Komunikaty PR

Premiera Treasure Hunter Simulator w wersji na PlayStation4 i Xbox już 2 lipca

2021-06-28  |  10:00
Biuro prasowe

 

DRAGO entertainment – notowany na NewConnect producent gier wideo, ogłosił datę premiery dwóch konsolowych wersji Treasure Hunter Simulator. 2 lipca autorski projekt studia zadebiutuje w wersji na PlayStation4 i Xbox One. Za porty symulatora poszukiwaczy skarbów odpowiada MD Games. Jednocześnie studio DRAGO entertainment ostatnio zapowiedziało sequel popularnego tytułu. Druga część Treasure Hunter Simulator będzie wzbogacona o rozbudowany system fabularny.

Od 2 lipca miłośnicy Treasure Hunter Simulator będą mieli możliwość rozgrywania tytułu także w wersjach konsolowych. Port gry na platformy Sony i Microsoftu wykonał nasz partner, studio MD Games, który jednocześnie odpowiedzialny jest za wydanie, dystrybucję i marketing tytułu –  mówi Lucjan Mikociak, wiceprezes zarządu w DRAGO entertainment. –  Treasure Hunter Simulator to projekt, który zdobywał zainteresowanie graczy od samego początku. W 2018 roku nasz symulator poszukiwaczy skarbów w pierwszej dobie sprzedaży zwrócił wszystkie koszty, które zainwestowaliśmy w jego produkcję na PC. Liczymy, że wersje konsolowe projektu wzbudzą równie duże zainteresowanie i przyciągną również i tych graczy, którzy nie mieli okazji sprawdzić tytułu w wersji na PC. – dodaje Lucjan Mikociak.  

Treasure Hunter Simulator to gra przygodowa, która pozwala odkrywać zaginione skarby. Podczas swojej podróży do wielu tajemniczych zakątków świata, gracz za pomocą wykrywacza metalu, odnajduje cenne artefakty oraz poznaje ich historię. Może je zachować lub umieszczać na aukcjach, aby w zamian uzyskać lepszy sprzęt przydatny przy odkrywaniu nowych znalezisk.

W czerwcu zespół DRAGO entertainment zapowiedział sequel Treasure Hunter Simulator. – Chcemy, aby nowa odsłona serii była wzbogacona o rozbudowany system fabularny i elementy RPG. Bohater podczas rozgrywki zyska nowe umiejętności, jego postać będzie na bieżąco rozwijana przez gracza, co pozwoli użytkownikom w jeszcze większym stopniu niż w poprzedniej części, wykreować postać, zgodną z ich oczekiwaniami. – mówi Lucjan Mikociak.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.