Punch Punk SA prezentuje przebieg prac nad grą Bicycle Mechanic Simulator
Inner Value
Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/
Punch Punk SA, producent gier wideo na PC i konsole, pokazuje materiały z przebiegu prac nad tworzeniem gry Bicycle Mechanic Simulator, która realizowana jest na zlecenie spółki Manager Games w ramach umowy zawartej w kwietniu br. Gra docelowo dostępna będzie w wersji na PC, a jej premiera planowa jest w drugiej połowie 2022 roku. Niedawno GPW postanowiła o wprowadzeniu do obrotu akcji serii A i B Punch Punk na rynku NewConnect. Studio czeka na wyznaczenie pierwszego dnia notowań.
- Punch Punk udostępnił nowe materiały dot. produkcji Bicycle Mechanic Simulator.
- Spółka na mocy podpisanej umowy z Manager Games jest producentem tytułu na PC.
- Premiera Bicycle Mechanic Simulator planowana jest w 2022 r.
- W lipcu, GPW postanowiła o wprowadzeniu do obrotu akcji serii A i B spółki Punch Punk na rynku NewConnect. Spółka czeka na wyznaczenie pierwszego dnia notowań.
- Udostępniliśmy unikalne materiały z naszej najnowszej produkcji Bicycle Mechanic Simulator, które podsumowują dotychczasową pracę game-developerów. Chcemy, aby zarówno gracze, jak i inwestorzy mogli zobaczyć jak wygląda prototyp oraz projektowanie gry – mówi Krzysztof Grudziński, prezes zarządu Punch Punk. – Bicycle Mechanic Simulator jest bardzo ważnym projektem w portfolio naszej spółki, realizowanym w modelu work for hire (na zlecenie). Wiążemy duże nadzieje z tym tytułem i wkładamy dużo zaangażowania w jego realizację. Tematyka rowerowa jest bardzo popularna w skali globalnej, dlatego mamy nadzieję, że dotrzemy do szerokiego grona odbiorców, zarówno w Polsce, jak i za granicą – dodaje.
Mechanika Bicycle Mechanic Simulator obejmuje przyjmowanie oraz realizację zleceń naprawy rowerów. Premiera gry na PC planowana jest w 2022 r. W III kw. br. Punch Punk planuje rozpoczęcie kampanii promującej tytuł. Spółka w ramach umowy podpisanej z Manager Games za realizację projektu na PC otrzyma jednorazowo 350 tys. zł oraz stały udział w zysku ze sprzedaży gry, na poziomie od 10-35 proc.
– Cieszymy się ze współpracy z Punch Punk przy produkcji Bicycle Mechanic Simulator. Mamy nadzieję, że finalny produkt spodoba się graczom i odnotuje wysokie wyniki sprzedaży – mówi Tomasz Sobiecki, prezes zarządu Manager Games. – Bicycle Mechanic Simulator to propozycja dla rowerowych maniaków i majsterkowiczów. W ramach rozgrywki, gracz będzie mógł zgłębić proces naprawy rowerów od podstaw. Zlecenia będą realizowane we współpracy z podzespołami i przy pomocy narzędzi diagnostycznych. W grze pojawią się także elementy zarządzania – gracz będzie m.in. rozwijać swój warsztat – dodaje Tomasz Sobiecki, prezes zarządu Manager Games.
15 lipca br. Giełda Papierów Wartościowych (GPW) w Warszawie postanowiła o wprowadzeniu do obrotu na rynku NewConnect akcji spółki Punch Punk SA. Do obrotu wprowadzone będą wszystkie akcje spółki. Model biznesowy studia opiera się na realizacji autorskich projektów oraz produkcji na zlecenie - narracyjnych gier przygodowych. Spółka w ostatnich latach pozyskała finansowanie w ramach programów Kreatywna Europa i GameINN na działalność w segmencie produkcyjnym i rozwojowym w wysokości ponad 2 mln zł.
Punch Punk w ramach program GameINN, realizuje projekt o roboczej nazwie COSMOS. Przeznaczeniem tworzonego narzędzia będzie efektywne tworzenie unikalnej warstwy artystycznej o stylistyce komiksowej w grach 3D. COSMOS będzie mieć zastosowanie m.in. w tytule Moonshine w wersji na PC i VR.
Bicycle Mechanic Simulator milestone#3: https://www.youtube.com/watch?v=iwVogYrQoTI
O spółce:
Punch Punk Games zostało założone w 2017 roku. Model biznesowy studia zakłada produkcję gier o oryginalnej oprawie wizualnej połączonej z silną narracją i filmowym stylem opowiadania oraz realizację projektów na zlecenie. Spółka rozwija się także w obszarze wirtualnej rzeczywistości. Jednym z projektów, które dostosuje do wymagań platform VR-owych jest sprzedażowy hit Movie Games – Drug Dealer Simulator.
Debiutancka produkcja Punch Punk Games – Apocalipsis – Harry at the end of the world, została wyróżniona, m.in. przez prestiżowy Guardian, jako jedna z 10 najciekawszych gier Indie na świecie w 2017 roku.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.