Sniper Ghost Warrior Contracts 2 osiągnął zwrot z inwestycji
Po niespełna dwóch miesiącach od premiery Sniper Ghost Warrior Contracts 2 osiągnął sprzedaż na poziomie 36 mln zł. Tym samym najnowsza część snajperskiej serii CI Games przekroczyła próg rentowności, zwracając Spółce kwotę 30 mln zł przeznaczoną na produkcję i marketing tytułu, w tym opłaty licencyjne za silnik, oraz 4,8 mln zł z produkcji fizycznych nośników. Poprzednia część snajperskiej serii uzyskała break even point po siedmiu miesiącach od dnia premiery.
- Jestem bardzo zadowolony ze sprzedaży jaką notuje druga odsłona Sniper Ghost Warrior Contracts. Przychody z gry pokryły już wszystkie koszty jakie ponieśliśmy na produkcję i marketing. SGWC 2 jest najwyżej ocenianą grą w serii zarówno przez graczy jak i krytyków branżowych. – mówi Marek Tymiński, prezes zarządu CI Games.
Łączna sprzedaż gry, od 4 czerwca do 31 lipca br. szacowana jest na poziomie ponad 36 mln zł. Liczba ta uwzględnienia rezerwy na potencjalne przeceny wydania na nośnikach oraz nie uwzględnia wersji na platformę PlayStation 5. Premiera gry na najnowszą konsolę Sony odbędzie się 24 sierpnia. Obecnie Sniper Ghost Warrior Contracts 2 jest dostępny na PlayStation 4, Xbox One, Xbox Series S|X i PC.
- Wydanie na platformę PS5 jest kolejnym krokiem milowym w budowaniu popularności najnowszej odsłony gry jak i całej serii. Gra będzie dostępna w wydaniu cyfrowym i fizycznym. Jestem przekonany, że najnowszy tytuł będzie miał istotny wpływ na wyniki finansowe Spółki przez kolejnych kilka lat. – dodaje Marek Tymiński.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Prawo
Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym
Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.
Firma
Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie
Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.