Komunikaty PR

Rusza kampania crowdfundingowa Play of Battle SA

2021-06-22  |  09:30
Biuro prasowe

 

Play of Battle SA, która powstała z inicjatywy dr Georga Friedmana, dr Jacka Bartosiaka i Zbigniewa Pisarskiego, rozpoczęła kampanię crowdinvestingową na platformie Crowdway. Celem zbiórki jest pozyskanie kwoty 4,4 mln zł. Największa część środków zostanie przeznaczona na prace nad grą z gatunku grand strategy, pozostałe sfinansują działania marketingowe tytułu i proces wejścia spółki na NewConnect lub zagraniczną giełdę w 2022 roku. W ramach kampanii oferowanych jest 110 tys. akcji, cena każdej z nich wynosi  40 zł. Szacowany budżet projektu to 15 mln w zł.

- Koncepcja projektu Play of Battle SA powstała na bazie doświadczeń zespołu założycielskiego wywodzącego się z obszaru geostrategii i gier wojennych. Przeprowadziliśmy analizy rynku strategicznych gier wojennych, co pozwoliło nam zidentyfikować problemy, które utrudniają tworzenie produkcji tego typu. Opracowaliśmy rozwiązania, które pomogą nam stworzyć w pełni funkcjonalną i realną grę z gatunku grand strategy, dostępną dla indywidualnych graczy, jak również dla akademii wojskowych. W ramach kampanii crowdinvestingowej chcemy pozyskać 4,4 mln zł, które zostaną przeznaczone na sfinansowanie pierwszych 12-18 miesięcy produkcji. Pełny budżet projektu wyniesie około 15 milionów zł  – mówi Zbigniew Pisarski, prezes zarządu Play of Battle i jeden z pomysłodawców projektu.

Gra, o której mowa, będzie pierwszym projektem gamingowym spółki Play of Battle. Twórcy tytułu kierują go do wymagających graczy i fanów gatunku, zainteresowanych zarówno militarnym, jak również geopolitycznym wymiarem konfliktu. Produkcją i wymiarem koncepcyjnym zajmie się studio Noobz from Poland, które nabyło 40 proc. akcji spółki. Wsparcia merytorycznego udzielą doświadczeni eksperci, wśród których znaleźli się dr George Friedman, prof. Norman Davies, dr Jacek Bartosiak i gen. broni Waldemar Skrzypczak. Fabuła gry zostanie osadzona w latach 2008-2030 i przedstawi najbardziej aktualne i realistyczne możliwości rozwoju relacji oraz bezpieczeństwa międzynarodowego.
- Szczególną uwagę przywiązujemy do ukazania charakteru współczesnego konfliktu, który jest wielowymiarowy, błyskawiczny, zawiera ogromny element wojny informacyjnej, technologicznej cyberwojny, a w ostateczności konwencjonalnych działań militarnych – mówi Zbigniew Pisarski.

Play of Battle w drugiej połowie 2022 roku planuje debiut na polskiej lub europejskiej giełdzie.

- Rynek komputerowych gier strategicznych rośnie dynamicznie z roku na rok. Powołaliśmy projekt Play of Battle, aby wyprodukować grę strategiczną przedstawiającą kompleksowość i wielowymiarowość współczesnych konfliktów. Naszym celem jest zbudowanie globalnej społeczności skupionej wokół strategicznych gier wojennych oraz stworzenie przestrzeni do dzielenia się doświadczeniami i wiedzą w tym zakresie – mówi Jarosław Kotowski, wiceprezes Play of Battle.

Docelowa cena gry jest szacowana na 40-60 USD.

Zapisy na akcje spółki  prowadzone są za pośrednictwem strony internetowej: https://www.crowdway.pl/playofbattle/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.