Stars.Space bije rekord polskiego equity crowdfundingu
Wartość zapisów na akcje w ofercie publicznej spółki Stars.Space S.A., specjalizującej się w monetyzacji influencer marketingu, wyniosła 4,55 mln złotych. Tym samym spółka pobiła polski rekord wartości kapitału pozyskanego w ramach crowdfundingu, który od ubiegłego tygodnia należał do KTS Weszło. Zakończona wczoraj oferta akcji była zaprezentowana na platformie CrowdConnect.pl. Firmą inwestycyjną wykonującą usługę oferowania akcji jest Dom Maklerski INC S.A. Zgodnie z zapowiedziami władze Stars.Space rozpoczynają działania związane z przygotowaniem do debiutu na NewConnect, który jest planowany na pierwsze półrocze 2022 r.
Oferta Stars.Space była podzielona na dwie transze. Pierwsza była skierowana do większych inwestorów, w której spółka zaoferowała akcje o wartości miliona złotych. W ramach drugiej transzy rozpoczętej 14 października i otwartej dla wszystkich spółka pozyskała 3,55 mln złotych. Stars.Space zostało wycenione na 34,55 mln złotych (po podwyższeniu kapitału). - Z wielką radością informujemy o spektakularnym sukcesie emisji. Jej wartość wyniosła maksymalny zakładany poziom czyli 4,55 mln zł. Jest to obecnie największa dotąd kwota, którą w Polsce zebrano w ramach equity crowdfundingu. Cieszymy się, że nasz model biznesowy spotkał się z dużym zainteresowaniem inwestorów i chcielibyśmy bardzo podziękować im za zaufanie. Intensywnie pracujemy nad tym, aby udowodnić wynikami, że nasz model działania jest jednym z najbardziej efektywnych na rynku kosmetycznym – komentuje Maciej Zegarski, Prezes Zarządu Stars.Space S.A.
Stars.Space S.A. skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR. Obecnie spółka zajmuje się tworzeniem produktów inspirowanych kosmosem i przy współpracy z platformą społecznościową TikTok oraz siecią drogerii Rossmann wprowadziła na rynek pierwszą linię kosmetyków Stars from the Stars. Stars.Space ruszyła z działaniami operacyjnymi w sierpniu, a 28 września wystartował jej sklep internetowy z marką kosmetyczną Stars from the Stars. Do końca września bieżącego roku spółka osiągnęła już blisko milion złotych przychodu.
Równolegle, od 10 października trwa kampania marketingowa nowej marki spółki Stars from the Stars na TikToku. Hasztag akcji #ItsAboutStars osiągnął już niemal 100 mln wyświetleń. Marka Stars from the Stars stała się trzeci kontem marki kosmetycznej w Polsce pod względem liczby obserwujących (25,6 tysięcy).
O Spółce:
Stars.Space S.A. to spółka zależna należąca do grupy Hub.Tech. Firma specjalizuje się w monetyzacji influencer marketingu. Stars.Space skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR. Obecnie Spółka zajmuje się tworzeniem produktów inspirowanych kosmosem i już wprowadziła na rynek pierwszą linię kosmetyków.
Stars.Space od początku działania skierowana jest na działalność na międzynarodowych rynkach, na których partnerem marketingowym jest TikTok, a sama platforma wiodącym kanałem budowania wizerunku marki.
http://stars.space/
Instagram: @stars_from_the_stars

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.