Spółka zależna Console Labs SA prezentuje zwiastun pierwszej autorskiej gry
Beast Games, spółka zależna Console Labs S.A., udostępniła zwiastun swojej pierwszej autorskiej gry Animal Rivals: Up In The Air. Produkcja z gatunku party games, w której odbiorca będzie kreować wymarzony samolot, obejmuje kilka różnorodnych trybów rozgrywki. Premiera Animal Rivals: Up In The Air na PC planowana jest jeszcze w tym roku. Obecnie trwa publiczna oferta akcji spółki Console Labs S.A., która obejmuje do 165 tys. istniejących akcji obecnych akcjonariuszy po cenie 41 zł za sztukę. Zapisy przyjmowane są do 18 maja br.
- Miło nam poinformować, że nasza spółka zależna - Beast Games - będzie realizować swój pierwszy autorski tytuł. Dostrzegamy duży potencjał w Animal Rivals: Up In The Air. Propozycja łączy w sobie radosny styl graficzny z dynamiczną mechaniką, dzięki czemu z pewnością dostarczy emocjonującej rozgrywki i dobrej zabawy. Gracze będą mieli do wyboru udział w rywalizacji w trybie sieciowym oraz lokalnym multiplayer – mówi Marcin Wesołowski, prezes zarządu Console Labs S.A.
W Animal Rivals: Up In The Air gracze wcielą się w jedną z kilku unikatowych zwierzęcych postaci i będą budować samolot przy wykorzystaniu około stu przedmiotów. Rozgrywka obejmuje pięć różnorodnych trybów. Budżet produkcyjny gry szacowany jest na kwotę 150 tys. zł. Premiera tytułu na PC planowana jest jeszcze w tym roku.
Console Labs S.A., prowadzi obecnie publiczną ofertę akcji, która potrwa do 18 maja br. Oferta obejmuje do 165 tys. istniejących akcji obecnych akcjonariuszy po cenie 41 zł za sztukę. Ponad 99% pozostałych akcji spółki zostało objętych umowami lock-up-owymi. W procesie przeprowadzenia Oferty Publicznej Console Labs S.A. wspiera Dom Maklerski BDM.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.