Punch Punk S.A. producentem Bicycle Mechanic Simulator

Punch Punk S.A., producent gier wideo na PC i konsole podpisał umowę z Manager Games S.A. na produkcję gry Bicycle Mechanic Simulator. Premiera tytułu na PC planowana jest w drugiej połowie 2022 roku. Oprócz gier na zlecenie, Spółka jednocześnie pracuje nad dwoma tytułami własnymi – Moonshine VR oraz AIDA. W marcu br. Punch Punk złożyło do Giełdy Papierów Wartościowych w trybie formalnym Dokument Informacyjny, w związku z planowanym debiutem na rynku NewConnect.
- Produkcja gier na zlecenie w trybie work for hire jest jednym z trzech strategicznych obszarów działalności naszego studia. Niedawno, na mocy umowy podpisanej ze spółką Manager Games, do naszego portfolio dołączył tytuł Bicycle Mechanic Simulator. Jesteśmy odpowiedzialni za produkcję gry w wersji na PC – mówi Krzysztof Grudziński, prezes zarządu Punch Punk S.A. – W ramach umowy za realizację projektu otrzymamy jednorazowo 350 tys. zł oraz stały udział w zysku ze sprzedaży gry, na poziomie od 10-35 proc. – dodaje Krzysztof Grudziński.
Bicycle Mechanic Simulator to propozycja gry symulacyjnej, w ramach której gracz będzie przyjmować oraz realizować zlecenia naprawy rowerów.
- Rozgrywka skierowana jest do miłośników jednośladów, majsterkowiczów i nie tylko. Gracz pozna budowę roweru i będzie odpowiedzialny, m.in. za jego złożenie od zera. Realizując zlecenia będzie mógł korzystać z urządzeń diagnostycznych oraz wsparcia podzespołów. Środki, które uda mu się zgromadzić, posłużą do rozbudowy warsztatu oraz zwiększenia liczby dostępnych narzędzi. Premierę tytułu na PC planujemy w drugiej połowie 2022 roku – komentuje Krzysztof Grudziński.
W marcu br. Punch Punk S.A. złożyła do Giełdy Papierów Wartościowych w trybie formalnym Dokument Informacyjny, w związku z planowanym debiutem na rynku NewConnect. Spółka chce dołączyć do rynku publicznego do końca br.
Obecnie Studio pracuje nad bieżącymi projektami, m.in. dwoma tytułami własnymi, tj. Moonshine VR oraz AIDA.
Na liście już wydanych, autorskich gier studia są: This is the Zodiac Speaking oraz Apocalipsis: Harry at the End of the World. Pierwszy tytuł otrzymał za ścieżkę dźwiękową nominację do Fryderyków w kategorii Muzyka Filmowa. Kompozycję stworzył Agimow Dzeljilj. Gra Apocalipsis: Harry at the End of the World została wyróżniona przez prestiżowy Guardian jako jedna z 10 najciekawszych gier indie na świecie.
Obszar działalności Punch Punk S.A. obejmuje produkcję własnych gier oraz realizację projektów na zlecenie. Tytuły dedykowane są wszystkim popularnym platformom: PC, PlayStation 4, Xbox, Nintendo Switch oraz PS VR.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.