Stars.Space bije rekord polskiego equity crowdfundingu
Wartość zapisów na akcje w ofercie publicznej spółki Stars.Space S.A., specjalizującej się w monetyzacji influencer marketingu, wyniosła 4,55 mln złotych. Tym samym spółka pobiła polski rekord wartości kapitału pozyskanego w ramach crowdfundingu, który od ubiegłego tygodnia należał do KTS Weszło. Zakończona wczoraj oferta akcji była zaprezentowana na platformie CrowdConnect.pl. Firmą inwestycyjną wykonującą usługę oferowania akcji jest Dom Maklerski INC S.A. Zgodnie z zapowiedziami władze Stars.Space rozpoczynają działania związane z przygotowaniem do debiutu na NewConnect, który jest planowany na pierwsze półrocze 2022 r.
Oferta Stars.Space była podzielona na dwie transze. Pierwsza była skierowana do większych inwestorów, w której spółka zaoferowała akcje o wartości miliona złotych. W ramach drugiej transzy rozpoczętej 14 października i otwartej dla wszystkich spółka pozyskała 3,55 mln złotych. Stars.Space zostało wycenione na 34,55 mln złotych (po podwyższeniu kapitału). - Z wielką radością informujemy o spektakularnym sukcesie emisji. Jej wartość wyniosła maksymalny zakładany poziom czyli 4,55 mln zł. Jest to obecnie największa dotąd kwota, którą w Polsce zebrano w ramach equity crowdfundingu. Cieszymy się, że nasz model biznesowy spotkał się z dużym zainteresowaniem inwestorów i chcielibyśmy bardzo podziękować im za zaufanie. Intensywnie pracujemy nad tym, aby udowodnić wynikami, że nasz model działania jest jednym z najbardziej efektywnych na rynku kosmetycznym – komentuje Maciej Zegarski, Prezes Zarządu Stars.Space S.A.
Stars.Space S.A. skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR. Obecnie spółka zajmuje się tworzeniem produktów inspirowanych kosmosem i przy współpracy z platformą społecznościową TikTok oraz siecią drogerii Rossmann wprowadziła na rynek pierwszą linię kosmetyków Stars from the Stars. Stars.Space ruszyła z działaniami operacyjnymi w sierpniu, a 28 września wystartował jej sklep internetowy z marką kosmetyczną Stars from the Stars. Do końca września bieżącego roku spółka osiągnęła już blisko milion złotych przychodu.
Równolegle, od 10 października trwa kampania marketingowa nowej marki spółki Stars from the Stars na TikToku. Hasztag akcji #ItsAboutStars osiągnął już niemal 100 mln wyświetleń. Marka Stars from the Stars stała się trzeci kontem marki kosmetycznej w Polsce pod względem liczby obserwujących (25,6 tysięcy).
O Spółce:
Stars.Space S.A. to spółka zależna należąca do grupy Hub.Tech. Firma specjalizuje się w monetyzacji influencer marketingu. Stars.Space skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR. Obecnie Spółka zajmuje się tworzeniem produktów inspirowanych kosmosem i już wprowadziła na rynek pierwszą linię kosmetyków.
Stars.Space od początku działania skierowana jest na działalność na międzynarodowych rynkach, na których partnerem marketingowym jest TikTok, a sama platforma wiodącym kanałem budowania wizerunku marki.
http://stars.space/
Instagram: @stars_from_the_stars

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.