Komunikaty PR

Stars.Space bije rekord polskiego equity crowdfundingu

2021-10-21  |  10:00
Biuro prasowe

Wartość zapisów na akcje w ofercie publicznej spółki Stars.Space S.A., specjalizującej się w monetyzacji influencer marketingu, wyniosła 4,55 mln złotych. Tym samym spółka pobiła polski rekord wartości kapitału pozyskanego w ramach crowdfundingu, który od ubiegłego tygodnia należał do KTS Weszło. Zakończona wczoraj oferta akcji była zaprezentowana na platformie CrowdConnect.pl. Firmą inwestycyjną wykonującą usługę oferowania akcji jest Dom Maklerski INC S.A.  Zgodnie z zapowiedziami władze Stars.Space rozpoczynają działania związane z przygotowaniem do debiutu na NewConnect, który jest planowany na pierwsze półrocze 2022 r.

 

Oferta Stars.Space była podzielona na dwie transze. Pierwsza była skierowana do większych inwestorów, w której spółka zaoferowała akcje o wartości miliona złotych. W ramach drugiej transzy rozpoczętej 14 października i otwartej dla wszystkich spółka pozyskała 3,55 mln złotych. Stars.Space zostało wycenione na 34,55 mln złotych (po podwyższeniu kapitału). - Z wielką radością informujemy o spektakularnym sukcesie emisji. Jej wartość wyniosła maksymalny zakładany poziom czyli 4,55 mln zł. Jest to obecnie największa dotąd kwota, którą w Polsce zebrano w ramach equity crowdfundingu. Cieszymy się, że nasz model biznesowy spotkał się z dużym zainteresowaniem inwestorów i chcielibyśmy bardzo podziękować im za zaufanie. Intensywnie pracujemy nad tym, aby udowodnić wynikami, że nasz model działania jest jednym z najbardziej efektywnych na rynku kosmetycznym – komentuje Maciej Zegarski, Prezes Zarządu Stars.Space S.A.

 

Stars.Space S.A. skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR. Obecnie spółka zajmuje się tworzeniem produktów inspirowanych kosmosem i przy współpracy z platformą społecznościową TikTok oraz siecią drogerii Rossmann wprowadziła na rynek pierwszą linię kosmetyków Stars from the Stars. Stars.Space ruszyła z działaniami operacyjnymi w sierpniu, a 28 września wystartował jej sklep internetowy z marką kosmetyczną Stars from the Stars. Do końca września bieżącego roku spółka osiągnęła już blisko milion złotych przychodu.

 

Równolegle, od 10 października trwa kampania marketingowa nowej marki spółki Stars from the Stars na TikToku. Hasztag akcji #ItsAboutStars osiągnął już niemal 100 mln wyświetleń.  Marka Stars from the Stars stała się trzeci kontem marki kosmetycznej w Polsce pod względem liczby obserwujących (25,6 tysięcy).

 

 

O Spółce:

Stars.Space S.A. to spółka zależna należąca do grupy Hub.Tech. Firma specjalizuje się w monetyzacji influencer marketingu. Stars.Space skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR. Obecnie Spółka zajmuje się tworzeniem produktów inspirowanych kosmosem i już wprowadziła na rynek pierwszą linię kosmetyków.

 

Stars.Space od początku działania skierowana jest na działalność na międzynarodowych rynkach, na których partnerem marketingowym jest TikTok, a sama platforma wiodącym kanałem budowania wizerunku marki.

 

http://stars.space/

 

Instagram: @stars_from_the_stars

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Kupiec SA przyjmuje regulamin skupu akcji własnych Biuro prasowe
2021-12-03 | 10:45

Kupiec SA przyjmuje regulamin skupu akcji własnych

Zarząd Kupiec SA, tarnowskiej spółki z branży TSL zajmującej się międzynarodową spedycją oraz działająca na rynku wynajmu nieruchomości biurowych, przyjął wczoraj
Giełda True Games zamierza wyprodukować 9 gier pokazujących życie bez filtra
2021-12-01 | 09:05

True Games zamierza wyprodukować 9 gier pokazujących życie bez filtra

Spółka True Games po udanej kampanii na platformie Raisemana, nie zwalnia tempa i podpisała umowę z inwestorem na współfinansowanie 9 kolejnych gier symulatorowych. Wydawcą
Giełda Zmiany w zarządzie Gaming Factory
2021-12-01 | 01:00

Zmiany w zarządzie Gaming Factory

Łukasz Bajno zrezygnował z funkcji wiceprezesa Gaming Factory SA, aby móc skoncentrować się na wprowadzeniu na NewConnect spółki z Grupy – Black Rose Projects oraz zadbać

Więcej ważnych informacji

Infrastruktura

Gen. W. Nowak: Powołanie operatora strategicznej sieci bezpieczeństwa może paradoksalnie obniżyć jej odporność na ataki. Ta kwestia wymaga odrębnej ustawy [DEPESZA]

– Ustawa o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa ma wiele dobrych elementów, ale paru kwestii tam brakuje, m.in. odniesienia do urządzeń internetu rzeczy (IoT), które będą bardzo istotne w sieci 5G – mówi gen. Włodzimierz Nowak, były pełnomocnik rządu ds. cyberbezpieczeństwa. Jego wątpliwości budzi także pomysł powołania operatora strategicznej sieci bezpieczeństwa. Po pierwsze, tak poważna kwestia powinna zostać uregulowana w odrębnej ustawie. Po drugie, trzeba przeanalizować, czy taki podmiot rzeczywiście przyczyni się do zwiększenia bezpieczeństwa państwa. Zdaniem eksperta może być wręcz odwrotnie.

Transport

Problem smogu powrócił jak bumerang w sezonie grzewczym. Trzy śląskie miasta zwarły szyki, żeby walczyć z nim wspólnie

W Polsce smog zabija kilkunastokrotnie więcej osób, niż ginie ich w wypadkach samochodowych. Głównym winowajcą jest niska emisja ze źródeł komunalnych, a w miastach do problemu przyczynia się też transport drogowy i emitowane przez niego spaliny. Problem smogu i zanieczyszczeń powietrza, który dotyczy całej Polski, niczym w soczewce skupia się na Śląsku i wraca jak bumerang w każdym sezonie grzewczym. Dlatego w ramach kampanii „Oddech dla Polski” trzy miasta z tego województwa – Żywiec, Wodzisław Śląski oraz Tarnowskie Góry – łączą siły, żeby walczyć z nim wspólnie i zaangażować mieszkańców w nawet najdrobniejsze działania na rzecz poprawy jakości powietrza.

Finanse

Nowy start w biznesie. Będzie wsparcie dla przedsiębiorców, którzy musieli zamknąć swoje firmy

Strach przed porażką jest jednym z głównych hamulcowych rozwoju przedsiębiorczości. Jak wynika z badania PARP, 41 proc. osób, które widzą szanse biznesowe w swoim otoczeniu, nie decyduje się na otworzenie własnej firmy z powodu tej obawy. Porażka jest jednak ryzykiem wpisanym w każdy biznes i może stanowić ważną lekcję na przyszłość. Tym, którzy mimo niepowodzenia zdecydowali się wrócić na rynek i ponownie rozpocząć działalność gospodarczą, PARP pomaga w ramach projektu „Nowy start”. O wsparcie, dzięki któremu łatwiejszy będzie powrót na rynek, mogą aplikować mikro-, mali i średni przedsiębiorcy.

Firma

Zamek Królewski na Wawelu przygotowuje się do uruchomienia stałej wystawy nowego Skarbca Koronnego. Od grudnia nowym mecenasem jest PGE Polska Grupa Energetyczna

Inauguracja nowego Skarbca Koronnego oraz zakrojone na szeroką skalę działania edukacyjne dotyczące historii Polski, które będą obejmować m.in. cykle warsztatów, zajęcia z historii, publikacje i konkursy – to najważniejsze przedsięwzięcia, które zrealizuje w przyszłym roku Zamek Królewski na Wawelu dzięki wsparciu PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Krakowskie muzeum i największy koncern energetyczny na polskim rynku zawarły właśnie umowę o współpracy. To już kolejny z serii patronatów PGE ukierunkowany na propagowanie kultury i polskiego dziedzictwa historycznego.

Teatr

Warszawska Opera Kameralna po premierze „Castor et Pollux”. Prace nad spektaklem rozpoczęły się jeszcze przed pandemią

Premiera opery „Castor et Pollux” skomponowanej przez Jeana-Philippe’a Rameau była długo oczekiwana. Pierwotnie miała mieć miejsce w marcu 2020 roku. Plany Warszawskiej Opery Kameralnej pokrzyżowała jednak pandemia koronawirusa. Teraz udało się przygotować przedstawienie w międzynarodowym gronie, mimo trudności pandemicznych. – Spektakl zachwyca pięknem głosów i tańców barokowych, a wszystko zostało zrealizowane z ogromną pieczołowitością i atencją do szczegółu. Dzisiaj naprawdę trudno o takie dzieło – mówi Alicja Węgorzewska, śpiewaczka operowa i dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej.