Prolog Gas Station Simulator Early Days na Steam już 28 kwietnia
28 kwietnia na platformie Steam zostanie udostępniony Gas Station Simulator Early Days – prolog gry z portfolio produkcyjnego DRAGO entertainment, spółki specjalizującej się w produkcji i dewelopmencie gier na PC. Na platformie Steam dostępna jest już karta prologu. Premiera pełnej wersji projektu zaplanowana została na Q2 br. Rolę wydawcy gry pełni spółka Movie Games. DRAGO entertainment niebawem dołączy do grona spółek notowanych na rynku NewConnect. Aktualnie spółka czeka na wyznaczenie pierwszego dnia notowań.
- 28 kwietnia udostępnimy graczom Gas Station Simulator Early Days, czyli prolog jednego z naszych autorskich tytułów na PC. Karta prologu została już uruchomiona. W najnowszej odsłonie gry zaprezentujemy graczom sam początek rozgrywki oraz pierwsze momenty budowania własnego biznesu, wzbogacone o nowe mechaniki. Pozwoli to nam zebrać niezbędne informacje, tak by móc w pełni dopracować finalny kształt projektu – informuje Lucjan Mikociak, szef studia DRAGO entertainment. – Planujemy, aby pełna wersja symulatora odnowy stacji benzynowej pojawiła się na rynku w drugim kwartale br. – dodaje Lucjan Mikociak.
W Gas Station Simulator głównym zadaniem użytkownika jest rozbudowa zniszczonej stacji benzynowej oraz renowacja, zarówno samego budynku, jak i dojazdu oraz terenu wokół. Gracz musi wyposażyć stację w niezbędne urządzenia, wprowadzić sprzedaż podstawowych towarów potrzebnych kierowcom oraz kontynuować rozbudowę stacji o dalsze usługi i towary zwiększające zyski i atrakcyjność unikalnej stacji.
- Gas Station Simulator od samego początku cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem wśród fanów gier wideo. Projekt w kilka tygodni od jego zaprezentowania znalazł się na Global Top Wishlist. Demo gry zyskało na popularności także podczas Jesiennego Festiwalu Steam. Zainteresowanie projektem pozwala nam sądzić, że tytuł osiągnie sukces sprzedażowy, co pozytywnie wpłynie na wyniki finansowe osiągnięte w przyszłych kwartałach. – komentuje Lucjan Mikociak. – Gas Station Simulator dedykujemy nie tylko graczom interesującym się grami z gatunku symulatorów, ale wszystkim tym, którzy szukają czegoś więcej w tego typu grach – dodaje.
Wydawcą Gas Station Simulator jest notowana na rynku NewConnect spółka Movie Games, jednocześnie jeden z akcjonariuszy DRAGO entertainment.
Spółka równolegle kontynuuje prace nad innymi tytułami ze swojego portfolio produkcyjnego, w tym kilkoma symulatorami: Winter Survival Simulator, Food Truck Simulator, Airport Contraband, a także średniobudżetowym projektem z gatunku FPS/survival: Red Frost. Część tytułów pojawi się na rynku jeszcze w tym roku.
Niebawem DRAGO entertainment dołączy do grona spółek notowanych na rynku NewConnect. – Jesteśmy gotowi, by stać się spółką publiczną. 14 kwietnia Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie zatwierdziła nasz Dokument Informacyjny. Aktualnie czekamy na wyznaczenie pierwszego dnia notowań akcji naszej spółki. – mówi Joanna Tynor, prezes zarządu spółki.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.