Komunikaty PR

Stars.Space bije rekord polskiego equity crowdfundingu

2021-10-21  |  10:00
Biuro prasowe

Wartość zapisów na akcje w ofercie publicznej spółki Stars.Space S.A., specjalizującej się w monetyzacji influencer marketingu, wyniosła 4,55 mln złotych. Tym samym spółka pobiła polski rekord wartości kapitału pozyskanego w ramach crowdfundingu, który od ubiegłego tygodnia należał do KTS Weszło. Zakończona wczoraj oferta akcji była zaprezentowana na platformie CrowdConnect.pl. Firmą inwestycyjną wykonującą usługę oferowania akcji jest Dom Maklerski INC S.A.  Zgodnie z zapowiedziami władze Stars.Space rozpoczynają działania związane z przygotowaniem do debiutu na NewConnect, który jest planowany na pierwsze półrocze 2022 r.

 

Oferta Stars.Space była podzielona na dwie transze. Pierwsza była skierowana do większych inwestorów, w której spółka zaoferowała akcje o wartości miliona złotych. W ramach drugiej transzy rozpoczętej 14 października i otwartej dla wszystkich spółka pozyskała 3,55 mln złotych. Stars.Space zostało wycenione na 34,55 mln złotych (po podwyższeniu kapitału). - Z wielką radością informujemy o spektakularnym sukcesie emisji. Jej wartość wyniosła maksymalny zakładany poziom czyli 4,55 mln zł. Jest to obecnie największa dotąd kwota, którą w Polsce zebrano w ramach equity crowdfundingu. Cieszymy się, że nasz model biznesowy spotkał się z dużym zainteresowaniem inwestorów i chcielibyśmy bardzo podziękować im za zaufanie. Intensywnie pracujemy nad tym, aby udowodnić wynikami, że nasz model działania jest jednym z najbardziej efektywnych na rynku kosmetycznym – komentuje Maciej Zegarski, Prezes Zarządu Stars.Space S.A.

 

Stars.Space S.A. skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR. Obecnie spółka zajmuje się tworzeniem produktów inspirowanych kosmosem i przy współpracy z platformą społecznościową TikTok oraz siecią drogerii Rossmann wprowadziła na rynek pierwszą linię kosmetyków Stars from the Stars. Stars.Space ruszyła z działaniami operacyjnymi w sierpniu, a 28 września wystartował jej sklep internetowy z marką kosmetyczną Stars from the Stars. Do końca września bieżącego roku spółka osiągnęła już blisko milion złotych przychodu.

 

Równolegle, od 10 października trwa kampania marketingowa nowej marki spółki Stars from the Stars na TikToku. Hasztag akcji #ItsAboutStars osiągnął już niemal 100 mln wyświetleń.  Marka Stars from the Stars stała się trzeci kontem marki kosmetycznej w Polsce pod względem liczby obserwujących (25,6 tysięcy).

 

 

O Spółce:

Stars.Space S.A. to spółka zależna należąca do grupy Hub.Tech. Firma specjalizuje się w monetyzacji influencer marketingu. Stars.Space skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR. Obecnie Spółka zajmuje się tworzeniem produktów inspirowanych kosmosem i już wprowadziła na rynek pierwszą linię kosmetyków.

 

Stars.Space od początku działania skierowana jest na działalność na międzynarodowych rynkach, na których partnerem marketingowym jest TikTok, a sama platforma wiodącym kanałem budowania wizerunku marki.

 

http://stars.space/

 

Instagram: @stars_from_the_stars

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto Biuro prasowe
2024-08-19 | 09:35

SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto

Polski producent deeptechowego hardware’u – SYGNIS SA – w pierwszej połowie br. wypracował ponad 4,8 mln zł przychodów ze sprzedaży netto. Notowana na rynku NewConnect
Giełda Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.
2024-08-19 | 09:20

Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.

Ponad 91 proc. wzrostu przychodów ze sprzedaży produktów w pierwszym półroczu 2024 r., w porównaniu r/r, odnotował notowany na rynku NewConnect producent i wydawca
Giełda Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.
2024-08-09 | 11:00

Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.

Warszawski deweloper koncentruje się na najnowszej grze Angst: A Tale of Survival Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, wypracował w pierwszej połowie 2024 roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Mimo wybudowania ponad miliona mieszkań w ciągu dekady warunki mieszkaniowe Polaków się nie poprawiają. Rządowe programy też nie przynoszą rezultatów

Polacy wciąż wolą posiadać mieszkanie lub dom na własność, niż wynajmować lokum. Wciąż jednak wielu z nich nie może sobie pozwolić na zakup mieszkania, a ubiegłoroczny program Bezpieczny Kredyt 2 proc. dodatkowo wywindował ceny nieruchomości. Mimo wybudowania w ostatniej dekadzie ponad miliona mieszkań popyt wciąż przewyższa podaż. W dodatku brakuje kompleksowych badań pokazujących rzeczywistą skalę niedoboru lokali mieszkalnych. Zdaniem Adama Czerniaka z Polityki Insight rozwiązanie problemów mieszkaniowych wymaga złożonych działań na różnych poziomach i kierowanych do różnych grup na rynku.

Infrastruktura

Polska nie może się uwolnić od węgla. Wszystko przez brak inwestycji w modernizację sieci elektroenergetycznych

W Polsce ponad połowa linii elektroenergetycznych jest starsza niż 30 lat, a spory odsetek ma już ponad pół wieku. To powoduje coraz większe utrudnienia w zakresie możliwości przyłączania odnawialnych źródeł energii – dane URE pokazują, że liczba odmów przyłączenia do sieci z każdym rokiem znacząco rośnie. Pogarszają się też parametry sieciowe, ale – jak wskazuje NIK – pomimo to modernizacja sieci wciąż postępuje zbyt wolno. Tymczasem bez zdecydowanych inwestycji w tę infrastrukturę rozwój odnawialnych źródeł energii w Polsce nie przyspieszy i nie będzie mowy o uwolnieniu gospodarki od węgla.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.