Komunikaty PR

Rusza kampania crowdfundingowa Play of Battle SA

2021-06-22  |  09:30
Biuro prasowe

 

Play of Battle SA, która powstała z inicjatywy dr Georga Friedmana, dr Jacka Bartosiaka i Zbigniewa Pisarskiego, rozpoczęła kampanię crowdinvestingową na platformie Crowdway. Celem zbiórki jest pozyskanie kwoty 4,4 mln zł. Największa część środków zostanie przeznaczona na prace nad grą z gatunku grand strategy, pozostałe sfinansują działania marketingowe tytułu i proces wejścia spółki na NewConnect lub zagraniczną giełdę w 2022 roku. W ramach kampanii oferowanych jest 110 tys. akcji, cena każdej z nich wynosi  40 zł. Szacowany budżet projektu to 15 mln w zł.

- Koncepcja projektu Play of Battle SA powstała na bazie doświadczeń zespołu założycielskiego wywodzącego się z obszaru geostrategii i gier wojennych. Przeprowadziliśmy analizy rynku strategicznych gier wojennych, co pozwoliło nam zidentyfikować problemy, które utrudniają tworzenie produkcji tego typu. Opracowaliśmy rozwiązania, które pomogą nam stworzyć w pełni funkcjonalną i realną grę z gatunku grand strategy, dostępną dla indywidualnych graczy, jak również dla akademii wojskowych. W ramach kampanii crowdinvestingowej chcemy pozyskać 4,4 mln zł, które zostaną przeznaczone na sfinansowanie pierwszych 12-18 miesięcy produkcji. Pełny budżet projektu wyniesie około 15 milionów zł  – mówi Zbigniew Pisarski, prezes zarządu Play of Battle i jeden z pomysłodawców projektu.

Gra, o której mowa, będzie pierwszym projektem gamingowym spółki Play of Battle. Twórcy tytułu kierują go do wymagających graczy i fanów gatunku, zainteresowanych zarówno militarnym, jak również geopolitycznym wymiarem konfliktu. Produkcją i wymiarem koncepcyjnym zajmie się studio Noobz from Poland, które nabyło 40 proc. akcji spółki. Wsparcia merytorycznego udzielą doświadczeni eksperci, wśród których znaleźli się dr George Friedman, prof. Norman Davies, dr Jacek Bartosiak i gen. broni Waldemar Skrzypczak. Fabuła gry zostanie osadzona w latach 2008-2030 i przedstawi najbardziej aktualne i realistyczne możliwości rozwoju relacji oraz bezpieczeństwa międzynarodowego.
- Szczególną uwagę przywiązujemy do ukazania charakteru współczesnego konfliktu, który jest wielowymiarowy, błyskawiczny, zawiera ogromny element wojny informacyjnej, technologicznej cyberwojny, a w ostateczności konwencjonalnych działań militarnych – mówi Zbigniew Pisarski.

Play of Battle w drugiej połowie 2022 roku planuje debiut na polskiej lub europejskiej giełdzie.

- Rynek komputerowych gier strategicznych rośnie dynamicznie z roku na rok. Powołaliśmy projekt Play of Battle, aby wyprodukować grę strategiczną przedstawiającą kompleksowość i wielowymiarowość współczesnych konfliktów. Naszym celem jest zbudowanie globalnej społeczności skupionej wokół strategicznych gier wojennych oraz stworzenie przestrzeni do dzielenia się doświadczeniami i wiedzą w tym zakresie – mówi Jarosław Kotowski, wiceprezes Play of Battle.

Docelowa cena gry jest szacowana na 40-60 USD.

Zapisy na akcje spółki  prowadzone są za pośrednictwem strony internetowej: https://www.crowdway.pl/playofbattle/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.