzonej działalności i budowania nowych kanałów sprzedaży Ultimate Games  sukcesywnie rozbudowuje Grupę Kapitałową. W lutym spółka wraz z innymi podmiotami zawiązała trzy nowe spółki: NPC Games, G11 oraz Grande Games. Głównym obszarem ich działalności będzie produkcja wieloplatformowych gier komputerowych. Ultimate Games posiada w każdej ze spółek pakiet akcji rzędu 30-40 Proc.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.