Komunikaty PR

Rekordowe wyniki finansowe All In! Games

2021-05-31  |  09:30
Biuro prasowe

 

All in! Games, notowany na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie wydawca gier komputerowych, podsumował wyniki finansowe w pierwszym kwartale 2021 roku. W raportowanym okresie spółka osiągnęła ponad 28 mln zł przychodów i 8,6 mln zł zysku netto. Największy wpływ na prezentowane wartości wpływ miała cesja praw własności intelektualnej do gry Ghostrunner na rzecz 505 Games S.p.A., która zagwarantowała spółce, poza prawem do udziału w zyskach ze sprzedaży gry, także dodatkowe 5 mln euro wynagrodzenia (23,1 mln zł). Z początkiem roku All in! Games wydało Paradise Lost. Od dnia premiery do końca marca sprzedaż tytułu wyniosła 24 tys. egzemplarzy. Firma kontynuuje realizację przyjętej strategii skoncentrowanej na wydawaniu gier komputerowych z segmentu AA+ i Indie Premium, produkowanych przez zewnętrzne studia game-developerskie.

– Pierwszy kwartał br. zamykamy z rekordowym wynikiem 8,6 mln zł zysku netto i przychodami na poziomie 28 mln zł, na które składają się przychody netto ze sprzedaży w kwocie 4,9 mln zł oraz pozostałe przychody operacyjne, pochodzące ze sprzedaży IP do tytułu Ghostrunner. Oczekujemy, że w tym roku przychody ze sprzedaży gry, które przypadną w udziale All in! Games wyniosą 30 mln zł. Zakładamy jednocześnie, że drugim najbardziej dochodowym projektem będzie gra stworzona przez The Farm Group S.A. – Chernobylite, a trzecim Tools Up! – mówi Piotr Żygadło, prezes zarządu All in Games.

W raportowanym okresie spółka zmniejszyła swoje zadłużenie poprzez realizację częściowej spłaty pożyczek i kredytów oraz wykup obligacji w celu ich umorzenia. Na koniec marca zobowiązania All In! Games z tych tytułów wynosiły 14,7 mln złotych, co w porównaniu ze stanem z 31 grudnia 2020 roku jest kwotą mniejszą o ponad 62 proc. Aktualnie łączna wartość niespłaconych pożyczek oraz pozostałych do wykupu obligacji wynosi około 6 mln zł.

All in Games kontynuuje przyjęty model biznesowy, bazujący na wydawaniu znanych i dobrze rokujących tytułów z segmentu AA+ i Indie Premium. W pierwszym kwartale 2021 r. swoją premierę miało Paradis Lost. Gra w ciągu pierwszych czterech dni od premiery sprzedała się w liczbie 12 tys. egzemplarzy i spotykała się z bardzo pozytywnym odbiorem graczy, w tym oceną na poziomie 8,4 w opiniotwórczym serwisie Metacritic.

Najnowszą propozycją z portoflio wydawniczego All in! Games, dostępną od 20 maja w wersji na PC jest Of Bird and Cage - eksperymentalny projekt na granicy gamingu oraz świata muzyki. W ramach współpracy ze studiem developerskim The Knights of Unity, odpowiedzialnym za stworzenie projektu Tools Up!, swoją premierę miał również pierwszy z trzech dodatków do tego tytułu. Odsłona drugiego DLC będzie miała miejsce jeszcze w tym kwartale.

– Cieszy nas dynamika rozwoju All In! Games, jednak nie zwalniamy tempa. Już w drugim kwartale 2021 r. zadebiutuje Lumberhill na platformie PC. Gra stworzona przez 2BiGo przy wsparciu ARP Games zapewnia mnóstwo dobrej rozrywki w szczególności w trybie multiplayer. Widzimy, że zdecydowanie najlepiej zapowiadającym się tytułem, który zostanie przez nas wydany w 2021 r. jest Chernobylite z gatunku survival-horror, której akcja toczy się w Czarnobylskiej Strefie Wykluczenia – dodaje Piotr Żygadło.

Projekt tworzony jest przez gliwickie studio The Farm 51 Group i w lipcu zadebiutuje na platformach PC, Xbox One oraz PS4. Konkretny termin premiery zostanie ogłoszony podczas targów E3 w dniach 12-15 czerwca.

All In! Games na drugą połowę 2021 r. zapowiedziało również wydanie nowych dodatków do Tools Up! oraz Ghostrunnera. Spółka planuje także wydać Alaloth: Champions of The Four Kingdoms, War Mongrels, Chernobylite na konsole nowej generacji, wersję konsolową Fort Triump, Arborię na PC (po Early Access) oraz Paradise Lost na Nintendo Switch.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.