Komunikaty PR

PunkPirates S.A. aktualizuje plan wydawniczy

2021-03-15  |  09:30
Biuro prasowe

 

PunkPirates S.A., notowana na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie spółka, specjalizująca się w produkcji gier dedykowanych wirtualnej rzeczywistości (VR) aktualizuje harmonogram wydawniczy, zgodnie z którym w 2021 roku w portfolio studia ukażą się dwa tytuły - Community Paintball VR oraz Death Manager VR. Zmiany w planie premier mają związek z wdrożonym przez spółkę badaniem rynku na etapie pre-produkcji i prac projektowo-koncepcyjnych gier. Celem tego działania jest zidentyfikowanie największego potencjału sprzedażowego tytułów, które mają być wydane. PunkPirates S.A. nawiązało również współpracę z doświadczonym ekspertem z branży gier VR, Tomaszem Polakiem, który będzie pełnił w spółce funkcję dyrektora kreatywnego.

- Zdecydowaliśmy, na zmianę tegorocznego planu wydawniczego, ponieważ doszliśmy do wniosku, że takie podejście będzie bardziej efektywne. Ma to bezpośredni związek z działaniami, które zostały podjęte w związku z badaniem potencjału rynkowego tytułów, które pierwotnie zapowiadaliśmy. Docelowo, w tym roku, planujemy dwie premiery - Community Paintball VR oraz Death Manager VR. Produkcje finansujemy ze środków własnych. Nad warstwą artystyczną pieczę sprawuje doświadczony manager Tomasz Polak, odpowiedzialny za kreację wielu popularnych gier osadzonych w wirtualnej rzeczywistości, m.in.: Far Cry 3 VR, Onward 2, Frakked czy Phantom: Covert Ops. Mamy nadzieję, że ta współpraca przełoży się na nieszablonową jakość gier, które tworzymy, a w rezultacie również na wyniki sprzedażowe – mówi Leszek Krajewski, członek zarządu ds. Rozwoju w PunkPirates.

Model biznesowy PunkPirates S.A. opiera się na produkcji gier przez zewnętrzne zespoły deweloperskie. Do tej pory w portfolio studia ukazały się  DANGER! Escape Lab, Escape Room VR, Escape Room VR: Inner Voices oraz Escape Room VR Stories. W związku z zamiarem zwiększania ekspozycji na gry VR, PunkPirates planuje dystrybucję Community Paintball VR oraz Death Manager VR na platformy Oculus Store, Steam, PlayStation VR oraz Viveport.

Community Paintball VR trafi do sprzedaży w trzecim kwartale b.r., Death Manager VR w czwartym.

W marcu PunkPirates wraz z 4Experience Sp. z o.o. powołało spółkę stowarzyszoną - Games 4Experience SA. Działalność studia koncentruje się na produkcji gier VR, realizowanych za pośrednictwem wewnętrznego zespołu deweloperskiego. PunkPirates SA objęło 20 proc. akcji w kapitale zakładowym spółki, natomiast 4Experience Sp. z o.o. 50 proc.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.