Rozpoczyna się druga transza oferty publicznej akcji Ignibit S.A.

Ignibit S.A. zajmująca się produkcją autorskich gier wideo, portowaniem projektów PC na VR oraz realizacją strategicznych kontraktów komercyjnych, rozpoczyna drugą transzę oferty publicznej akcji serii E. W jej ramach Spółka chce pozyskać 0,5 mln zł. Informacje o akcjach i warunkach ich nabycia są dostępne na platformie Crowdconnect.pl oraz na stronie https:/emisja.ignibit.pl/. W ramach pierwszej transzy Spółka przyjęła zapisy na akcje o wartości 1 mln zł. Środki od inwestorów zostaną przeznaczone na porty gier Agony i Bum Simulator na urządzenia VR, rozpoczęcie prac nad autorską produkcją, zwiększenie kapitału obrotowego w celu przyspieszenia realizacji założonych celów. Usługę oferowania akcji Ignibit wykonuje Dom Maklerski INC S.A. Studio chce dołączyć do spółek notowanych na rynku NewConnect do końca br.
- Kilka dni temu zakończyliśmy pierwszą transzę oferty publicznej akcji serii E, w ramach której przyjęliśmy od większych inwestorów zapisy na akcje w kwocie 1 ml zł. Przed nami druga transza, która dedykowana jest wszystkim zainteresowanym, przy czym jednorazowy zapis na oferowane akcje może wynieść maksymalnie 31,3 tys. zł – mówi Tomasz Gąsienica Szostak, członek zarządu Ignibit S.A. – W dwóch transzach chcemy pozyskać łącznie 1,5 mln zł. Środki te przeznaczymy na rozpoczęcie prac nas autorską produkcją, portowanie do virtual reality dwóch gier na zlecenie: Agony i Bum Simulator, dostosowanie wyprodukowanych VR modułów edukacyjnych do dalszej odsprzedaży oraz zwiększenie kapitału obrotowego w celu przyspieszenia realizacji założonych celów – dodaje Tomasz Gąsienica-Szostak.
Agony to gra z gatunku survival-horror, stworzona przez niezależny zespół Madmind Studio. Gracz wciela się w rolę nieszczęśnika, który z bliżej nieznanych powodów trafił do piekła. Bum Simulator, w humorystyczny sposób odtwarza losy bohatera żyjącego na ulicy. Rozgrywka koncentruje się na przetrwaniu, w czym pomaga bogaty wybór różnorodnych aktywności i misji.
- Debiut Agony w wersji na VR planujemy w III kw. br., Bum Simulator na urządzenia virtual reality trafi do sprzedaży w 2022 r. Obie produkcje w wirtualnej rzeczywistości zapewnią zupełnie inne doświadczanie rozgrywki. Dużą uwagę skupiliśmy na obrazie. Naszym celem było uzyskanie jak realistycznej oprawy wizualnej, która potęguje doznania i intensyfikuje zanurzenie zmysłów. Dzięki immersyjności, gracze mogą spodziewać się jeszcze większych emocji i wrażeń niż w wersjach dostępnych na inne platformy – komentuje Rafał Krawczyński, członek zarządu Ignibit S.A.
Informacje o akcjach serii E oraz warunki składania zapisów na akcje wraz z dokumentem ofertowym dostępne są na platformie CrowdConnect.pl oraz stronie dedykowanej emisji: https:/emisja.ignibit.pl/. W usłudze oferowania akcji Ignibit wspiera Dom Maklerski INC S.A.
W portfolio gier VR Spółki są m.in. Dream Coaster VR, Rift Coaster VR, Drone Hunter VR i ZerOKilled. Obecnie Ignibit pracuje nad dwoma tytułami – symulatorem z elementami survivalu w kosmosie oraz strzelanką utrzymaną w oryginalnej szacie graficznej. Studio planuje premierę jednej z gier w 2022 r.
Długofalowy model biznesowy Ignibit zakłada portowanie gier na VR oraz produkcje autorskich tytułów. Spółka realizuje także strategiczne kontrakty komercyjne, współpracowała z międzynarodowymi koncernami motoryzacyjnymi, farmaceutycznymi, czy zbrojeniowymi, m.in. VW, Saab Technologies, Mitsubishi, czy Cadillac. Aktualnie Ignibit realizuje kompleksowy projekt VR dla uczelni wyższej, w ramach którego przygotuje sześć modułów edukacyjnych w technologii wirtualnej rzeczywistości.
Od 2020 roku akcjonariuszem Spółki jest notowana na głównym rynku GPW w Warszawie PlayWay S.A., jeden z czołowych producentów i wydawców gier komputerowych.
Do końca br. Ignibit chce wprowadzić akcje do obrotu na rynku NewConnect.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.