Komunikaty PR

Punch Punk S.A. producentem Bicycle Mechanic Simulator

2021-04-13  |  09:00
Biuro prasowe

 

Punch Punk S.A., producent gier wideo na PC i konsole podpisał umowę z Manager Games S.A. na produkcję gry Bicycle Mechanic Simulator. Premiera tytułu na PC planowana jest w drugiej połowie 2022 roku. Oprócz gier na zlecenie, Spółka jednocześnie pracuje nad dwoma tytułami własnymi – Moonshine VR oraz AIDA. W marcu br. Punch Punk złożyło do Giełdy Papierów Wartościowych w trybie formalnym Dokument Informacyjny, w związku z planowanym debiutem na rynku NewConnect.

- Produkcja gier na zlecenie w trybie work for hire jest jednym z trzech strategicznych obszarów działalności naszego studia. Niedawno, na mocy umowy podpisanej ze spółką Manager Games, do naszego portfolio dołączył tytuł Bicycle Mechanic Simulator. Jesteśmy odpowiedzialni za produkcję gry w wersji na PC – mówi Krzysztof Grudziński, prezes zarządu Punch Punk S.A. – W ramach umowy za  realizację projektu otrzymamy jednorazowo 350 tys. zł oraz stały udział w zysku ze sprzedaży gry, na poziomie od 10-35 proc. – dodaje  Krzysztof Grudziński.

Bicycle Mechanic Simulator to propozycja gry symulacyjnej, w ramach której gracz będzie przyjmować oraz realizować zlecenia naprawy rowerów.

- Rozgrywka skierowana jest do miłośników jednośladów, majsterkowiczów i nie tylko. Gracz pozna budowę roweru i będzie odpowiedzialny, m.in. za jego złożenie od zera. Realizując zlecenia będzie mógł korzystać z urządzeń diagnostycznych oraz wsparcia podzespołów. Środki, które uda mu się zgromadzić, posłużą do rozbudowy warsztatu oraz zwiększenia liczby dostępnych narzędzi. Premierę tytułu na PC planujemy w drugiej połowie 2022 roku – komentuje Krzysztof Grudziński.

W marcu br. Punch Punk S.A. złożyła do Giełdy Papierów Wartościowych w trybie formalnym Dokument Informacyjny, w związku z planowanym debiutem na rynku NewConnect. Spółka chce dołączyć do rynku publicznego do końca br.

Obecnie Studio pracuje nad bieżącymi projektami, m.in. dwoma tytułami własnymi, tj. Moonshine VR oraz AIDA.

Na liście już wydanych, autorskich gier studia są: This is the Zodiac Speaking oraz Apocalipsis: Harry at the End of the World. Pierwszy tytuł otrzymał za ścieżkę dźwiękową nominację do Fryderyków w kategorii Muzyka Filmowa. Kompozycję stworzył Agimow Dzeljilj. Gra Apocalipsis: Harry at the End of the World została wyróżniona przez prestiżowy Guardian jako jedna z 10 najciekawszych gier indie na świecie.

Obszar działalności Punch Punk S.A. obejmuje produkcję własnych gier oraz realizację projektów na zlecenie. Tytuły dedykowane są wszystkim popularnym platformom: PC, PlayStation 4, Xbox, Nintendo Switch oraz PS VR.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa

Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.

Przemysł spożywczy

UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.

Prawo

Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.