Komunikaty PR

Prolog Electrician Simulator przekroczył 100 tys. pobrań na platformie Steam

2022-01-13  |  01:00
Biuro prasowe

Prolog Electrician Simulator – First Shock, który 6 stycznia zadebiutował na platformie Steam, został bardzo dobrze przyjęty przez graczy. Dzień po premierze prologu jednocześnie grało w niego 566 graczy. Niespełna tydzień po premierze prolog pobrało łącznie prawie 100 tys. graczy. Tytuł uzyskał również wysokie oceny użytkowników platformy Steam. Producentem gry jest Take IT Studio!, natomiast za wydanie projektu odpowiadają Gaming Factory oraz Ultimate Games. Premiera pełnej wersji symulatora elektryka na PC planowana jest na 2022 rok. Docelowo tytuł trafi także na główne platformy konsolowe.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z odbioru Electrician Simulator – First Shock i cieszy nas entuzjazm, z jakim spotkał się ten tytuł. Prolog został bardzo ciepło przyjęty przez graczy, a wszystkie uwagi pozwolą nam na jeszcze lepsze dopracowanie pełnej wersji gry. Brak błędów występujących w "First Shock" pokazuje też z jaką starannością staramy się podchodzić do powierzonego zadania. Mamy nadzieję, że pełna wersja Electrician Simulator przyciągnie jeszcze większą liczbę graczy - zaplanowane mechaniki uczynią bowiem grę jeszcze bardziej interesującą i przystępną dla większej grupy odbiorców – komentuje Dorian Loewe, COO Take IT Studio!

Darmowy prolog Electrician Simulator – First Shock zadebiutował 6 stycznia na platformie Steam. Dzień po premierze w tytuł jednocześnie grało 566 osób. Tytuł do tej pory pobrało ponad 100 tys. graczy,  natomiast w kulminacyjnym momencie na Twitchu rozgrywkę śledziło ponad 31 tys. widzów. W niespełna tydzień po ukazaniu się prologu z ponad 400 ocen graczy 86 proc. jest pozytywnych.

- Widzimy, że Electrician Simulator – First Shock dociera do graczy na całym świecie i jest bardzo chętnie komentowany. To bardzo dobry prognostyk przed wydaniem pełnej wersji, która pojawi się jeszcze w tym roku. Zależy nam przede wszystkim, aby wsłuchać się w pierwsze opinie graczy. Wiemy, że wielu z nich pasjonuje się tym tematem i często mają swoje przemyślenia dotyczące rozwiązań przyjętych w grze. Chcemy postawić przede wszystkim na realizm i atrakcyjną, przystępną rozgrywkę, która zainteresuje zarówno niezwiązanych do tej pory z tematem graczy, jak i zaprawionych w boju elektryków. Nie ukrywam, że mamy spore oczekiwania względem tego tytułu, dlatego wszyscy mocno pracujemy nad dalszym rozwojem gry  – komentuje Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu Gaming Factory S.A.

W Electrician Simulator gracz wciela się w młodego elektryka, którego zadaniem jest przejąć rodzinny biznes. Na początku mamy do dyspozycji podstawowe narzędzia oraz realizujemy proste czynności. Z biegiem czasu, wraz z nabytym doświadczeniem, rozwijamy swój ekwipunek oraz pozyskujemy bardziej ambitne zlecenia.

- Zgodnie z założonym harmonogramem, z początkiem stycznia do graczy trafił prolog Electrician Simulator – First Shock. Razem z naszymi partnerami - producentem gry i współwydawcą - chcieliśmy, by odbiorcy mieli możliwość jeszcze przed premierą pełnej wersji projektu przejść przez początek rozgrywki oraz pierwsze momenty budowania rodzinnego biznesu elektrycznego. Cieszy nas fakt, że wydanie prologu okazało się być słuszną decyzją. Jego świetny odbiór już teraz owocuje poszerzeniem się grupy fanów Electrician Simulator, którzy mam nadzieję zostaną z grą jak najdłużej – mówi Mateusz Zawadzki, prezes zarządu Ultimate Games.

Pełna wersja gry Electrician Simulator na PC planowo pojawi się na rynku w 2022 roku. Docelowo tytuł dostępny będzie także w wersjach konsolowych: Nintendo Switch, Xbox i PlayStation.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.