Komunikaty PR

Simple Day SA przekroczyła milion sprzedanych produktów

2021-12-14  |  15:20
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

Simple Day SA – spółka działająca na rynku suplementów diety, konsekwentnie realizuje założony plan rozwoju i informuje o przekroczeniu pierwszego miliona sprzedanych produktów. To wynik konsekwentnie wzbogacanej linii produktowej Twój Cel To, której sprzedaż prowadzona jest wyłącznie online. Simple Day prognozuje wypracowanie 18,5 mln zł przychodów ze sprzedaży oraz 6,9 mln zł zysku netto w 2021 roku. Aktualnie trwa pierwsza oferta publiczna Simple Day SA. Zapisy w ramach Transzy Małych Inwestorów przyjmowane są do 16 grudnia br. W I półroczu 2022 r. firma planuje debiut na NewConnect.

- Cieszę się, że zgodnie z założeniami, udaje nam się osiągnąć kolejny krok milowy w rozwoju naszej firmy. Właśnie przekroczyliśmy pierwszy milion sprzedanych produktów. Wpływ na to miało przede wszystkim konsekwentne działanie Simple Day w kanale e-commerce  - co idealnie wpisuje się w panujące trendy konsumenckie - oraz dobrze sprofilowana oferta naszej flagowej linii Twój Cel To.– mówi Michał Karewicz, prezes zarządu Simple Day S.A. – Co ważne, odpowiednio przyjęta strategia pozytywnie wpływa na wyniki finansowe Simple Day. W perspektywie długoterminowej, pozwala nam to utrzymać nie tylko wysokie przychody, ale i satysfakcjonujący poziom marży, dzięki czemu pozostajemy spółką wysoce rentowną. Cieszy nas fakt, że cały czas rośniemy szybciej niż rynek – dodaje prezes Simple Day SA. 

Simple Day SA prognozuje, że w 2021 roku osiągnięcie 18,5 mln zł przychodów ze sprzedaży oraz zysk netto na poziomie 6,9 mln zł. W samym październiku br. przychody ze sprzedaży Simple Day wyniosły 1,59 mln zł. Z kolei w listopadzie sprzedaż osiągnęła 1,51 mln zł, co w stosunku do 1,06 mln zł z listopada ub. roku daje wzrost o 42,5% r/r. W 2021 roku, podobnie jak w latach poprzednich, Spółka wypłaciła akcjonariuszom 100 proc. wypracowanego zysku netto.

Simple Day od 2018 roku działa na rynku health&beauty, oferując bogatą ofertę suplementów diety w ramach swoich dwóch autorskich marek. Pierwsza – Twój Cel To, oferuje szeroki wachlarz suplementów diety, które cieszą się dużą popularnością wśród polskich konsumentek. Misją marki jest wyjście naprzeciw potrzebom osób, które troszczą się o zdrowie i dobre samopoczucie. Firma koncentruje się na oferowaniu rozwiązań, które pomagają zrealizować konkretne cele zdrowotne poprzez odpowiednio dobrane suplementy. Koncepcje produktów powstają w autorskim dziale R+D Simple Day.

- Największą popularnością wśród produktów Twój Cel To cieszą się suplementy z segmentu beauty. Nasze klientki wybierają te produkty z uwagi na ich naturalny skład oraz wysoką jakość. W ofercie Twój Cel To posiadamy także produkty sygnowane nazwiskiem popularnych influencerek, w tym Blanki Lipińskiej – mówi Anna Adamska, członek zarządu oraz jedna z założycielek Simple Day, odpowiadająca w spółce za prace B+R.

Druga marka to 4TheBest. – Nasza linia produktowa oferuje również suplementy diety dedykowane graczom. Są one przeznaczone zarówno dla amatorów jak i zawodowych przedstawicieli e-sportu. Pomysł powstania 4TheBest zrodził się z potrzeby zapełnienia swego rodzaju niszy na polskim rynku. Chcemy by dzięki naszym produktom gracze mogli poprawiać swoją wydolność i koncentrację – dodaje Anna Adamska.

Oprócz stałego poszerzania bazy klientów Spółka koncentruje się na wprowadzeniu nowych produktów, a także szykuje się do ekspansji do krajów europejskich. To jedne z założeń aktualnie trwającej oferty publicznej Simple Day SA. Zgodnie z harmonogramem IPO, zapisy na akcje Spółki przyjmowane są do czwartku, 16 grudnia br. Inwestorzy mają możliwość objęcia od 312.500 do 625.000 akcji serii B. Cena emisyjna wynosi 13,50 zł, a wartość Oferty Publicznej wynosi 8,4 mln zł. Przydział akcji planowany jest na 17 grudnia br. Szczegóły oferty publicznej znajdują się pod adresem: www.dminc.pl oraz https://simpleday.pl/

Simple Day w I połowie 2022 roku planuje debiut na NewConnect.

Według danych rynkowych wartość rynku suplementów diety w 2020 r. wyniosła 6 mld zł i ma systematycznie rosnąć w kolejnych latach o ok. 300 mln zł rocznie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa

Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.

Przemysł spożywczy

UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.

Prawo

Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.