Ruszyły zapisy w ramach Oferty Publicznej Console Labs S.A. o wartości do 6,8 ml

Ruszyły zapisy w ramach Oferty Publicznej akcji Console Labs S.A. – specjalisty od portowania gier na konsole. Zapisy przyjmowane są do 18 maja br. Oferta obejmuje do 165 tys. istniejących akcji obecnych akcjonariuszy. Wszyscy zainteresowani będą mogli nabyć akcje po cenie 41 zł za sztukę. Ponad 99% pozostałych akcji spółki zostało objęte umowami lock-up-owymi. W procesie przeprowadzenia Oferty Publicznej Console Labs S.A. wspiera Dom Maklerski BDM.
- Dziś rozpoczynamy Ofertę Publiczną, o łącznej wartości do 6,8 mln zł. Zapisy na akcje potrwają do 18 maja br. Liczymy, że dotychczasowe wyniki finansowe i bogate portfolio projektów przełożą się na duże zainteresowanie spółką i wszystkie oferowane akcje znajdą nabywców. Oferowane jest do 16,5 proc. istniejących akcji Console Labs z czego pakiet do 10 proc. pochodzi od spółki PlayWay, która w dalszym ciągu pozostanie większościowym akcjonariuszem. Ponad 99 proc. pozostałych akcji zostało objęte umowami lock-up-owymi. – mówi Marcin Wesołowski, prezes zarządu Console Labs S.A.– Naszym kamieniem milowym na najbliższe kwartały jest debiut Console Labs na rynku NewConnect. – dodaje Marcin Wesołowski.
Cena sprzedaży za jedną akcję została ustalona na poziomie 41 zł. Zapisy przyjmuje Dom Maklerski BDM oraz Dom Maklerski BOŚ. Memorandum Informacyjne, prezentacja spółki oraz szczegóły Oferty dostępne są na stronie oferta.console-labs.com.
Console Labs S.A. zrealizowało do tej ponad kilkanaście portów gier na konsole, m.in. Thief Simulator i Ultimate Fishing Simulator. Thief Simulator na konsole nabyło prawie 100 tys. graczy. Gracz ma do dyspozycji kilka obszernych etapów, na których może swobodnie działać. Wraz z upływem rozgrywki i rozwojem bohatera, gracz dostaje nowe narzędzia umożliwiające mu działanie w swoim fachu. Ultimate Fishing Simulator to casualowy projekt, w którym znajduje się mnóstwo odwzorowanego markowego sprzętu i lokacji, które istnieją w rzeczywistości.
Obecne działania studia koncentrują się na pracy nad kolejnymi projektami popularnych IP. Do końca br. Console Labs planuje zrealizować kilkanaście projektów związanych z portem gier, m.in. Tank Mechanic Simulator, Dieselpunk Wars, Car Demolition Clicker, Go All Out, Skinny & Franko: Fists of Violence oraz Mech Mechanic Simulator. Jednocześnie harmonogram prac studia zakłada premierę na początku 2022 r. gry Succubus, która dedykowana będzie konsolom Xbox oraz PlayStation.
Console Labs S.A. prowadzi także działalność produkcyjną własnych tytułów, które realizowane są przez jej spółkę zależną Beast Games.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.